Spring naar inhoud

- - - - -

Zusje voor Amon

• Log in om te reageren
55 reacties op dit onderwerp
Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#46 Geplaatst 02 december 2009 - 19:09

Een hele goede keuze van jou, is ze er nu al ?
Hopelijk vlot de kennismaking, geniet ervan zou ik zeggen, het is een schatje :heart:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#47 Geplaatst 02 december 2009 - 19:10

gefeliciteerd, foto's :dancer:

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 02 december 2009 - 22:42

UPDATE: Amon wilde de living niet inkomen, hij had nog niks gezien... maar geroken denk ik. Na lang aarzelen kwam hij binnen. Laag bij de grond, oren bijna plat en staart tussen de benen. Hij durfde NIET bewegen. Zij zat onbeweeglijk in haar kooitje. Er kwam geen vordering :) dus heb dan zelf maar de kooi wat dichter gezet. Amon blies, maar heel ... Meer weergevenlichtjes en zij als kleine pegadder ook :LOL: Amon ging terug stilletjes achteruit. Zij heeft ondertussen al een plasje gedaan, gegeten en gespeeld :goofy: en niet gemiauwd. Wat een flinke meid! Amon ligt op afstand te brommen (klinkt zoals een man die snurkt) :love3: Ik knuffel hem veel en ga met hem samen op afstand naar de kooi kijken, en dan kruipt hij achter mij.
Nu, na anderhalf uur, heb ik Amon naast mij gezet op de bureau en Nona op het aanrecht. Recht tegenover elkaar, maar met veel afstand ertussen. Amon zijn gegrom begint af te nemen. Maar ze blijven staren 8)
Foto's volgen morgen!!!

Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#49 Geplaatst 02 december 2009 - 22:47

Een beetje geduld, 't klinkt niet slecht, ze moeten aan elkaar wennen. Het is ook heel wat voor Amon, zo'n klein ding in huis. 'T komt vast goed!!

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 03 december 2009 - 00:31

Toen ik mijn 2 de poes in huis heb gehaald had ik ook enorm veel schrik voor de reactie van mijn kater.  Hij zat toen toch al een jaar en half alleen.  Maar wonder boven wonder, hij heeft 2 maal geblazen naar haar en voor de rest liep hij weg van haar. De volgende dag echter, begon hij stilletjes aan met haar te spelen, ik wist echt niet wat ik zag.  Het was een droomscenario. Nu zijn het 2 handen op één buik, allerlei dingen samen uitsteken.  Geef hen beide nog wat tijd, het zal wel in orde komen.

Guest_Mélina_*
Guest_Mélina_*

#51 Geplaatst 03 december 2009 - 09:13

Komt dik in orde zo te horen! Heel veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#52 Geplaatst 03 december 2009 - 09:15

Dat komt goed! We kijken uit naar de foto's :)

dafne
dafne
  • 855 berichten
  • 1 katten

#53 Geplaatst 03 december 2009 - 10:21

Geef ze een weekje en dan maken ze samen de boel onveilig :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 03 december 2009 - 10:25

Leuk! :dancer:
haha bij mij begint het ook al te kriebelen om er nog ééntje in huis te nemen hahaha :LOL:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#55 Geplaatst 03 december 2009 - 10:28

Komt allemaal wel goed hoor! Maareuh... waar blijven die foto's? ;)
Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#56 Geplaatst 06 december 2009 - 12:00

Hoi allemaal
Voor meer info EN FOTO's kan je kijken bij GEDRAG EN OPVOEDING : Amon zoekt contact :)

Geplaatste afbeelding