Spring naar inhoud

- - - - -

wie komt er als je fluit?

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1 Geplaatst 09 november 2009 - 14:32

Hier komt Sloeberke vaak direct afgelopen als ik fluit. reageren jullie kat op fluittonen?

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#2 Geplaatst 09 november 2009 - 14:39

Euhm... Als ze zin heeft :goofy:

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 09 november 2009 - 15:08

Nee, absoluut niet! Als mijnheer op zijn troon (krabpaal) zit, zal hij hoogstens zijn kopje eens draaien: je denkt toch niet dat ik op gefluit reageer; ik ben geen hondje!

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 09 november 2009 - 15:15

Als ik binnen sta en ik fluit, dan komt er niemand. Buiten, ja, dan komen de honden ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 09 november 2009 - 15:19

Jep.
De kat bij mijn moeder mag buiten en als ik hem riep, riep ik altijd 'Quibus, kom 'fieuwfieuw'. De buren dachten waarschijnlijk dat ik gek was :o

Ook nu als ik Melvin en Sillas roep en ze komen niet direct, zal ik eventjes fluiten of met een zakje geluid maken :x
Geplaatste afbeelding

Guest_Ria_*
Guest_Ria_*

#6 Geplaatst 09 november 2009 - 15:21

Fluiten doe ik niet maar als ik Nancy 's avonds binnen wil zing ik : "Poespoespoes! Naaancieieie !"  met mijn "operastem" die in heel de omgeving weerklinkt . Dan komt ze en weten de buren waarschijnlijk ook dat mijn ons Nancy binnen moet .

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#7 Geplaatst 09 november 2009 - 15:27

onze Ramses komt het vlugst als er een snoep geluidje is :lachen: :lachen: :lachen:

Guest_Ria_*
Guest_Ria_*

#8 Geplaatst 09 november 2009 - 15:28

Soms komt Nancy niet(bv. bij volle maan) maar als ik dan 's nachts wakker wordt sta ik op en  herhaal  mijn serenade voor heel de straat(ik wil mijn poes op bed!) .

Er wonen hier enkele oudere mensen die moeilijk slapen en heb hen al gevraagd of ik hun nachtrust niet verstoor met mijn kattengejank .
Ze houden ook van mijn poezen dus geen probleem....

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#9 Geplaatst 09 november 2009 - 15:30

ik kan nie fluiten :ha

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 09 november 2009 - 15:31

Oh ja, als het eten klaar is en mijn man is achteraan in de tuin, komt hij ook als ik fluit :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#11 Geplaatst 09 november 2009 - 15:35

PeggyJ zei:

Oh ja, als het eten klaar is en mijn man is achteraan in de tuin, komt hij ook als ik fluit :lachen:

:ha :ha :ha Goed afgericht :x

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#12 Geplaatst 09 november 2009 - 15:36

Ik kom niet als je fluit ;)
Mijn jongste hond, Emma is getraind op fluiten, die mag in het bos zitten waar ze wil, als ik fluit staat ze naast mij, dat is super om zien. (nu ja, behalve gisteren dan :) )
De poezen, ja als ze zin hebben :x

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 09 november 2009 - 16:52

Als ik fluit komt Spano, hij kan er niet goed tegen, hij springt op mij en geeft knufjes en likjes in mijn gezicht :) .

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 09 november 2009 - 17:32

Helemaal niemand... ze kijken zelfs niet op. :roll:

Geplaatste afbeelding

Guest_Dré_*
Guest_Dré_*

#15 Geplaatst 09 november 2009 - 17:47

[COLOR=#000000] [/COLOREuhm .... onze dochter ....
onze vorige woning was nogal afgelegen en de speelmogelijkheden legio in de buurt dus werd er op de vingers gefloten, dat geluid draagt nogal ver en zodoende moesten we niet gans de buurt afzoeken en ja nog steeds als we op onze vingers fluiten komt onze dochter aandraven ... handig op grote evenementen hoor ....
De kat ... die loopt gewoon door hihi