Spring naar inhoud

- - - - -

Nickname

• Log in om te reageren
78 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 05 maart 2009 - 10:41

duupje zei:

mijne naam is eigenlijk een stripfiguurtje van jaaaaaren geleden (weinige die t nog kennen maar da manneke had altyd PECH)

Ik kan mij het figuurtje nog herinneren, vond het altijd best leuke verhaaltjes :LOL:

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#32 Geplaatst 05 maart 2009 - 20:23

Mijne is gwn mijn voornaam :)
Voor andere dingen zoals nicks op netlog enzo is het Dreamluv.

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.841 berichten
  • 13 katten

#33 Geplaatst 05 maart 2009 - 20:33

Ik heb een broertje die 14 jaar jonger is dan ik. Hij kon vroeger, toen hij nog klein was (hihi) geen Wendy zeggen, hij maakte er altijd wat anders van. Tot hij op een gegeven moment heel consequent Ginnie ging zeggen. Dat was zooo lief! En ik reageerde wel, dus was dat snel bevestigd natuurlijk.

Een vriendin pikte dat op, ging me ook zo noemen en voila! Daar was mijn nick :LOL:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#34 Geplaatst 05 maart 2009 - 20:33

ginnie zei:

Ik heb een broertje die 14 jaar jonger is dan ik. Hij kon vroeger, toen hij nog klein was (hihi) geen Wendy zeggen, hij maakte er altijd wat anders van. Tot hij op een gegeven moment heel consequent Ginnie ging zeggen. Dat was zooo lief! En ik reageerde wel, dus was dat snel bevestigd natuurlijk.

Een vriendin pikte dat op, ging me ook zo noemen en voila! Daar was mijn nick :LOL:

Da's ook een leuk verhaal zeg! :LOL:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 05 maart 2009 - 23:56

Mijn nickname is afkomstig van een vriend die me zo genoemd heeft, ik krijg vaak de vraag gesteld of ik Spaanse, Italiaanse of iets anders ben van origine (niet altijd even gewenst :x ) en hij zei op een dag "Spanish Eyes" tegen mij omdat hij vond dat mijn ogen er echt Spaans uitzagen, vond die naam wel mooi klinken en sindsdien heb ik het als nick gebruikt, soms gebruik ik hem voluit, anders is het "Spanishke"

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#36 Geplaatst 06 maart 2009 - 01:08

duupje zei:

mijne naam is eigenlijk een stripfiguurtje van jaaaaaren geleden (weinige die t nog kennen maar da manneke had altyd PECH)

Lol ik ken dat ventje ook nog wel. Ik had daar ook een boekje van geloof ik :)

Guest_Nessa2201_*
Guest_Nessa2201_*

#37 Geplaatst 07 maart 2009 - 14:33

Aldhissla zei:

Bij mij komt het van een liedje van Finntroll, het is de nickname die ik overal gebruik:

Finntroll is zooooooooooooooooooo goed :LOL:

Bij mij is het mijn nam vertaald naar de elfentaal (ooit is van een site met zo'n vertaler gehaald).  Heb altijd deze nicknaam gehad... Volluit is het Nessa Felagund :)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#38 Geplaatst 08 maart 2009 - 14:00

Ros.
Vos.
Vosse.

Je volgt wel ;)

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#39 Geplaatst 08 maart 2009 - 14:28

Janna is mijn echte naam... (! > niet Jana maar Janna alstublieft...)
en ik eet graag ananas...

1+2=3 :mrgreen:
Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#40 Geplaatst 08 maart 2009 - 14:31

jannanas zei:

Janna is mijn echte naam... (! > niet Jana maar Janna alstublieft...)
en ik eet graag ananas...

1+2=3 :mrgreen:

:LOL: :LOL:

micha
micha
  • 586 berichten
  • 4 katten

#41 Geplaatst 12 maart 2009 - 22:17

Micha is beer in het Russisch en zo noem ik mijne lieve schat. Eigenlijk knuffelbeer maar daar kende hij de vertaling niet van. Vandaar gewoon Micha.
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#42 Geplaatst 29 mei 2009 - 12:15

:up:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#43 Geplaatst 29 mei 2009 - 12:29

In ZAmerika noemen ze me altijd  Ellen-ita
Het verkleinwoordje zoals Ellentje
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#44 Geplaatst 29 mei 2009 - 12:41

Toen ik klein was kon ik mijn eigen naam niet goed uitspreken en maaktje er toen zelf blijkbaar mikkeke van. Tja, en nu heb ik het hangen natuurlijk, sommige mensen blijven me voor het gemak maar mikkeke noemen :louche: .
Eigenlijk heeft ik gewoon Marjon :LOL:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#45 Geplaatst 29 mei 2009 - 13:01

*mikkeke* zei:

Toen ik klein was kon ik mijn eigen naam niet goed uitspreken en maaktje er toen zelf blijkbaar mikkeke van. Tja, en nu heb ik het hangen natuurlijk, sommige mensen blijven me voor het gemak maar mikkeke noemen :louche: .
Eigenlijk heeft ik gewoon Marjon :LOL:

dat ken ik van ergens .... hihi kon mijn naam ook ni uitspreken vroeger en zei... AJAM....

Een vriendin die k toen al kende en diens ouders blijven t zeggen tegen me :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding