Spring naar inhoud

- - - - -

waarom mijn topic weg is

• Log in om te reageren
95 reacties op dit onderwerp
Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#31 Geplaatst 09 november 2009 - 13:56

crazy_catlady zei:

eigenlijk doet dit me denken aan situaties die zo constant bij 14jarige truttekes voorkomen... getuigd echt van hoe volwassen jullie buren zijn...

haha zo is dat ook, laatst liep mijn vriend hun voorbij aan de garages en stak die trees haar tong uit... haha.. njah :) die is volgens mij ergens blijven steken haha :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#32 Geplaatst 09 november 2009 - 13:56

Pinkbubblegum zei:

haha zo is dat ook, laatst liep mijn vriend hun voorbij aan de garages en stak die trees haar tong uit... haha.. njah :) die is volgens mij ergens blijven steken haha :)

"completely mental" als je t mij vraag! :roll:
Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#33 Geplaatst 09 november 2009 - 13:59

Karolientje zei:

"completely mental" als je t mij vraag! :roll:
pfff ik kijk hun nog niet aan als we ze buiten tegenkomen, ze zijn mijn blik niet waardig.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#34 Geplaatst 09 november 2009 - 14:01

Pinkbubblegum zei:

pfff ik kijk hun nog niet aan als we ze buiten tegenkomen, ze zijn mijn blik niet waardig.

groot gelijk, ze zijn je energie ni waard

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 09 november 2009 - 14:04

twinsisterjoyce zei:

dit is bijna stalken... ik zou aangifte doen.

Dat was ook meteen mijn eerste gedacht hoor!! Die mensen kennen blijkbaar geen fatsoen..... :censored: :censored:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#36 Geplaatst 09 november 2009 - 14:05

Lut zei:

Dat was ook meteen mijn eerste gedacht hoor!! Die mensen kennen blijkbaar geen fatsoen..... :censored: :censored:

Fatsoen daar gebruik je het juiste woord.

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#37 Geplaatst 09 november 2009 - 18:52

crazy_catlady zei:

eigenlijk doet dit me denken aan situaties die zo constant bij 14jarige truttekes voorkomen... getuigd echt van hoe volwassen jullie buren zijn...
Inderdaad.
Het zijn gewoon kleine kinderen in een volwassen lichaam, dat is al... Jammer dat er meer mensen rondlopen die zo zijn dan je eerst zou denken.
Het leven van iemand anders is kennelijk veel boeiender dan hun eigen leven.

Wel is het misschien een idee op bepaalde topics een soort slot op te zetten dat enkel leden erop kunnen. Zo moeten dergelijke mensen meer moeite doen om iets te weten te komen (want dan zouden ze eerst lid moeten worden etc etc), en de privacy is dan ook meer beschermd. Er zal ook meer controle zijn. Het is maar een idee maar misschien toch om te overwegen? Dergelijke zaken zou een mens toch niet mogen weerhouden iets persoonlijk te posten op een forum? :onzeker:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#38 Geplaatst 09 november 2009 - 18:53

Oh my god..dat vind ik echt wel erg. Hoe durven ze zeg? Dat is toch niet meer normaal..ik heb de indruk dat meer en meer buren echt wel denken dat ze alles mogen!
Man man man...gelukkig dat alles goed gaat met jullie! :thumb:

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#39 Geplaatst 09 november 2009 - 20:40

eeeeeeeeen we hebben weer een reeks bedreigingen erbij. we hebben juist de politie moeten bellen!

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 09 november 2009 - 20:48

Pinkbubblegum zei:

eeeeeeeeen we hebben weer een reeks bedreigingen erbij. we hebben juist de politie moeten bellen!

must love yer neighbours :gek:

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#41 Geplaatst 09 november 2009 - 20:50

Pinkbubblegum zei:

Wat hebben ze gedaan als ik vragen mag? :louche:

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#42 Geplaatst 09 november 2009 - 20:57

Marii. zei:

Wat hebben ze gedaan als ik vragen mag? :louche:

Ik ging naar buiten om tegen mijn vriend die in de garage aan het werken was te zeggen dat ik langs mijn bomma ging, ineens komen ze beiden mij achterna, beginnen te roepen en tieren, mij te bedreigen, vanalles te vertellen tegen mijn vriend van wendy dit wendy dat...
Hij komt op 1mm van mijn neus staan om mij uit te lokken en begint te dreigen...
Mijn vriend belt te politie, begin hij te zeggen van en da's alles wat ge kunt, de flikken bellen, nu zijt ge klein he, nu zijt ge klein.
Ik ben die mensen zooooooo beu he, onvoooooorstelbaar gewoon!!!!! :misselijk: :misselijk: :misselijk:

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#43 Geplaatst 09 november 2009 - 20:58

En ze zullen hier waarschijnlijk ook weer meelezen aangezien ze toch niks beters te doen hebben

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#44 Geplaatst 09 november 2009 - 21:01

Pinkbubblegum zei:

Ik ging naar buiten om tegen mijn vriend die in de garage aan het werken was te zeggen dat ik langs mijn bomma ging, ineens komen ze beiden mij achterna, beginnen te roepen en tieren, mij te bedreigen, vanalles te vertellen tegen mijn vriend van wendy dit wendy dat...
Hij komt op 1mm van mijn neus staan om mij uit te lokken en begint te dreigen...
Mijn vriend belt te politie, begin hij te zeggen van en da's alles wat ge kunt, de flikken bellen, nu zijt ge klein he, nu zijt ge klein.
Ik ben die mensen zooooooo beu he, onvoooooorstelbaar gewoon!!!!! :misselijk: :misselijk: :misselijk:

amai die zit zo'n dingen te zeggen tegen uwe vriend terwijl meneertje zelf heel het internet afspoort om wat dingen over u te vinden? Die kerel doet me lachen! :d
Ach... Misschien moet je eens een paar stinkstrikken voor hun deur leggen :) Als zij kinderachtig doen, gaan wij ook kinderachtig doen hé :) & Ik had gelezen dat je die stinkstrikken zo verschikkelijk vond, en zij zullen dat ook wel vinden :d

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#45 Geplaatst 09 november 2009 - 21:03

Marii. zei:

amai die zit zo'n dingen te zeggen tegen uwe vriend terwijl meneertje zelf heel het internet afspoort om wat dingen over u te vinden? Die kerel doet me lachen! :d
Ach... Misschien moet je eens een paar stinkstrikken voor hun deur leggen :) Als zij kinderachtig doen, gaan wij ook kinderachtig doen hé :) & Ik had gelezen dat je die stinkstrikken zo verschikkelijk vond, en zij zullen dat ook wel vinden :d

pfff ik heb 3x gezegd 'ga naar binnen en laat mij gerust', nee komen ze nog in mijn gezicht staan.. sjeezes man! Laat mij toch gewoon met rust!!!
Waar houden ze zich mee bezig??!! Zeggen dat ik hun zwart maak op een forum.. ja als ik zou liegen zou ik eeeeeeeecht raad gaan vragen he.. waar zit de logica? :censored: :censored: