Spring naar inhoud

- - - - -

Partner

• Log in om te reageren
219 reacties op dit onderwerp

Poll: Hebben jullie een partner? (321 leden hebben gestemd)

Hebben jullie een partner?

1. Ja (254 stemmen [79.13%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 79.13%

2. Nee (64 stemmen [19.94%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 19.94%

3. Anders (3 stemmen [0.93%] - Bekijk)

Percentage van stemmen: 0.93%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#76 Geplaatst 25 maart 2009 - 15:44

M&M zei:

Heb dat hier ook mogen horen maar nu zal dat niet meer het geval zijn want ben terug single :onzeker:

Oei, sterkte meid.. :hug:

Geplaatste afbeelding

Asrael
Asrael
  • 384 berichten
  • 3 katten

#77 Geplaatst 25 maart 2009 - 15:44

M&M zei:

Heb dat hier ook mogen horen maar nu zal dat niet meer het geval zijn want ben terug single :onzeker:

Niet gevreesd, er zwemmen nog vele visjes in de zee !!! weet je, alleen zijn heeft zijn voor- en nadelen, maar met de poezels rond mij heb ik mij nog nooit alleen gevoeld, en mijn partner is nochtans vaak weg, ik zit heel vaak alleen thuis, maar heb daar geen probleem mee...

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#78 Geplaatst 25 maart 2009 - 15:47

Asrael zei:

Niet gevreesd, er zwemmen nog vele visjes in de zee !!! weet je, alleen zijn heeft zijn voor- en nadelen, maar met de poezels rond mij heb ik mij nog nooit alleen gevoeld, en mijn partner is nochtans vaak weg, ik zit heel vaak alleen thuis, maar heb daar geen probleem mee...

Door de aanwezigheid van onze dieren heb ik daar ook niet zoveel moeite mee. Er is altijd iemand die op je wacht als je thuis komt, er is altijd iemand die bij je komt liggen. Alleen jammer dat ze niet echt kunnen praten; al doen onze maine coons wel vaak een poging tot praten (mrauwmrauwmrauw) en ze antwoorden dan ook echt als je zelf iets tegen hen zegt. :LOL:

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#79 Geplaatst 25 maart 2009 - 15:53

Dat gevoel heb ik ook wel dat ik niet echt alleen ben met de poezeltjes bij mij maar toch is het iets waar je door moet hé en er zijn leukere dingen dan dat pfff... Zeker wanneer je toekomstplannen hebt maar als de ander tegenwerkt :(

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 26 maart 2009 - 09:17

M&M zei:

Dat gevoel heb ik ook wel dat ik niet echt alleen ben met de poezeltjes bij mij maar toch is het iets waar je door moet hé en er zijn leukere dingen dan dat pfff... Zeker wanneer je toekomstplannen hebt maar als de ander tegenwerkt :(

Vind het zo erg voor je :hug:
Maar troost je...de ware komt zeker nog naar je toe :d
Bekijk het maar zo: als je partner tegenwerkt op jouw toekomstplannen, is hij zeker niet de ware en ben je veel beter af zonder hem! :d

Ik ben echt wel heel blij dat ik terug alleen ben. Heb 12 jaar van mijn leven vergooid aan relaties die mijn eigenwaarde en levensvizie onherroepelijk geschonden hebben.
Ik voel me gebroken op alle gebied en nu ik eindelijk terug alleen ben en besef hoe mooi het leven kan zijn, begin ik beetje bij beetje te lijmen wat te lijmen valt :oops:
Ik heb totaal geen vertrouwen meer maar moest ik toch ooit iemand terug een beetje beginnen te vertrouwen weet ik zeker dat hij er niet in komt als hij mijn katten niet aanvaardt :p

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#81 Geplaatst 26 maart 2009 - 09:21

mobius zei:

Ik heb totaal geen vertrouwen meer maar moest ik toch ooit iemand terug een beetje beginnen te vertrouwen weet ik zeker dat hij er niet in komt als hij mijn katten niet aanvaardt :p

Dat vind ik gesproken se, dat vind ik nu ook. Mijn beestjes zijn mijn alles.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#82 Geplaatst 26 maart 2009 - 10:08

Hier zitten dus wel een hoop overtuigde kattenliefhebbers! Goed zo!
M&M: niet opgeven, een breuk is moeilijk maar op de lange duur ben je beter af. En ik zeg altijd: beter één goeie vriend dan 10 slechte vrijers.
De meeste mensen kijken me altijd een beetje ongelofelijk en medelijdend aan als ik zeg dat ik alleen ben....met m'n katjes. Maar als ik dan de achtergrond van die mensen leer kennen denk ik meestal: maar zoals gij leeft dat is ook niks voor mij zenne.! Ik spreek dat wel niet uit, ik laat de mensen in hun waarde maar verdorie....liever gelukkig alleen dan ongelukkig met twee.Kop op de zon gaat schijnen (allée dat hopen we toch) en dan krijg je héél andere inzichten en ziet de wereld er toch iets lieflijker uit. :hug: :thumb:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#83 Geplaatst 26 maart 2009 - 10:18

kiki zei:

