Spring naar inhoud

- - - - -

allez, hup, naar de dierenarts!

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 12 november 2009 - 12:15

:catnoknow :catscratchhead  Wat zegt de DA?  

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 12 november 2009 - 12:34

Angel heeft chronische niesziekte. Ik doe enkel zalf in haar oogjes als ik zie dat het vocht een beetje etterig is, anders reinig haar oogjes gewoon met een zacht doekje en rozenwater. Maar je kan de oogjes ook gewoon met een fysiologische oplossing reinigen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#18 Geplaatst 12 november 2009 - 12:37

PeggyJ zei:

Angel heeft chronische niesziekte. Ik doe enkel zalf in haar oogjes als ik zie dat het vocht een beetje etterig is, anders reinig haar oogjes gewoon met een zacht doekje en rozenwater. Maar je kan de oogjes ook gewoon met een fysiologische oplossing reinigen.

Ja, ik doe nu Optilan druppels erin, op een ander forum is iemand die bij een asiel werkt en zij zalven ook niet constant, maar Elliot heeft zo'n rood randje binnenin :(

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#19 Geplaatst 12 november 2009 - 12:42

Mijn dierenarts zei inderdaad dat het niesziekte is ... maar dat we er snel bij zijn en dat alles in orde komt ... AB uitgeven en oogzalf tot ze proper blijven ... Pas dan ophouden met zalf smeren, zei ze, als er dus niet meer van die vuiligheid uitkomt ...

Het niezen is hier al achter de rug maar die ogen, da's nog een vuil boeltje zenne ;)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 12 november 2009 - 12:57

veel beterschap