Spring naar inhoud

- - - - -

GSM abonnementen

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#1 Geplaatst 11 november 2009 - 09:04

Ik wil een andere formule en zie door de bomen het bos niet meer, help!!

Ik heb nu Flair mobiel (is Proximus) en herlaad voor 15 € elke maand (soms een keer extra)
Mijn man heeft Mobistar, een abonnement van slechts 5€ per maand en omdat hij meestal zelf wordt opgebeld komt hij zelden boven een paar euro extra.
Voor mijn zoon nam ik (in mijn korte Telenet carrière) de Walk en Talk 0 omdat ik het beu was nooit iets van hem te horen omdat hij geen belwaarde meer had. Gaat hij boven de 10€ per maand, betaalt hij het restant zelf.

Mijn Flair mobiel geeft recht op één gratis WAP sessie per dag, maar dat gebruik ik niet. De leuke voordeeltjes waarvan sprake stelt ook niet echt veel voor, dus ik ga veranderen. Je wordt echter zo met aanbiedingen rond je oren geslagen dat ik het echt niet meer weet.

Ik ben wel geïnteresseerd in deze

Ello Mobile

het gaat dus wél om een formule voor mezelf (maar misschien ook wel voor ons allemaal, als we voor die Ello gaan)

Bewerkt door Fairy, 11 november 2009 - 10:25.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 11 november 2009 - 10:00

Bij onze zoon herlaadde ik ook maandelijks 15 euro en nu heb ik gekozen voor een music-abonnement van 15 euro bij Mobistar.

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#3 Geplaatst 11 november 2009 - 13:03

Wel, ik had vroeger een nogal hoge GSM-factuur en ik moest eens voor iets bepaald naar Proximus bellen en toen heeft die man eens berekend wat voor mij het beste abonnement zou zijn. Dat is dan blijkbaar iets van MTV ofzo geworden? Alé, denk ik hé..maar 'k weet wel dat m'n factuur een pak lager is nu!

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#4 Geplaatst 11 november 2009 - 13:06

Ik heb nu ook MTV scheelt een pak.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#5 Geplaatst 11 november 2009 - 13:40

base is gewoonweg de goedkoopste! Ik heb eens alles zitten uitrekenen voor een vriendin (buitenlandse die er ook geen wijs uit geraakte) en het is heel ingewikkeld! Het ene staat per seconde, andere per minuut en dan heb je nog alle abonnementen...maar base was soms tot de helft goedkoper...ik betaal 45 euro per maand voor meer als 3 uur bellen naar alle netwerken en 150 smskes per maand, zit er zelden boven, base gold is dat...is voor mij veel goedkoper dan hetgeen ik eerst had! (scheelt iets van een 20euro per maand!) Ik bel en sms veel en het is mijn enigste telefoon!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 11 november 2009 - 13:53

Ik heb al van in het begin dat ik mijn GSM heb Mobistar. Ben er steeds heel tevreden over geweest, tot vorig jaar, toen liepen plots de facturen heel hoog op terwijl we zeker niet meer belden. Hebben we contactgenomen met Mobistar, bleek dat het abonnement dat wij hadden niet meer bestond, en dus ging het factuur omhoog :trance: , maar niemand die je daarvan verwittigd hé :evil: . Dus hebben we allebei een nieuw abonnement afgesloten en tot hiertoe is de factuur weer redelijk, maar volgens mij profiteren ze er toch van.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 11 november 2009 - 13:57

Voor mij geen abonnement hoor! Nu niet en nooit niet!
Te veel mensen uit mijn omgeving hebben plots een factuur die in de honderden euro's loopt.
Mijn zus haar GSM verstuurde ooit eens naar iedereen in haar adresboek lege berichten.
Prepaid vind ik persoonlijk overzichtelijker, ik laad nu 10 euro per maand en na 4uur en in het weekend/feestdagen SMS ik gratis.
Ik kom toe met 10€ per maand :) en kom nooit voor verrassingen te staan. :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#8 Geplaatst 11 november 2009 - 13:59

Ik heb geen abonnement, ik herlaad elke maand gewoon... Met een abonnement heb je veel minder voordelen vind ik.
Ik heb dus nu proximus generation. 15 euro de maand en ik heb 5.000 gratis smsen, 24 uur op 24 (: Bellen doe ik vooral met de vaste telefoon dus ikke zeer content hé :)

Bewerkt door Marii., 11 november 2009 - 14:00.

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#9 Geplaatst 11 november 2009 - 15:10

ik heb een abonnement van mobistar, ik betaal 10 euro de maand en krijg 1000 gratis berichten, ik kan dagelijks controleren hoeveel berichten en belwaarde ik nog over heb dus ik zit er eigenlijk nooit over :) Nooit porblemen mee gehad :)

Guest_anneke_*
Guest_anneke_*

#10 Geplaatst 11 november 2009 - 21:42

PeggyJ zei:

Ik heb al van in het begin dat ik mijn GSM heb Mobistar. Ben er steeds heel tevreden over geweest, tot vorig jaar, toen liepen plots de facturen heel hoog op terwijl we zeker niet meer belden. Hebben we contactgenomen met Mobistar, bleek dat het abonnement dat wij hadden niet meer bestond, en dus ging het factuur omhoog :trance: , maar niemand die je daarvan verwittigd hé :evil: . Dus hebben we allebei een nieuw abonnement afgesloten en tot hiertoe is de factuur weer redelijk, maar volgens mij profiteren ze er toch van.

Dat is zo bij mobistar, die verwittigen niemand. En soms krijg je een optie gratis voor 3maanden (om te proberen) en na die 3 maanden ben je daar dan ineens op geabonneerd...
Maar als je het allemaal goed in het oog houd, ben ik wel tevreden van mobistar.

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#11 Geplaatst 11 november 2009 - 22:19

Base is inderdaad het voordeligste, ik heb daar ook mijn abbonement.
Ik zou zeggen, gewoon Base postpaid 1, postpaid 3 of postpaid 5 worden en mij als vriend opgeven zodat ik de Samsung Star gratis krijg, ik ben al lang op zoek naar iemand die base wilt worden :mrgreen:

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#12 Geplaatst 11 november 2009 - 22:39

Ik heb Base Zero. Heel erg tevreden van! Ik moet er niet meer aan denken om geld erop te zetten, want het is een abonnement. Maar er zijn helemaal geen abonnementskosten aan zoals meestal het geval is. Dus geen vast bedrag per maand betalen ook al bel of sms je niet. Ik stuur bijna elke dag wel eens een sms (soms meerdere per dag, in het weekend meestal niets), bellen doe ik niet zo veel. Mijn facturen zijn meestal maar 6 of 7 euro. Hoogste sindsdien is 11 euro geweest denk ik. Vind het geweldig :jump:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 12 november 2009 - 17:47

Ik ben sinds deze maand klant van Euphony (onderdeel van Mobistar) en ik betaal 17€ om 90 min. te bellen naar gelijk welk netwerk en heb 5000 sms-en. Er bestaan uiteraard een heleboel andere formules. Die mensen kijken eigenlijk echt naar je belgedrag en stellen dan een aantal formules voor. Ook kan je van formule veranderen als je merkt dat het niet goed is.
Geplaatste afbeelding

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#14 Geplaatst 12 november 2009 - 18:03

MissKitty zei:

Base is inderdaad het voordeligste, ik heb daar ook mijn abbonement.
Ik zou zeggen, gewoon Base postpaid 1, postpaid 3 of postpaid 5 worden en mij als vriend opgeven zodat ik de Samsung Star gratis krijg, ik ben al lang op zoek naar iemand die base wilt worden :mrgreen:

Tja, als ik Base word, wordt mijn zoon ook Base en ga IK wel met die gsm lopen natuurlijk :x

maar wij zien wel iets in die Ello, ethisch telefoneren, moet kunnen!!!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#15 Geplaatst 13 november 2009 - 18:13

Fairy zei:

Tja, als ik Base word, wordt mijn zoon ook Base en ga IK wel met die gsm lopen natuurlijk :x

Als zowel jij als je zoon Base worden dan wilt dat zeggen dat er 2 gsms te krijgen zijn he, eentje voor jou en eentje voor mij :x