Spring naar inhoud

- - - - -

waarom mijn topic weg is

• Log in om te reageren
95 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#76 Geplaatst 11 november 2009 - 21:19

ze kunnen toch lid worden he om het te lezen , misschien dan wel niet onder hun eigen naam ofzo

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#77 Geplaatst 11 november 2009 - 21:31

clyde zei:

ze kunnen toch lid worden he om het te lezen , misschien dan wel niet onder hun eigen naam ofzo

Maar dat maakt wel dat ze net iets meer moeite moeten doen dan nu.. Veel mensen hebben waarschijnlijk zoiets van: hier ga ik mij niet voor aanmelden.

Maar natuurlijk als je echt iets wilt weten doe je dat dan, maar ja... Het is wel iets beter dan zoals het nu is hé?

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#78 Geplaatst 11 november 2009 - 21:40

mightycats zei:

:s das inderdaad wel laag amaai, heb dit wel al gemerkt dat je via topics op internet sosm op dingen terecht komt waarvan je denkt oeps dit was niet nodig...misschien kan dit een rubriek maken die gesloten is voor het publiek voor zulke dingen zodat je altijd eerst aangemeld moet zijn vooralleer je de topics kan lezen, tis maar een suggestie...

Topics onzichtbaar maken voor gasten doen we al, maar alleen op vraag en met een goede reden.

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#79 Geplaatst 12 november 2009 - 00:06

Marii. zei:

:thumb: Nu maar hopen dat dit zo blijft duren hé..

jaaaaaaaah ik hoop het ook :) Iedere mens heeft ook wat rust nodig he :)

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#80 Geplaatst 12 november 2009 - 06:43

clyde zei:

Ze zijn al lid hoor ;)

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#81 Geplaatst 12 november 2009 - 08:33

Eerlijk gezegt zijn die mensen ziekelijk en moeten ze dringend eens naar een psychiater gaan op consult als je genoeg pv's hebt en vaststellingen kan je naar het gerecht stappen .  het is ook geweten hoe meer je anderen zwart maakt hoe meer je zelf op je kerfstok hebt !!!!

Ik woon ook in een appartement en geluids isolatie is onbestaand als mijn buren op de pot zitten haha dan weet ik het en we gaan maar zwijgen over de activiteiten in het echtelijk bed hé :o

Bewerkt door ramses, 12 november 2009 - 08:34.

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#82 Geplaatst 12 november 2009 - 11:44

ramses zei:

Eerlijk gezegt zijn die mensen ziekelijk en moeten ze dringend eens naar een psychiater gaan op consult als je genoeg pv's hebt en vaststellingen kan je naar het gerecht stappen .  het is ook geweten hoe meer je anderen zwart maakt hoe meer je zelf op je kerfstok hebt !!!!

Ik woon ook in een appartement en geluids isolatie is onbestaand als mijn buren op de pot zitten haha dan weet ik het en we gaan maar zwijgen over de activiteiten in het echtelijk bed hé :o

hahaha op de pot... njaaaaaaah gezellig :) plons.. plons... :)

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#83 Geplaatst 12 november 2009 - 11:56

Pinkbubblegum zei:

hahaha op de pot... njaaaaaaah gezellig :) plons.. plons... :)
Aaa ge weet het toch het lastigste is als je 's morgens nog in bed ligt en je boven buur gaat plassen je bent dan ook snel uit je bed naar de pot hoor :) :) :) :) :)

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#84 Geplaatst 12 november 2009 - 12:04

ramses zei:

Aaa ge weet het toch het lastigste is als je 's morgens nog in bed ligt en je boven buur gaat plassen je bent dan ook snel uit je bed naar de pot hoor :) :) :) :) :)

hahaha jah dat zal wel. Bij ons hoor je ook alles via die luchtkoker in de badkamer, gelukkig alleen daar :)

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 12 november 2009 - 18:03

Alé dinsdagavond zat het er dus echt wel op. Ik kwam nog maar thuis en haar deur in de gang ging open. Sorry maar gezaag van 's morgens vroeg als ik vertrek naar mijn werk en gezaag 's avonds als ik nog maar thuiskom :evil: .

