Spring naar inhoud

- - - - -

Kira-problemen pfffff

• Log in om te reageren
96 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#76 Geplaatst 15 november 2009 - 09:13

Is het nu gelukt met Smitten Kitten erbij??
Goh, wat een gedoe voor jullie beide. Hopelijk komt allen nog goed met de kleine Kira :geluk:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#77 Geplaatst 15 november 2009 - 16:41

dolfjeweerwolfje zei:

Is het nu gelukt met Smitten Kitten erbij??
Goh, wat een gedoe voor jullie beide. Hopelijk komt allen nog goed met de kleine Kira :geluk:

Ben uiteindelijk niet geweest omdat ik naar de dokter moest. Koorts en griepverschijnselen die maar bleven aanslepen :evil:

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 15 november 2009 - 17:25

nouja dat ze terug iets eet is wel een klen stapje in de goede richting. Je hebt gewoon heeeel veel geduld nodig met haar.
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#79 Geplaatst 15 november 2009 - 18:41

Smitten Kitten zei:

Ben uiteindelijk niet geweest omdat ik naar de dokter moest. Koorts en griepverschijnselen die maar bleven aanslepen :evil:

Oei, hopelijk ben je nu beter?

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#80 Geplaatst 15 november 2009 - 22:31

.... en vandaag weer niks gegeten :trance: :trance: :trance: :louche: :trance: :o :zweep: :zweep:

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#81 Geplaatst 16 november 2009 - 23:38

.... en vandaag weer wel gegeten....

:trance: horendol maakt ze een mens! En *Pouf* daar vloog kira weer onder ze zetel (of op de kast)

meer doet die kat precies niet....

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 17 november 2009 - 10:38

Arme Kira, hopelijk blijft ze nu wel eten, het zal wel de nodige tijd kosten eer ze zich een beetje op haar gemak voelt.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#83 Geplaatst 17 november 2009 - 11:16

Smitten Kitten zei:

Hier net hetzelfde. Ik ben al 3 weken ziek. Het gaat wel om te werken, maar ik voel me bij momenten echt mottig.
Deze morgen ben ik longfoto's laten maken. Bronchitis !
Dus antibiotica en probiotica en zakjes om te kunnen hoesten en puffers.
het blijft maar duren, zoooooo vervelend !!!! :evil: :evil: :evil:
Het zal ook wel vermoeidheid zijn zeker. Ik kijk enorm uit naar de kerstvakantie, heb ik eindelijk eens een weekje verlof.

Hopelijk blijft Kira nu wel eten. De angst, daar zal je veel geduld moeten mee hebben. Dat kan een jaar aanslepen. Maar geduld loont echt de moeite, niet opgeven !!!!

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#84 Geplaatst 17 november 2009 - 11:30

[quote name='feroesti']Hier net hetzelfde. Ik ben al 3 weken ziek. Het gaat wel om te werken, maar ik voel me bij momenten echt mottig.
Deze morgen ben ik longfoto's laten maken. Bronchitis !
Dus antibiotica en probiotica en zakjes om te kunnen hoesten en puffers.
het blijft maar duren, zoooooo vervelend !!!! :evil: :evil: :evil:
Het zal ook wel vermoeidheid zijn zeker. Ik kijk enorm uit naar de kerstvakantie, heb ik eindelijk eens een weekje verlof.
quote]

Ik heb nu ook antibiotica, iets voor de hoest en iets tegen astma :catnoknow gekregen. De dokter zei ook dat het niet had kunnen overgaan met wat ik eerst had voorgeschreven gekregen (rust en hoestsiroop) en dat ik er de hele winter mee had kunnen rondlopen op die manier. Antibiotica en iets voor de luchtwegen zou het nu toch redelijk snel moeten oplossen.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#85 Geplaatst 17 november 2009 - 11:34

Geef haar tijd , Deze kat is echt onderstenboven van heel veel zaken

Laat haar rusten,
laat haar bekomen en met ministapjes ga je vooruit ,
Verhuis haar niet meer ,
Gun haar die veiligheid!
op 1-2-3 zal dit niet opgelost zijn
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#86 Geplaatst 17 november 2009 - 11:41

Nee inderdaad, maar met mensen alleen lukt het toch ni...

Vandaag hebben we obi, fritz en james (ons sociaal trio) bij kira gelaten onder begeleiding (jody was ook binnen geglipt maar die heeft enkel interesse in de krabpaal van kira hihi..)
Kira zit daar maar wat apathisch te wezen terwijl we met onze katers spelen en lachen en ertegen praten... op het einde snuffelde ze aan mijn hand, waarna ze weer wegvluchtte... :wall:

maar ze heeft zo'n schattig kopje, onvoorstelbaar....
Ik gun het haar echt, en ons mama ook, dus ze mag hier blijven! We zullen wel zien of ze openbloeit, maar ze zit in ieder geval warm en droog met goed eten en elke dag vers drinken, da's meer dan wat de gemiddelde kat krijgt dus ze mag niet klagen :)

En elke dag gaan we een paar keer binnen, om haar te laten wennen aan onze geur, dus inderdaad stapje per stapje!
en hopen dat madame blijft eten, dan kunnen we medicatie overwegen om haar kalmer te maken (zylkène, heeft daar iemand ervaring mee van jullie?)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#87 Geplaatst 17 november 2009 - 11:49

Het snuffelen is stap 1 dat ze wegvlucht is normaal ,
Dwing haar dan niet om dan stap 2 te zetten ,
Dat werkt alleen maar averechts

zet geen andere katten of beesten erbij zolang ze zich niet veilig voelt

morgen is dit niet opgelost en mss binnen maanden ook nog niet

laat haar zelf aangeven!!!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#88 Geplaatst 17 november 2009 - 11:50

Weer 3 nieuwe katten om aan te wennen, ik weet toch niet of dat het beste plan is. Dat blijven telkens enorm grote aanpassingen voor haar he.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#89 Geplaatst 17 november 2009 - 11:55

MissKitty zei:

Weer 3 nieuwe katten om aan te wennen, ik weet toch niet of dat het beste plan is. Dat blijven telkens enorm grote aanpassingen voor haar he.

idd! Denk ook echt niet dat dit goed is!!!!!!!!!!!!!!!
daar zou ze alleen maar stappen achteruit mee zetten
!!!
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#90 Geplaatst 17 november 2009 - 13:21

Ik zou haar ook haar tempo laten volgen, geef haar in haar kamertje eten en drinken, maak haar kattenbak leeg, ga misschien eens enkele minuutjes bij haar op de grond zitten met een boekje ofzo, en als ze wil komen snuffelen, laat haar dan doen, maar forceer niets. Ik zou zeker ook nog niet met medicatie starten, ik denk dat Kira gewoon héél véél tijd nodig heeft. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag