Spring naar inhoud

- - - - -

GSM abonnementen

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#31 Geplaatst 16 november 2009 - 14:44

Ik heb vast en mobiel in 1. Voor 12000 min. gratis bellen na 17u 's avonds en voor 8u 's ochtends en in het weekend en op feestdagen. En laat die betalende uren nu juist de uren zijn dat ik toch op mijn werk zit.
Telefoon abonnement - Belgacom

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#32 Geplaatst 16 november 2009 - 21:58

Belgacom :-/
Duur, vind ik. Bovendien ook geschifte mensen die daar werken, LOL

Sorry :a ngelcat

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#33 Geplaatst 17 november 2009 - 11:47

Bij Base betaal je geen abo kosten...groooot voordeel!!
Ik moet altijd begin van de maand betalen.
Je kan ook opvragen hoeveel je al heb opgebruikt via een gratis sms.
Bij Base sluiten je ze ook wel snel af, na 10 dagen te laat betaald ben je afgesloten,heb ik bijna 1 keer gehad (rekening uit het oog verloren) maar dan kan je bellen en met je kredietkaart meteen betalen en dan ist opgelost! :d .

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#34 Geplaatst 17 november 2009 - 11:50

Trouwens als je kijkt op de Ello website zie je dat een abonnement van base goedkoper is dan Ello...voor bellen  én smsen...

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#35 Geplaatst 17 november 2009 - 11:52

en het tarief dat daar bij prepaid staat is het tarief van een herlaadkaar van 5 euro en bij base gaat je tarief omlaag naarmate je meer belwaarde koopt! Dus dat zal ook wel goedkoper zijn als je een kaar van 30 euro zou kopen...Go Base! (en vermeld mij naam, misschien krijg ik dan iets :ha )

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#36 Geplaatst 17 november 2009 - 11:57

sneeuwwitje zei:

Trouwens als je kijkt op de Ello website zie je dat een abonnement van base goedkoper is dan Ello...voor bellen  én smsen...

ja, maar Ello is wel ethisch bellen en wij vinden dat nu eenmaal belangrijk.
Maar ik ben er nog steeds niet uit hoor

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#37 Geplaatst 17 november 2009 - 12:04

Ik heb ook Base en met de ontvangst heb ik ook geen problemen hoor. Ik stuur nogal veel sms'jes en kwam toch altijd op een redelijk dure rekening uit (allez, volgens mijn vriend dan toch ;) ) maar sinds kort kan ik me beter in toom houden... Bovendien hebben wij ook vast toestel, waar we in de daluren gratis mee bellen (van telenet naar telenet) dus met mijn beste vriendin (die ook telenet heeft) bel ik dan meestal gratis...

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#38 Geplaatst 17 november 2009 - 12:09

Dezemorgen kreeg ik weer zo een irritant telefoontje van Proximus trouwens. Die zitten dus echt al hun ex klanten af te bellen in een poging om klanten terug te winnen. Vraag mij af of ze mijn gegevens daar wel zomaar voor mogen gebruiken. Zitten ze te vragen hoeveel ik nu betaal enzo, alsof dat hun zaken zijn :trance:
Overigens heb ik ze hier een paar maanden eerder ook al aan de deur gehad met hetzelfde soort irritante vragen, en zijn ze toen uiteindelijk afgedropen omdat ze moesten zeggen dat ze mij niks goedkopers konden aanbieden. Als je klanten terugwilt, verlaag dan je prijzen ipv ex klanten te stalken :evil:

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#39 Geplaatst 17 november 2009 - 18:22

sneeuwwitje zei:

Bij Base betaal je geen abo kosten...groooot voordeel!!
Ik moet altijd begin van de maand betalen.
Je kan ook opvragen hoeveel je al heb opgebruikt via een gratis sms.
Bij Base sluiten je ze ook wel snel af, na 10 dagen te laat betaald ben je afgesloten,heb ik bijna 1 keer gehad (rekening uit het oog verloren) maar dan kan je bellen en met je kredietkaart meteen betalen en dan ist opgelost! :d .

Awel, bij Base kan je hun dan nog bellen, bij Mobistar kunt ge geeneens uwe voicemail luisteren, of de 100 bellen,eh O_o