Ze zei op een vriendelijke manier dat ze de huisbaas heeft gecontacteerd en dat die katten mijn verantwoordelijkheid zijn dus als zij haar slaap niet heeft, moet ik mijn verantwoordelijkheid nemen en de katten opsluiten (ook al is dit in een kleine ruimte). Toch liet ze nog eens weten dat ze niets tegen katten heeft, maar ze heeft haar slaap nodig. Ik zei tegen haar 'goed bezig' je hebt het pas deze morgen gezegd en ik heb gezegd dat ik het nogmaals zou doorgeven aan mijn vriend dat hij er moet opletten en nog geen 9u later ben jij al naar de huisbaas gelopen en hebben wij de kans niet gehad om jou verlangen te vervullen.

Dan ben ik echt boos geworden en zei ik dat het niet mijn keuze was om daar te wonen en dat ze godver 75 jaar en de hele dag door kan slapen. Misschien moest zij maar eens oordoppen uitproberen en haar dag actief vervullen, zodat ze misschien meer moe is en beter kan slapen in plaats van mij elke morgen en avond lastig te vallen met haar preek :evil: :evil: :evil: :zweep: ...

3u later en 3 telefoontjes later kwam ze sorry zeggen, maar nu kan ze wel de boom in.
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#86 Geplaatst 13 november 2009 - 11:47

Mieke zei:

Alé dinsdagavond zat het er dus echt wel op. Ik kwam nog maar thuis en haar deur in de gang ging open. Sorry maar gezaag van 's morgens vroeg als ik vertrek naar mijn werk en gezaag 's avonds als ik nog maar thuiskom :evil: .

Ze zei op een vriendelijke manier dat ze de huisbaas heeft gecontacteerd en dat die katten mijn verantwoordelijkheid zijn dus als zij haar slaap niet heeft, moet ik mijn verantwoordelijkheid nemen en de katten opsluiten (ook al is dit in een kleine ruimte). Toch liet ze nog eens weten dat ze niets tegen katten heeft, maar ze heeft haar slaap nodig. Ik zei tegen haar 'goed bezig' je hebt het pas deze morgen gezegd en ik heb gezegd dat ik het nogmaals zou doorgeven aan mijn vriend dat hij er moet opletten en nog geen 9u later ben jij al naar de huisbaas gelopen en hebben wij de kans niet gehad om jou verlangen te vervullen.

Dan ben ik echt boos geworden en zei ik dat het niet mijn keuze was om daar te wonen en dat ze godver 75 jaar en de hele dag door kan slapen. Misschien moest zij maar eens oordoppen uitproberen en haar dag actief vervullen, zodat ze misschien meer moe is en beter kan slapen in plaats van mij elke morgen en avond lastig te vallen met haar preek :evil: :evil: :evil: :zweep: ...

3u later en 3 telefoontjes later kwam ze sorry zeggen, maar nu kan ze wel de boom in.

Ja, Mieke, sommige mensen zagen ook maar omdat ze blijkbaar niks beters te doen hebben! Jong jong...
En Pinkbubblegum, hoe zit het bij jou ondertussen, met de burenperikelen?

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#87 Geplaatst 13 november 2009 - 11:53

ik kan maar 1 ding zeggen wie zich moeit in andermans privé heeft zelf een enorm SAAI leven dat hij naar een ander moet kijken en daar moet moeien om zen dagen te vullen inplaats van iets te doen in hen leven die het spannend maakt die mensen hebben soms geen leven zielig gewoon dat ze zich dan elders moeten moeien om tog maar beetje aandacht te hebben of met iets te kunnen bezig zijn pffffffffffffffft

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#88 Geplaatst 13 november 2009 - 14:51

lizke zei:

Ja, Mieke, sommige mensen zagen ook maar omdat ze blijkbaar niks beters te doen hebben! Jong jong...
En Pinkbubblegum, hoe zit het bij jou ondertussen, met de burenperikelen?

Het lawaai is enorm verminderd, al maar goed :)

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#89 Geplaatst 13 november 2009 - 16:58

Super voor jou :-)
Geplaatste afbeelding

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#90 Geplaatst 13 november 2009 - 17:53

Ik zal nooit het gekreun en gehijg van de buurman boven vergeten als die klaarkwam, nog erger dan een vrouw, je zou er schrik van gekregen hebben zo midden in de nacht. :help: Ik heb 9 jaar op een appartement gewoond met onder mij een krantenwinkel, je kunt je al voorstellen, om 5u open.En in de winter lieten ze hun motor nog aan.Maar heb het overleefd.

Bewerkt door technozino, 13 november 2009 - 17:55.

Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina