Spring naar inhoud

- - - - -

begrijp het niet

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Guest_patsy_*
Guest_patsy_*

#1 Geplaatst 10 november 2009 - 15:10

hallo,

ons garfieldje is nu meer dan een maand weg, aan de honden merk ik niet dat ze hem missen. maar onze spike doet super raar!! :trance: normaal gezien is hij een buitenkat en komt af en toe naar binnen. maar nu!! heb uit medelijden voor de honden een mand voor spike moeten gaan halen. die palmde hij helemaal in. :twisted: want s'nachts sliep hij meestal buiten. nu is hij heel de dag thuis, in zijn mand. schitterend, ik kan zijn aandacht wel gewoon worden nu hihihi! :heart: als ik de honden borstel, wil hij dat ook en de beloning die zij krijgen wil hij ook! als je iets tegen hem zegt, miauwt hij de hele tijd terug. :catcurs ik hoop dat dit blijft duren, want heb eindelijk onze spike hier meer bij ons thuis, alhoewel ik het niet begrijp!! tuurlijk er is nu geen kleine pestkop meer, die hem stoort tijdens het slapen en eten. en constant wil spelen en ravotten. :o
het grappige is ook dat is zijn mand op het salontafel heb moeten zetten, dat was de enigste plaats dat hij ze aanvaarde!! een kattenkarakter is toch super he!! ;)

groetjes van patsy en spike!! :catscratchhead

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#2 Geplaatst 10 november 2009 - 18:17

Jammer dat jullie Garfield vermist is maar wel leuk dat jullie andere schat openbloeit..hopelijk houdt hij het vol als Garfield terug thuis is.
Zou wel leuk zijn hé..geniet er maar van!

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#3 Geplaatst 10 november 2009 - 19:10

Spike voelt het misschien wel aan dat je Garfield nog steeds mist. Spike geniet duidelijk van jouw extra aandacht!

Guest_patsy_*
Guest_patsy_*

#4 Geplaatst 10 november 2009 - 19:11

oh keilief van je, maar ons garfieldje komt niet meer naar huis. die zit nu in de poezenhemel....
maar ik hoop inderdaad dat hij het vol houdt want binnen een maand of drie heeft hij er een pestkopje bij, kan het niet gewoon worden met één poes. dus duim voor me he

groetjes patsy

poezemannen zei:

Jammer dat jullie Garfield vermist is maar wel leuk dat jullie andere schat openbloeit..hopelijk houdt hij het vol als Garfield terug thuis is.
Zou wel leuk zijn hé..geniet er maar van!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 10 november 2009 - 19:12

patsy zei:

oh keilief van je, maar ons garfieldje komt niet meer naar huis. die zit nu in de poezenhemel....
maar ik hoop inderdaad dat hij het vol houdt want binnen een maand of drie heeft hij er een pestkopje bij, kan het niet gewoon worden met één poes. dus duim voor me he

groetjes patsy

ohhh??? een pestkopje erbij? Lees ik dat goed? :engel:

Geplaatste afbeelding

Guest_patsy_*
Guest_patsy_*

#6 Geplaatst 10 november 2009 - 19:20

Karolientje zei:

ohhh??? een pestkopje erbij? Lees ik dat goed? :engel:

ja dat lees je goed. ben op zoek gegaan naar verschillende cattery's, en met één zag ik het wel zitten. toen ik mijn vrienden vertelde over dit allemaal kwam ik iets te weten. namelijk een zuster van een vriendin is ook een fokker. en ze doet het heel professioneel, hoe het moet. ja deze keer weet ik op wat ik moet letten he!! dankzij jullie!! rond 6 december bevalt mama poes en als alles goed meezit, ga ik daar een kleintje van kiezen! het kitten blijft ook 13 weken bij mama, ouders zijn op al de dingen getest dat moet, het zal al de vaccinaties krijgen dat moet, we mogen op bezoek komen, zodat het kitten ons al goed kent, krijgen een stamboom mee. moeten beloven, van contact te houden, en foto's.  en de prijs is ook hoe het moet, geen vriendenprijsje!! ja dit voelt goed!!
ze zal ook op de kattenshow zijn met de papa!! kan ik hem ook eens bewonderen. nee door jullie ben ik nu op de goede weg!!

