Spring naar inhoud

- - - - -

Nickname

• Log in om te reageren
78 reacties op dit onderwerp
Guest_czipra_*
Guest_czipra_*

#16 Geplaatst 04 maart 2009 - 13:50

De mijne is de naam van een oude zigeunerin in de operette Der Zigeunerbaron.
Ik was die rol aan het spelen toen ik mijn eerste nickname moest zoeken en heb hem sindsdien behouden...

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#17 Geplaatst 04 maart 2009 - 13:50

Hier ook gewoon mijn naam :p

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#18 Geplaatst 04 maart 2009 - 14:00

Lol ik was een tijdje geleden ook aant denken om juist hetzelfde topic te starten maar ben het toen vergeten :)
Bij mij komt het uit de serie Buffy, daar was eens een poezeltje in en dat werd Miss Kitty genoemd :)

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#19 Geplaatst 04 maart 2009 - 14:09

hier is clyde de naam van onze clyde :LOL:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#20 Geplaatst 04 maart 2009 - 15:30

Gewoon mijn eigen naam. :p

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#21 Geplaatst 04 maart 2009 - 16:45

Heb gewoon de naam genomen van mijn eerste katje. Onze Pixel dus.

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#22 Geplaatst 04 maart 2009 - 16:49

We hadden/hebben dus 2 kittens: Madi & Madou en van beide de eerste letter genomen vandaar M&M (Madi is spijtig genoeg doodgereden :cry: )

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#23 Geplaatst 04 maart 2009 - 16:52

bij mij is het een bijnaam dat men vriendinnen me gegeven hebben :)

leuk dat er hier nog een fintroll fan bijzit!! :LOL:

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 04 maart 2009 - 17:27

Dorien is mijn voornaam en _951 ligt schuin op nummeriektoetsenbord

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#25 Geplaatst 04 maart 2009 - 18:25

Bij is het gekomen omdat ik altijd "mijn poezemannen" zeg tegen mijn schatjes.."awel, waar zijn mijn poezenmannen"..ah zo hé..nu klopt dat niet meer volledig want ons Echo bleek geen ballekes te hebben dus moet ik eigenlijk ook "poezenvrouwtje" zeggen maar heb het eens met haar besproken en ik mag "poezenmannen" blijven zeggen als ik haar af en toe eens een snoepje meer geef... :LOL: :d

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#26 Geplaatst 04 maart 2009 - 22:50

poezemannen zei:

Bij is het gekomen omdat ik altijd "mijn poezemannen" zeg tegen mijn schatjes.."awel, waar zijn mijn poezenmannen"..ah zo hé..nu klopt dat niet meer volledig want ons Echo bleek geen ballekes te hebben dus moet ik eigenlijk ook "poezenvrouwtje" zeggen maar heb het eens met haar besproken en ik mag "poezenmannen" blijven zeggen als ik haar af en toe eens een snoepje meer geef... :LOL: :d
:ha :ha :ha

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#27 Geplaatst 04 maart 2009 - 23:03

poezemannen zei:

:LOL: :LOL:

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#28 Geplaatst 05 maart 2009 - 06:29

poezemannen zei:

:ha :ha :ha

Guest_duupje_*
Guest_duupje_*

#29 Geplaatst 05 maart 2009 - 08:45

mijne naam is eigenlijk een stripfiguurtje van jaaaaaren geleden (weinige die t nog kennen maar da manneke had altyd PECH)maar heb eigenlijk die naam genomen omdat ik mijn autotje zo genoemd had,ik had namelijk een paar jaar terug zo een klein fiateke geel van kleur.in t begin hadden we der veel problemen mee gehad (2e hands gekocht van mijn schoonzus)veel onkosten aan gehad voor veel geld.en ben hem toen beginnen duupje noemen en heb zijne naam der vanachter nog op geplakt ook nog,iedereen kende mij zo een beetje hier,zo zelfs da als ik aan kwam ryden de mensen spontaan begonnen te wuiven :goofy: der reed hier ook zo maar 1 rond e,heb mijn autoke toch nog 3 jaar kunnen houden maar toen was t op.met veel verdriet heb ik duupje toen weggedaan en zodoende mijn naam.

groetjes ERNA

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 05 maart 2009 - 10:22

Mijn mama noemde mij zo vroeger :oops:

Geplaatste afbeelding