Spring naar inhoud

- - - - -

Hebben katten een ziel ?

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 11 november 2009 - 10:41

Ook ik geloof heel graag dat ook katten een zieltje hebben. Volgens mij is dat met alle levende wezens eigenlijk wel zo.

Geplaatste afbeelding

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#17 Geplaatst 11 november 2009 - 11:37

Ik ben dezelfde mening als Karolientje.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Guest_Ria_*
Guest_Ria_*

#18 Geplaatst 12 november 2009 - 13:34

Ik geloof toch ook wel dat er meer is na de dood , dat alles dan niet definitief weg is . Noem het een "ziel" of eender wat .

In het jaar na het overlijden van mijn hond had ik tweemaal een droom waar hij zo echt in was dat het mij nog dagen bijbleef . Ik had er een goed gevoel bij .

Soms ruik ik de geur van mijn opa in het huis van mijn moeder .

Een vriendin van mij , die haar moeder vrij vroeg moest afgeven, vertelde mij eens dat ze, een hele poos na het overlijden, haar moeder aan haar bed heeft gehad met de boodschap dat alles goed was en dat ze haar nu eindelijk moest loslaten .

Het is niet omdat er dingen niet bewezen zijn dat ze niet bestaan .
Ik ga ervanuit dat alle levende wezens een "ziel" hebben en dat je ze nog wel tegenkomt , vroeg of laat.......

Het verhaal van Wolle vind ik straffe kost .

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 12 november 2009 - 17:59

Ik geloof uiteraard dat dieren een ziel hebben en ook weet ik dat er meer tussen aarde en hemel is ..

Ik heb mee gemaakt ,mij papa lag in het ziekenhuis en en ik en mij mama waren bij hem ,mij dochter zou de hondjes eten geven die dag van mij ouders ,en juist op het het moment dat mij papa die dag overleed,smste mij docher, Teddy(Het hondje van mij papa) jank zo ineens ,mij dochter wist toen niks van mij papa nog ,en later zagen we ook dat de foto van Teddy uit het fotolijstje gevallen was wat naast mij papa zijn bed stond in het ziekenhuis.

Allemaal toeval? daar zal ieder het zijne over denken ,maar ik geloof niet in toeval,alles heeft een rede ook al zullen wij soms de rede niet begrijpen helaas..

Bewerkt door brithany, 12 november 2009 - 17:59.

Geplaatste afbeelding