M&M: niet opgeven, een breuk is moeilijk maar op de lange duur ben je beter af. En ik zeg altijd: beter één goeie vriend dan 10 slechte vrijers.
De meeste mensen kijken me altijd een beetje ongelofelijk en medelijdend aan als ik zeg dat ik alleen ben....met m'n katjes. Maar als ik dan de achtergrond van die mensen leer kennen denk ik meestal: maar zoals gij leeft dat is ook niks voor mij zenne.! Ik spreek dat wel niet uit, ik laat de mensen in hun waarde maar verdorie....liever gelukkig alleen dan ongelukkig met twee.Kop op de zon gaat schijnen (allée dat hopen we toch) en dan krijg je héél andere inzichten en ziet de wereld er toch iets lieflijker uit. :hug: :thumb:

mooi gezegd!
:hug: , knuffel voor je M&M!!

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 26 maart 2009 - 10:23

kiki zei:

En ik zeg altijd: beter één goeie vriend dan 10 slechte vrijers.
...liever gelukkig alleen dan ongelukkig met twee.Kop op de zon gaat schijnen (allée dat hopen we toch) en dan krijg je héél andere inzichten en ziet de wereld er toch iets lieflijker uit. :hug: :thumb:

Kiki heeft groot gelijk M&M, ik heb 15 jaar verspeeld aan een relatie, je ziet wel dat er dingen zijn die niet gaan, maar je doet steeds maar water bij de wijn, uiteindelijk zijn we als vrienden uit mekaar gegaan, en nu zien we mekaar soms nog als vrienden en ik vind het uiteindelijk veel beter zo.  Natuurlijk ga je tijd nodig hebben om alles te verwerken maar eens je daardoor bent, kom je hier sterker uit.  En gelukkig zijn er de poezen, je bent nooit alleen als je thuis komt, dat helpt hoor !  Sterkte en het komt wel goed !

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#85 Geplaatst 26 maart 2009 - 10:26

Roosje zei:

Kiki heeft groot gelijk M&M, ik heb 15 jaar verspeeld aan een relatie, je ziet wel dat er dingen zijn die niet gaan, maar je doet steeds maar water bij de wijn

wel dat is hetgeen ik echt wel doorheb nu, dat ik ga voor een goede toekomst samen maar dat hij eerder tegenwerkt, dus dan gaat dat niet meer hé, dan moet je echt wel eens met je beide voeten op de grond komen en beseffen dat het echt geen zin heeft er nog langer mee door te gaan

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 26 maart 2009 - 10:30

M&M zei:

wel dat is hetgeen ik echt wel doorheb nu, dat ik ga voor een goede toekomst samen maar dat hij eerder tegenwerkt, dus dan gaat dat niet meer hé, dan moet je echt wel eens met je beide voeten op de grond komen en beseffen dat het echt geen zin heeft er nog langer mee door te gaan

Ja, als je beseft dat het niet gaat, beter zo vlug mogelijk mee kappen, en je bent nog zooo jong, dus geen paniek !
Geplaatste afbeelding

lizke
lizke
  • 5.523 berichten
  • 1 katten

#87 Geplaatst 26 maart 2009 - 10:32

Ik heb ook een vriend... Hij vindt soms (?) wel eens dat ik kan overdrijven, ook al ziet hij ons poezeltje ook graag, maar ik denk dat hij zich er ondertussen al bij neergelegd heeft :x

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#88 Geplaatst 26 maart 2009 - 22:16

mobius zei:

Vind het zo erg voor je :hug:
Maar troost je...de ware komt zeker nog naar je toe :d
Bekijk het maar zo: als je partner tegenwerkt op jouw toekomstplannen, is hij zeker niet de ware en ben je veel beter af zonder hem! :d

Ik ben echt wel heel blij dat ik terug alleen ben. Heb 12 jaar van mijn leven vergooid aan relaties die mijn eigenwaarde en levensvizie onherroepelijk geschonden hebben.
Ik voel me gebroken op alle gebied en nu ik eindelijk terug alleen ben en besef hoe mooi het leven kan zijn, begin ik beetje bij beetje te lijmen wat te lijmen valt :oops:

je leest mijn gevoelens :LOL:
ben ook blij nu alleen te zijn ,effe rust!!!!!! en genieten van jezelf en je groei
en idd KATTEN eerst ,
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#89 Geplaatst 26 maart 2009 - 22:23

kiki zei:

ja idd ,

op t moment zijn het harde klappen maar achteraf ontdek je waarom iets gebeurd
En ik ook liever alleen en rust dan ongelukkig samen en als je dingen hoort denk j jawadde
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#90 Geplaatst 27 maart 2009 - 09:39

Thx mensen, zal idd wel beter zijn zo, bedankt voor de steun ! goed dat ik jullie nog heb ;)