Spring naar inhoud

- - - - -

GSM abonnementen

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#16 Geplaatst 13 november 2009 - 18:28

Ik heb hier Base en mijn dochter JIM mobille dat is cooler hé maar Jim is ook van Base dus bellen we en smsen we grotendeels gratis naar elkaar met Base heb ik nog nooit een probleem gehad tegen deel er was een fout gemaakt bij verandering van formule en na onderzoek heb ik alles terug gekregen .

Guest_piper en veuve_*
Guest_piper en veuve_*

#17 Geplaatst 13 november 2009 - 21:46

Ik weet het . Het is een hele soep want je moet rekening houden met 100 zaken. Hoeveel minuten , hoe laat , naar wie , hoeveel sms , weekends , hoe afrekenen , welk netwerk enz. ...2 weken geleden heb ik voor mijn vriendin dat wat proberen uit te dokteren . Ik ben bij prox maar voor haar was base het beste en het simpelste ( geen addertjes onder het gras ) . Ze mag voor 25 € 150 minuten bellen + 150 sms naar eender welk netwerk op gelijk welk uur . Proximus weekend geeft voor 20 € 85 min bellen + 600 min na 19u en weekend. Klinkt goedkoop maar denk er wel aan dat je bijna elke sms moet betalen . Dus het zal van jou belgedrag afhangen .
Veel succes in je zoektocht. :thumb:

greets    :hoi:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 13 november 2009 - 22:55

Ik was eerst bij Base, maar zit nu helaas bij mobistar.
Mijn vriend wou overstappen, die verkoopster had gezegd dat dat het goedkoopste was, zelfs toen we de papieren van Base ernaast hadden gelegd, zeiden ze dat mobistar toch goedkoper was met hun formule. Allemaal leugens !!
Ik had nog een abonnement bij Base, dus ik zei dat ik nog niet kon overstappen, en ik wou het zelfs nog afzeggen omdat mijn vriend mij er eigenlijk tot gedwongen had de papieren in te vullen (die was volledig overtuigd en we maakten er zelfs ruzie over). Maar ze hebben mij gewoon direct overgeschakeld, ik had de kans nog niet om het af te zeggen. Mijn vriend die zijn 30 euro belwaarde eerst nog wou opbellen had die ook kwijt doordat ze niet konden wachten met hun abonnement. Ze hebben hem dan wel een gsm cadeau gedaan om het goed te maken, maar eigenlijk had hij er zoiezo recht op daar er toen een actie was als je nog iemand overtuigd om naar mobistar over te stappen, krijg je een gsm. Ben er dus echt niet over te spreken, ze zijn ook megaduur, zodra ik kan, ga ik terug over naar Base of te wel naar telenet mobiel dat schijnt ook voordelig te zijn.

Bewerkt door Marina, 13 november 2009 - 22:56.

Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 14 november 2009 - 13:45

Ik zit ook in de knoop... ik wil een abonnement. Ik werk nog altijd lekker ouderwets met herlaadkaarten :)

Base werkt niet...is geen stabiel netwerk enzovoort.
Proximus is eigenlijk hetzelfde verhaal. Met mijn nerd die hier rondloopt en bij verschillende operatoren werkte, vertrouw ik dus niet veel meer. :) Ik dacht persoonlijk aan generation MTV omdat dat voor mij het beste lijkt...

Nu twijfel ik dan weer over het Telenetpakket...heb ik meteen ook een nieuwe gsm :)

Ik denk dat ik nog even ga wachten tot de kerstpromoties uitkomen...en ondertussen dit topicje goed in de gaten houden 8)

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#20 Geplaatst 14 november 2009 - 13:49

Niels + Evelyn zei:

Ik zit ook in de knoop... ik wil een abonnement. Ik werk nog altijd lekker ouderwets met herlaadkaarten :)

Base werkt niet...is geen stabiel netwerk enzovoort.
Proximus is eigenlijk hetzelfde verhaal. Met mijn nerd die hier rondloopt en bij verschillende operatoren werkte, vertrouw ik dus niet veel meer. :) Ik dacht persoonlijk aan generation MTV omdat dat voor mij het beste lijkt...

Nu twijfel ik dan weer over het Telenetpakket...heb ik meteen ook een nieuwe gsm :)

Ik denk dat ik nog even ga wachten tot de kerstpromoties uitkomen...en ondertussen dit topicje goed in de gaten houden 8)

Base geen stabiel netwerk? Waar woon jij dan? Ik heb hier in Genk nog nooit enig probleem gehad met het base netwerk :o

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#21 Geplaatst 15 november 2009 - 16:13

MissKitty zei:

Base geen stabiel netwerk? Waar woon jij dan? Ik heb hier in Genk nog nooit enig probleem gehad met het base netwerk :o

Ik ookniet hoor!

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#22 Geplaatst 15 november 2009 - 16:28

ik ben ook aan't peinzen om te veranderen... ik zit samen met mijn vader nog onder een family abonnement.

Het enige dat ik eigenlijk veel doe met mijn gsm, is smsjes sturen. Met name vanuit Nederland dan wel... Maar bellen doe ik niet al te vaak. Ik bel veel liever met de vaste telefoon.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#23 Geplaatst 15 november 2009 - 16:32

Ik ben nu nog meer in de war en moet veranderen of weer voor 15€ herladen. :onzeker:

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#24 Geplaatst 15 november 2009 - 16:46

Fairy zei:

Ik ben nu nog meer in de war en moet veranderen of weer voor 15€ herladen. :onzeker:

Met welke vragen zit je nog?

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#25 Geplaatst 15 november 2009 - 18:26

*NOOIT ofte NOOIT neem ik nog een Mobistar abo. Ik zat van vorig jaar december met een abo van €20/maand. Ik bel amper, maar sms redelijk veel. Maar da's zo 'n abo waar je dus 5000 sms per maand mee kunt sturen. Dat krijg ik dus nooit op.*
Maar, toen ik mijn facturen begon te krijgen, liepen die steeds hoger en hoger op. O_o

Ik gerbuikte mijn GSM amper en 't kostte me meer en meer per maand???
Bleek dus dat ze extra kosten rekenden *omdat ik een paar daagjes later betaalde dan mijn opgestelde datum(om de simpele reden dat ik in het begin van de maand uitbetaald word, niet op het einde en m'n rek. eigenlijk op't einde van de maand betaald moet worden). Uiteindelijk SCHORSEN ze me O_o

Zonder enige waarschuwing op voorhand he, zomaar, van de ene op de andere dag. Dus bel ik er naartoe, leg uit dat ik het niet erg breed heb enz, uiteindelijk zegt die kerel:'we laten die kosten vallen'.*
Maand erop krijg ik mijn factuur: ze rekenen me €18(!!!!!!) extra aan, voor SIM kaart blokkage. Jamaar...IK heb daar niet om gevraagd!!! Ook eisen ze al €20 abo kosten voor de maand er op. WTF? Dus ik moet elke maand 2x mijn abo kosten betalen? WT...?? Dus, weer gebeld, goed van m'n neus gemaakt ( :a ngelcat ) en geëist dat ze me een andere oplossing voorzaen. Da's dan dat abo'ke van €4/mnd.
Ik kan dus OF 16min/mnd bellen OF 25 sms/mnd sturen. Daar kom ik dus NIEt mee toe. Ondertussen die ik ook nog de achterstallige kosten te betalen, want da's -helaas- wettelijk.
Onlangs was ik weer 5 dagen later met betalen, hadden ze me WEER afgesloten.*

Dus, mensen, echt NOOIT Mobistar nemen, het zijn ronduit DIEVEN!!!

Ik hoop dat ik over enkele maanden mijn contract van €4/mnd kan verbreken, dan kan ik terug overschakelen op prepaid ^^

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#26 Geplaatst 15 november 2009 - 18:45

en nog meer in de war :trance:

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#27 Geplaatst 15 november 2009 - 18:57

*Ik denk dat je het beste bij herladen blijft, dan heb je zelf vat op wat je uitgeeft aan telefoneren/sms'en etc. Geef je dan €50/mnd uit, dan heb je ze zelf opgebruikt, ipv dat er nog 'es kosten voor vanalles en nog wat bijgerekend worden ;)

Zorg er anders voor dat je een herlaadbeurt in je portefeullie bijhebt, dat je niet zonder belkrediet valt? Ergens op een veilig plekje, dat je het niet per ongeluk weggooit, of dat je het niet verliest?*
Allez, 'k probeer me te helpen denken eh ;)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#28 Geplaatst 15 november 2009 - 19:18

Rinoa242 zei:

Geef je dan €50/mnd uit, dan heb je ze zelf opgebruikt, ipv dat er nog 'es kosten voor vanalles en nog wat bijgerekend worden ;)

Met een abbonement is bellen en smsen goedkoper he en normaalgezien zijn daar helemaal geen extra kosten aan he. Jij hebt een contract getekend voor je abbonement en door dat contract ben je nu eenmaal verplicht om op de afgesproken data te betalen,niet wanneer het jou uitkomt he. Is niet slecht bedoeld he, maar ik bedoel gewoon dat kan je mobistar toch moeilijk verwijten dat zij op tijd betaald willen worden, zij moeten zelf ook op tijd uitbetalen he, als iedereen dan betaalt wanneer het hem uitkomt dan lukt dat niet en komen ze zelf in de problemen he..

Bewerkt door MissKitty, 15 november 2009 - 19:19.

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#29 Geplaatst 15 november 2009 - 20:15

*Das niet van wanneer het mij uitkomt eh, hallo. Als ge tot pakweg de 30e hebt, moogt ge dan nog tot de 7e/8e van de maand betalen. Dus ik was nog binnen de wettelijke termijn he, en ze sloten me al af. ZONDER dat ze me een AANGETEKEND schrijven gestuurd hadden, wat ook tegen de wet is. ;)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 16 november 2009 - 11:59

Een vraagje: heeft iemand hier ervaring met "Aldi-talk" ?? Ik zie telkens die reclame staan bij Aldi, en vraag me dus af of iemand dat gebruikt??