Spring naar inhoud

- - - - -

Zusje voor Amon

• Log in om te reageren
55 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 11 november 2009 - 18:45

Oh wat een mooi dotje, jullie gaan er veel plezier aan beleven en Amon ook. :loveshower:

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 11 november 2009 - 19:05

Droevig nieuws :cry: heb net gebeld naar de opvangmama en er was vandaag net een familie komen kijken, en Bobje en zijn broertje waren gereserveerd. Dat noemen ze dan "aan je neus voorbij gaan". Ik hoop dat hij een goede thuis gevonden heeft. Vind het zo jammer!!!! Hij was mijn nummer één, al heb ik natuurlijk nog andere leuke snoetjes gezien... Dan zal ik daar maar eentje van kiezen :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#18 Geplaatst 11 november 2009 - 19:06

Oh spijtig! Nuja je zal een ander schatje wel een goede thuis kunnen geven he :)

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 11 november 2009 - 19:08

Saskia zei:

Als je niet graag alleen naar leuven rijd ga ik graag met je mee :LOL:
ik wil Bobke ook wel een keertje zien en Amon natuurlijk ook :catangel

véél succes! ik hoop dat als je voor bobke kies hij vlug vriendjes word met amon

ohja, zelf heb ik ook 2 katjes: kater en kattin, ze zijn het wel gewend van kleins af aan samen te zijn (broer en zus) die 'fikfakken' ook wel eens maar dan ist enkel om te spelen
katers zijn wel altijd meer de knuffelkonten heb ik zo de indruk (hier ook hoor)

Ja, dat was een goed idee geweest :) Ik had indd niet veel zin om alleen naar Leuven te rijden. Ken mijn weg beter richting Limburg! En in Lummen zit ook een katje dat me aanstaat. Kater en kattin zal ook wel lukken zeker?  Ja van katers wordt gezegd dat ze "luier" zijn he 8) mannen!

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 11 november 2009 - 19:08

Alles is al gezegd hier, kan alleen maar zeggen ik zou het ook doen hoor, en het kleintje is wel super schattig :love3: :heart: :hart: :hart: :hart:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 12 november 2009 - 10:44

Jammer dat Bobke een andere thuis vond, hopelijk vind je vlug een nieuw schatje :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 12 november 2009 - 12:36

ik was ook een beetje bang dat mijn superknuffel Flanel niet meer zo zou knuffelen,
maar niets is minder waar,
nu heb ik twee superknuffels

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 12 november 2009 - 12:49

Oh die is echt megacute!!!!! *smelt* :love:
Oei blijkbaar al een ander mandje gevonden..  veel succes met de nieuwe zoektocht!

Bewerkt door Spanishke, 12 november 2009 - 12:50.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#24 Geplaatst 12 november 2009 - 18:04

Jammer ik begrijp dat het katertje al weg is.

Verder heb ik hier ook twee htk katjes lopen ,die niet buiten komen en soms knuffelen ze zo erg dat ik wel eens denk zo dan daar kan mij man nog een voorbeeld aan nemen lol..
Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 12 november 2009 - 23:00

Bedankt allemaal voor de reacties :) Hoewel ik het nog steeds erg jammer vind dat Bobje niet meer beschikbaar is, heb ik uiteraard al een ander katje gevonden dat mijn hart gestolen heeft :heart: Een klein zwart kattineke, genaamd Twiggy. Ze is nog erg klein en moet nog wat aansterken, maar ze is ZO aanhankelijk zegt de opvangmama. Ze komt altijd met haar kopje tegen je gezicht liggen en kruipt langs je broekspijp omhoog om knuffels te vragen... Ze wil altijd bij je zijn :LOL: En aangezien Amon net hetzelfde is, denk ik dat die 2 goed overeen zullen komen. Binnen ongeveer 2 weken kan ze allicht verhuizen. Ik ben ZO benieuwd hoe Amon zal reageren op zijn zusje :heart: Maar ik verwacht niet al te veel problemen. Hij is zelf een lieverd en ik heb hem nog nooit horen blazen of enige agressie zien vertonen :goofy: Zijn nieuwe zusje zal Zara gaan heten :) vond ik wel bij Amon passen.

Zara.jpg

19 oktober: 3 kittens werden langs een drukke weg gevonden. Ze waren bij aankomst uitgehongerd en zaten vol vlooikes. Ze wogen bij aankomst circa 400gram terwijl ze reeds 6 weekjes oud warenen al heel snel mooi bijkomen in gewicht. Het zijn echter 3 schattige spinnertjes die meteen genoten van alle aaikes. Twiggy is het kleinste van het nest en een superlief genietertje.

Geplaatste afbeelding

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#26 Geplaatst 12 november 2009 - 23:46

oooh wat een schattig bolleke!
die 2 schatten van je gaan snel goeie vriendjes zijn! En dat ze minder aanhankelijk worden, is een fabeltje!! Hier is Boef nog altijd een grote knuffelaar.  En Polis die begint in de zitzak van de kinderen om te slapen maar hij komt een beetje later ook op mijn schoot zitten.  Als Boef alle plaats heeft ingenomen, kruipt Polis in mijn nek om die warm te houden!
Een aanrader, 2 katten in huis!!!!!!!!!! Ik zou er geen van beiden kunnen missen!

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#27 Geplaatst 13 november 2009 - 07:12

Wat een schatje! Alvast heel veel geluk en plezier met haar!

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 13 november 2009 - 10:26

:dance: :dance: :dance: , fijn dat je al een nieuw schatje gevonden hebt, en nu aftellen maar :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#29 Geplaatst 13 november 2009 - 11:54

:loveshower: Oh, had haar ook al op de site van Cat Shelter gezien en het ziet er een echt dotje uit! Proficiat met je nieuwe aanwinst!!! :jump:

Guest_brit_*
Guest_brit_*

#30 Geplaatst 13 november 2009 - 12:00

ik had teddy van toen ik nog bij men ouders woonde daar had ie 2 poezelbroertjes buddy en prince toen zijn men vriend teddy en ik gaan samenwonen en ik kon het niet over men hart krijgen teddy alleen te laten ik heb hem enkele maanden naar men ma gebracht waar hij terug met de andere 2 poezels kon spelen en savonds gingen we er terug om (net een kind) toen hebben we beslist lowie erbij te halen ik hoopte echt dat dit zou lukken want teddy heeft niet iedereen graag zo was buddy zen hartsvriend en prince was niet echt dat ... lowie hebben we gehaald en in he begin gromde lowie als een hond teddy ging er hem gewoon gaan voorzetten zo van je moet me accepteren hoor ik woon hier dus begin er maar aan lol nog geen 2 dagen nadien lagen die 2 hier samen te slapen en renden het hele app. door het zijn de beste vrienden gewoon maken dat er geeneen jaloers hoeft te zijn :)