Spring naar inhoud

- - - - -

Poes wil NU buiten !

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Guest_Feniks_*
Guest_Feniks_*

#16 Geplaatst 09 november 2009 - 13:36

Onze poezen mogen buiten, mààr om 22u gaat het kattenluikje onherroepelijk dicht. 's nachts wordt er binnengebleven. Nu was ik vorige week de hele week thuis en is het me opgevallen hoe vaak ze toch wel binnenzitten. Het kan natuurlijk ook aan het prachtige herfstweer liggen O:) Of anders vinden ze het gewoon fijn dat we thuis zijn :love3:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 09 november 2009 - 13:59

Alicia zei:

Waarom eigenlijk niet? Als je tuintje toch catproof is?

Ik heb het deze zomer pas gedaan en volledig vertrouw ik het nog niet zo, dus als ik thuis ben en het is droog weer als ze dan willen mogen ze buiten.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 09 november 2009 - 14:26

Mijn Maya & Inka mogen overdag buiten zoveel ze willen. Na 5 uur (of zeker vóór het begint te donkeren). Ze weten dat en hebben er vrede mee!
Zazou & Snoopy mogen allebei niet buiten. Vroeger mocht dat wel, maar Zazou liep al 2 keer voor meer dan 1 week weg, en Snoopy deed het ook al eens! Snoopy heeft maar 3 goeie pootjes, dus ben ik extra bezorgd om haar. In het begin na de omschakeling had Zazou het moeilijk. Ze bleef maar klagen en janken. Maar we gaven niet toe. Nu is die periode voorbij; ze komt zelfs al niet meer aflopen wanneer de buitendeur opengaat voor Maya & Inka!

Umbaba
Umbaba
  • 343 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 10 november 2009 - 10:14

Hier geld ook de avondklok behalve voor Woekie want die wordt hysterisch als ik hem binnensluit. Hij probeert de deur uit haar hengsels te beuken, desnoods tot bloedens toe.
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#20 Geplaatst 10 november 2009 - 22:40

Hier kan Zwartje overdag buiten wanneer hij wilt (poortje). Maar mijn regel is: geen poezels buiten in het donker! Al moet ik hem 's ochtends dan toch wel de toelating geven, want om kwart voor 8 is het nu eenmaal nog niet licht...

's avonds gaat het poortje dicht. In de winter is dat direct als ik thuis kom, in de zomer is dat meestal ten laatste om 9u. 's nachts zijn de risico's toch altijd wat groter en dan heb ik hem graag binnen.

Tegenwoordig gaat hij ook veel minder buiten, 't is een oudere poezel he ;)