Spring naar inhoud

- - - - -

Baby stikt onder slapende kat

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#31 Geplaatst 11 november 2009 - 10:12

Ingrid zei:

Niet mee eens! Zoek maar eens op: in Noorse landen zijn er veel minder allergiën dan hier...wie heeft er nu geen snotterend of ander-allergisch familielid? Eerlijk? Dat is omdat we onszelf veel te veel beschermen!
Wel mee eens dat je een kind niet onbewaakt laat buitenliggen, zon, regen of vrieskou. De kat kan er niets aan doen en hopelijk gaat dat beestje er niet voor boeten op één of andere manier.

Liever een kind met bvb hooikoorts dat nog leeft, dan dit...

Bewerkt door Karolientje, 11 november 2009 - 10:23.

Geplaatste afbeelding

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#32 Geplaatst 11 november 2009 - 11:40

Volgens mij is de oorzaak dat het kindje gestikt is de plastiek geweest die over de koets lag. Moest een kat rechtstreeks op het kindje gezeten hebben dan zie ik dat nog niet gelijk gebeuren. Ten andere ik denk niet dat een kat echt op het gezicht van een kind zou gaan liggen slapen. Maar het blijft intens verdrietig natuurlijk voor de ouders.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#33 Geplaatst 11 november 2009 - 14:02

Volgens mij is het gewoon pech gehad.
De verkeerde situatie op de verkeerde moment. Kon inderdaad overal gebeuren... Het is verschrikkelijk voor de ouders, een kindje verliezen moet het pijnlijkste zijn dat er bestaat..

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#34 Geplaatst 11 november 2009 - 20:12

Je kan niet 24/24 je kind in het oog houden maar als het binnen slaapt in je living bv dan zie je  toch al rapper als er een probleem is en je kan je huisdieren uit je living bannen op zo'n onbewaakt moment als je naar het toilet moet bv., en in de slaapkamer kan je de deur toe doen zodat de kat er niet bij kan. Maar alé je laat toch geen babytje buiten zonder toezicht dit gaat mijn verstand te boven hoor. Zelfs peuters en kleuters laat je toch niet zonder toezicht in de tuin spelen???? :s

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#35 Geplaatst 12 november 2009 - 01:35

brr, ik mag er niet aan denken. :s

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 12 november 2009 - 17:45

Dat is een welgekend 'probleem'. Katten liggen namelijk graag warm en waar kan het warmer zijn dan in zo'n warm perkje? Als je kindjes hebt, moet je echt de katten in het oog houden. Die diertjes weten inderdaad niet beter en zien enkel een knus & warm plekje.
Geplaatste afbeelding

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#37 Geplaatst 13 november 2009 - 10:17

wie zet er nu een kind alleen buiten zonder het in het oog te houden en dan nog miezelde het dat wil zeggen lichte regen dan doe je dit toch niet, dit gaat mijn petje te boven, dit is de verandwoordelijkheid van de ouders punt!

als er iets tussen dieren en kinderen gebeurd op jongere leeftijd zijn wij verantwoordelijk, wij moeten toekijken op beiden!