duim mee voor me dat het deze keer goed afloopt, want anders zie ik het niet meer zitten. ondertussen bloeit spike helemaal open, dus hopelijk gaat dat dan ook zo blijven, want geniet zo van zijn aandacht!!

ik hou je op de hoogte!!

groetjes patsy spike en ?

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 10 november 2009 - 20:26

Basje was na 't overlijden van Tuur ook zo aanhankelijk ineens.  Ze is sowieso een sociale knuffelige poes maar dit was niet meer normaal...
Maar van zodra ons nieuwe poezeke er was en ze wat aan elkaar gewend waren, heeft het terug z'n normale proporties aangenomen...

Ik duim heeeeelemaal mee dat het goed gaat deze keer...  :rub:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 11 november 2009 - 10:44

patsy zei:

ja dat lees je goed. ben op zoek gegaan naar verschillende cattery's, en met één zag ik het wel zitten. toen ik mijn vrienden vertelde over dit allemaal kwam ik iets te weten. namelijk een zuster van een vriendin is ook een fokker. en ze doet het heel professioneel, hoe het moet. ja deze keer weet ik op wat ik moet letten he!! dankzij jullie!! rond 6 december bevalt mama poes en als alles goed meezit, ga ik daar een kleintje van kiezen! het kitten blijft ook 13 weken bij mama, ouders zijn op al de dingen getest dat moet, het zal al de vaccinaties krijgen dat moet, we mogen op bezoek komen, zodat het kitten ons al goed kent, krijgen een stamboom mee. moeten beloven, van contact te houden, en foto's.  en de prijs is ook hoe het moet, geen vriendenprijsje!! ja dit voelt goed!!
ze zal ook op de kattenshow zijn met de papa!! kan ik hem ook eens bewonderen. nee door jullie ben ik nu op de goede weg!!

duim mee voor me dat het deze keer goed afloopt, want anders zie ik het niet meer zitten. ondertussen bloeit spike helemaal open, dus hopelijk gaat dat dan ook zo blijven, want geniet zo van zijn aandacht!!

ik hou je op de hoogte!!

groetjes patsy spike en ?

Ah heel goed nieuws dus!! Tot volgende week op de kattenshow dan he! :)

Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 11 november 2009 - 10:59

leuk dat Spikeje zo doet,
en hopelijk valt je nieuwe aanwinst ook goed mee (ok,het is nog niet voor sebiet,maar de tijd gaat snel)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 11 november 2009 - 14:18

:LOL: :LOL: :LOL: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#11 Geplaatst 12 november 2009 - 09:00

Heel veel succes met je nieuwkomertje !!! Ik ben al benieuwd naar de fotootjes.... :geluk:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 15 november 2009 - 15:46

Leuk dat hij zo openbloeit :heart:
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#13 Geplaatst 15 november 2009 - 15:50

En welk ras zal het zijn????

Guest_patsy_*
Guest_patsy_*

#14 Geplaatst 15 november 2009 - 18:26

hey allemaal,

kleine update. mijn nieuw ventje zal een britse korthaar zijn, liefst een choco of cremekleur. normaal wordt hij rond 6 december geboren, en blijft hij zoals het hoort tot 13 weken bij zijn mama. maar we mogen en moeten eigenlijk meerdere keren op bezoek zodat dat schatje ons al leert kennen, en wij al helemaal verliefd op kunnen worden. van mij mag de tijd snel vooruit gaan!!

groetjes patsy

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 17 november 2009 - 12:37

:thumb: :thumb: :thumb: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag