Spring naar inhoud

- - - - -

Met de poezen in de krant en bij de dierenarts

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 11 november 2009 - 11:51

Vorige week zaterdag was er in Het Nieuwsblad een artikel over het hebben van raskatten. Wel de twee Maine Coons die ze lieten zien waren onze Zebardyn en Isenbrandt uit het laatste nest van Poppy.
Aanstaande zaterdag gaan we met Orry en onze nieuwe schat Lily naar dezelfde dierenarts die wekelijks een artikel schrijft in Het Nieuwsblad, voor een opendeur dag rond de Dag van de Kat. Het is leuk om eens langs te komen want het is een zeer goed uitgeruste praktijk met operatiezaal en alle andere moderne snufjes zoals echo en röntgen enz. Trouwens , Royal Canin zal deze week  in de weekend krant een bon geven voor gratis voeding. Die zal je allicht ook in de praktijk van dokter Lückerath en zijn collega's kunnen ophalen. Er zullen ook Britjes zijn. We weten nog niet van hoe laat tot hoe laat maar dat laat ik zo snel mogelijk op dit topic nog weten.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 11 november 2009 - 12:31

Ik heb dat artikel gelezen :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 11 november 2009 - 12:40

Leuk !
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#4 Geplaatst 11 november 2009 - 12:41

Hihi grappig, een collega heeft me die krant gegeven omdat er iets over katten in stond (en aangezien ik veels te veel over mijn beestjes praat, crazy catlady gewijs hé :d ) Kzalt straks eens lezen :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 11 november 2009 - 13:08

:LOL: :LOL: :LOL: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#6 Geplaatst 11 november 2009 - 13:08

Dat is wel tof zeg!

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 11 november 2009 - 13:58

Dat heb ik ook gelezen!
Ik vond de eigenaars van de coontjes nog het normaalst/leukst klinken in dat artikel :) .

Ik weet niet meer precies wat, maar van sommige dingen in het hele artikel was ik toch wel verbaasd. (was weer iets bij van het verschil tussen straatkatjes en raskatten op vlak van binnenhouden).

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 11 november 2009 - 14:24

Het was vooral heel erg leuk om te zien hoe Zebardyn en Isenbrandt er nu uitzien. Vooral Zebje dan, want dat was en is nog steeds mijn favorietje uit dat nest. Zwart smoke... :loveshower:
Vond het alleen jammer dat bij 2 van de rassen in het artikel, de naam verkeerd was geschreven... Zo stond er "Maine Coone" ipv Maine Coon en "Britse Korthaar" ipv Brits Korthaar. :roll:

Ga mn best doen om zaterdag even langs te komen bij de rassenpresentatie, maar kan niks beloven... Hangt ervan af wat anderen in petto hebben voor mn verjaardag.

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#9 Geplaatst 11 november 2009 - 14:32

:thumb: :thumb:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 11 november 2009 - 15:48

:thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 11 november 2009 - 17:45

Nathalie zei:

Dat heb ik ook gelezen!
Ik vond de eigenaars van de coontjes nog het normaalst/leukst klinken in dat artikel :) .

Ik weet niet meer precies wat, maar van sommige dingen in het hele artikel was ik toch wel verbaasd. (was weer iets bij van het verschil tussen straatkatjes en raskatten op vlak van binnenhouden).

Dat zijn ook ontzettend aardige mensen die mij zonder iets te vragen steeds op de hoogte houden van onze jongens.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 11 november 2009 - 19:01

WhiteWitch zei:

Dat zijn ook ontzettend aardige mensen die mij zonder iets te vragen steeds op de hoogte houden van onze jongens.

Super! :thumb:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 11 november 2009 - 19:16

:) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#14 Geplaatst 11 november 2009 - 19:58

:thumb: :thumb: :thumb:

intu
intu
  • 432 berichten
  • 6 katten

#15 Geplaatst 11 november 2009 - 21:14

leuk :LOL: