kattenliefde of kattenmishandeling?
#16 Geplaatst 11 november 2009 - 08:24

#17 Geplaatst 11 november 2009 - 09:53
het eerste filmpje zag ik al eens
Die katten moeten ook doodongelukkig zijn

#18 Geplaatst 11 november 2009 - 09:57
Marjananas zei:
't Is inderdaad waar dat het vééééél katten zijn maar op deze manier zijn ze toch van de straat, hebben 't warm, zijn niet alleen en krijgen eten ? Mijns insziens is dat nog altijd beter dan op straat te zitten met alle gevaren van dien.
Ik zou het niet in huis willen, echt niet maar deze dame heeft blijkbaar een veel te groot hart. Het enige waar idd zeker over te discussiëren valt is beschikbare ruimte voor de poezels...
Dat vind ik eigenlijk ook, ze zien er niet vuil of ongelukkig uit, zijn niet mager, als ze op straat moesten leven waren ze er veel erger aan toe. Ik hoop dat die vrouw haar katten overleefd want ik moet niet denken wat ermee zal gebeuren eens ze er niet meer is.

#19 Geplaatst 11 november 2009 - 10:00
wea zei:
YouTube - Severe Animal Hoarding case in Indiana
dat geloof je toch niet dat daar een gezin woont. alleen die madam van de animal rescue mag ik niet zo (ze hebben alle maar katten laten inslapen!!!)
Ja dat ze die katten nu allemaal moesten laten inslapen vind ik nu ook niet nodig

#20 Geplaatst 11 november 2009 - 10:35
het eten geven lijkt eerder op kippen voedere of gras zaaien
#22 Geplaatst 11 november 2009 - 11:07
Roosje zei:
Ik denk eerlijk gezegd dat als de katten op straat zitten en daar worden gevoerd ze veel gelukkiger zullen zijn dan ze zo op een hoop te zetten. medische behandeling zullen ze ook niet krijgen want hoe zie je in zo'n hoop een zieke kat zitten? en zullen die allemaal wel gecastreerd zijn?
Al deze katten zijn ten dode opgeschreven want ofwel breekt er een besmettelijke ziekte uit en sterven ze of moeten ze worden ingeslapen omdat men niet alle behandelingen kan betalen. Ofwel sterft die vrouw en geraak maar eens 600 katten kwijt!
proper of niet, in mijn ogen is het toch een vorm van dierenmishandeling. ze bedoelt het wel goed, maar ze kan die katten gewoon geen degelijke verzorging aanbieden omdat het er teveel zijn. nu ik eraan denk, ik heb hier met mijn 3 katten toch al moeten zoeken welke van de 3 diarree had, begin maar eens te zoeken in 600 katten....

#23 Geplaatst 11 november 2009 - 11:20
proper of niet, in mijn ogen is het toch een vorm van dierenmishandeling. ze bedoelt het wel goed, maar ze kan die katten gewoon geen degelijke verzorging aanbieden omdat het er teveel zijn. nu ik eraan denk, ik heb hier met mijn 3 katten toch al moeten zoeken welke van de 3 diarree had, begin maar eens te zoeken in 600 katten....

[SIZE=4] Ja daar heb je een punt, als ze op straat eten en wat aandacht krijgen en zich kunnen verschuilen voor de koude zijn ze daar misschien niet zo slecht, die vrouw bedoelt het inderdaad goed maar neemt te veel hooi op haar vork[/SIZE]

#24 Geplaatst 11 november 2009 - 11:21

#25 Geplaatst 11 november 2009 - 12:54
#26 Geplaatst 11 november 2009 - 13:09
crazy_catlady zei:
hoe komen die eigenlijk aan het geld om al die dieren eten te geven? en hoe groot is de kans dat ze dat kunnen blijven volhouden? zeker de laatste, als die constant moet kuisen thuis, kan die toch niet genoeg werken om ze allemaal te onderhouden?
En er zijn toch sowiso onderlinge gevechten tussen die katten, da s toch niet gezond want ze zijn met teveel om allemaal dagelijks te controleren...
Ze bedoelen het misschien goed, maar het zijn gewoon teveel katten op een te kleine ruimte met te weinig personeel.
inderdaad , just wat ik ook dacht! Als je al die dieren wil verzorgen, steriliseren/castreren, medische hulp geven dat kost handen vol geld, zie maar naar 1 kat als er iets fout gaat!

#27 Geplaatst 11 november 2009 - 13:10
tiny zei:
het eten geven lijkt eerder op kippen voedere of gras zaaien
ja! gelijk int kiekenkot ewa strooien!

#28 Geplaatst 11 november 2009 - 13:37

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#29 Geplaatst 11 november 2009 - 17:30
wea zei:
Ben ik het helemaal mee eens...
#30 Geplaatst 12 november 2009 - 10:36
Pfff, dat kan idd niet gezond zijn als ze zo op elkaar moeten leven