Spring naar inhoud

- - - - -

kattenliefde of kattenmishandeling?

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 10 november 2009 - 18:46

goh, ik weet niet wat denken over volgend filmpje. 130 katten, dat is toch echt veel te veel.

wat vinden jullie ervan?

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 10 november 2009 - 18:47

Je kunt katten graag zien en je kunt veel katten in huis halen, maar teveel is teveel... Je moet ook weten waar je grenzen liggen.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 10 november 2009 - 18:49

Dit is wel overdreven vind ik, ze zien er wel gezond uit maar zoveel katten in 1 kamer. :o En eerlijk gezegd fris zal het ook wel niet ruiken. Ergens is dit triestig.  

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#4 Geplaatst 10 november 2009 - 19:05

Dit vind ik er toch over zenne, die beestjes kunnen toch nooit allen voldoende aandacht en liefde krijgen en aan ruimte zal er ook wel een gebrek zijn vrees ik. ik heb echt medelijden met die beestjes. :cry:

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#5 Geplaatst 10 november 2009 - 19:06

leuk dat die vrouw zich opgeeft om voor al die katten te zorgen
maar te veel is echt wel teveel :trance:
het moet daar enorm hard ruiken en er zullen toch wel altijd katten zijn die ruzie maken + als er eentje ziek is, word de andere ook ziek...
phoe... ik hou het voorlopig bij 2... al kan ik dit filmpje wel gebruiken om het een beetje 'goed te praten' om een 3e poesje te halen :catangel

Sjalot
Sjalot
  • 128 berichten
  • 8 katten

#6 Geplaatst 10 november 2009 - 19:10

Ik vind dit veel teveel. Een kat heeft hier niet de keus eens een rustig plekje voor zichzelf te hebben. Ze gooit wat voer in het rond. Hoe weet ze nou of iedereen genoeg krijgt?
Groetjes van Charlotte

6 Maine Coons & 2 Heilige Birmanen

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#7 Geplaatst 10 november 2009 - 19:15

Amaai het is daar wel proper voor 130 katten te hebben :)

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 10 november 2009 - 19:15

Ik was dit filmpje al enkele maanden geleden tegen gekomen.
't Is inderdaad waar dat het vééééél katten zijn maar op deze manier zijn ze toch van de straat, hebben 't warm, zijn niet alleen en krijgen eten ?  Mijns insziens is dat nog altijd beter dan op straat te zitten met alle gevaren van dien.  
Ik zou het niet in huis willen, echt niet maar deze dame heeft blijkbaar een veel te groot hart.  Het enige waar idd zeker over te discussiëren valt is beschikbare ruimte voor de poezels...

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 10 november 2009 - 19:25

ik heb er nog eentje gevonden en dit is er echt wel volledig over...

dat geloof je toch niet dat daar een gezin woont. alleen die madam van de animal rescue mag ik niet zo (ze hebben alle maar katten laten inslapen!!!)

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 10 november 2009 - 19:26

Brrr, ik wordt altijd lichtjes misselijk van dit filmpje. Ik vind het vreselijk om te zien hoe die beestjes allemaal door en over elkaar springen om een brokje vast te krijgen.
Een kat kan volgens mij niet gelukkig zijn in zo'n situatie.
Nee, ik wordt er echt niet goed van...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#11 Geplaatst 10 november 2009 - 20:03

Foei dat 2de filmke is echt erover. Die katten zit daar wel in de strond en de miserie. Ik kan best geloven dat die katten wild en waarschijnlijk ook ziek waren. Zo katten kan je moeilijk laten heradopteren. Een schande hoe  kan het op zo korte tijd zo ver komen. :evil: En hoe konden die kinderen en die ma daar nog tss wonen, sorry maar die mensen zullen wel gestonken hebben even hard zoals de geur in hun huis. Zo mensen verdienen dan weer geen dieren te hebben in hun leven. Ik kijk op tv regelmatig naar animal rescue en ge ziet daar toch echt triestige dingen. :cry:

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 10 november 2009 - 20:07

nog een laatste: nu na 130, 200 nu 600 katten!!!!!

en het ziet er toch nog proper uit :s :catnoknow

NB om dit te bekijken moet je klikken on 'watch on youtube'. ik weet ook niet waarom dit opeens niet meer werkt.

Ik denk ook wel dat die katten toch serieus onder de stress moeten staan.

Maar mijn man mag dan nog niet klagen met mijn 3 katten :LOL:

Bewerkt door wea, 11 november 2009 - 10:55.
Reden van bewerken: filmpje werkte niet meer

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#13 Geplaatst 10 november 2009 - 23:12

Amaaai echt overdreven :trance:
Maar ik moet er wel aan toevoegen dat in het eerste filmke de katten er goed uitzien, en dat voor zon groot aantal te onderhouden, het tweede filmke daar draait mijn maag van om, het derde daar worden de poezels toch ook goed verzorgd lijkt me zo, maar toch is het gewoon te veel :trance:

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 10 november 2009 - 23:45

Proper of niet proper... Die beesten kunnen nooit goed gevoed en verzorgd worden. En al zeker niet genoeg aandacht krijgen. Hoe kunnen ze zien wanneer er eentje ziek is of zwanger? Dit is echt niet gezond. Vind het SCHANDALIG dat de mensen van het 2de filmpje niet vervolgd worden omdat verzamelen een "ziekte" is. Sorry!

Geplaatste afbeelding

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#15 Geplaatst 11 november 2009 - 00:27

ze kan toch onmogelijk genoeg persoonlijke aandacht per dier geven?
hoe komen die eigenlijk aan het geld om al die dieren eten te geven? en hoe groot is de kans dat ze dat kunnen blijven volhouden? zeker de laatste, als die constant moet kuisen thuis, kan die toch niet genoeg werken om ze allemaal te onderhouden?
En er zijn toch sowiso onderlinge gevechten tussen die katten, da s toch niet gezond want ze zijn met teveel om allemaal dagelijks te controleren...
Ze bedoelen het misschien goed, maar het zijn gewoon teveel katten op een te kleine ruimte met te weinig personeel.