Spring naar inhoud

- - - - -

ik heb mijn kat geslaan!

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
61 reacties op dit onderwerp
Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#46 Geplaatst 12 november 2009 - 22:46

He ik vind dat jullie wel hard zijn hoor.  Het is vreselijk wat hij gedaan heeft en er is geen excuus voor, maar dat beseft hij tenminste en daarom vind ik dat hij toch een kans moet krijgen hier...

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#47 Geplaatst 12 november 2009 - 22:46

:censored: :censored: :censored: :censored: :censored:
echt schandalig jij verdient niet dat een onschuldige kat bij jou woont , waar zit je verstand in je kop of in je vuisten
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#48 Geplaatst 12 november 2009 - 22:56

ik weet niet wat ik moet zeggen... ik hoop dat je een aandachtszoeker bent met een verzonnen verhaal. Zo niet dan hoop ik dat je je katten aan iemand geeft die heel zeker nooit iets dergelijks met ze zal doen. Hoe kun je? Je hoeft een dier maar aan te kijken om te weten dat ze gevoel hebben, emoties en een eigen karakter. Ik hoop dat je je beseft dat er iets heel erg mis is met je en dat je echt niet de persoon bent die weerloze dieren om zich heen moet hebben. Doe jezelf en je dieren een plezier en breng ze ergens onder waar jij ze niet in een opwelling kunt mishandelen. En blijf vooral naar je psychiater gaan.
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#49 Geplaatst 12 november 2009 - 22:57

[quote name='Aldhissla'][SIZE=4] He ik vind dat jullie wel hard zijn hoor. Het is vreselijk wat hij gedaan heeft en er is geen excuus voor, maar dat beseft hij tenminste en daarom vind ik dat hij toch een kans moet krijgen hier...[/SIZE]
[/quote

Meen je dat nu? Wie is hier hard?
Wie verdient een kans, het katje misschien?
Iemand wat z'n vuisten gebruikt op een onschuldig wezen om z'n eigen frustraties te botvieren is dat niet waard, is een laag bij-de-grondse lul.
En de onbeschaamdheid om dat hier te komen verkondigen, vind jij dat normaal?
En beseffen? Haha, laat me niet lachen, de eerstvolgende keer dat meneer zich weer aangevallen voelt, doet die het weer.
Gevaarlijke mensen die wat zich fysisch uitleven op een zwakker wezen.
Volgens mij is deze persoon er gewoon op uit om hier mensen te shockeren.
Je komt toch geen hulp zoeken op een kattenforum zeker? Of ben IK gek?

Bewerkt door kiki, 12 november 2009 - 22:58.

Geplaatste afbeelding

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 12 november 2009 - 23:00

[quote name='kiki'][quote name='Aldhissla'][SIZE=4] He ik vind dat jullie wel hard zijn hoor. Het is vreselijk wat hij gedaan heeft en er is geen excuus voor, maar dat beseft hij tenminste en daarom vind ik dat hij toch een kans moet krijgen hier...[/SIZE]
[/quote

Meen je dat nu? Wie is hier hard?
Wie verdient een kans, het katje misschien?
Iemand wat z'n vuisten gebruikt op een onschuldig wezen om z'n eigen frustraties te botvieren is dat niet waard, is een laag bij-de-grondse lul.
En de onbeschaamdheid om dat hier te komen verkondigen, vind jij dat normaal?
En beseffen? Haha, laat me niet lachen, de eerstvolgende keer dat meneer zich weer aangevallen voelt, doet die het weer.
Gevaarlijke mensen die wat zich fysisch uitleven op een zwakker wezen.
Volgens mij is deze persoon er gewoon op uit om hier mensen te shockeren.
Je komt toch geen hulp zoeken op een kattenforum zeker? Of ben IK gek?
[/quote]

nee JIJ bent in elk geval niet gek. :evil:
Geplaatste afbeelding

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#51 Geplaatst 12 november 2009 - 23:23

Aldhissla zei:

He ik vind dat jullie wel hard zijn hoor.  Het is vreselijk wat hij gedaan heeft en er is geen excuus voor, maar dat beseft hij tenminste en daarom vind ik dat hij toch een kans moet krijgen hier...

Ik begrijp wat je hier mee bedoelt.  Ik keur AB-SO-LUUT niet goed wat hij gedaan heeft en zoals ik voordien al vermeld heb, ik zou me niet kunnen inhouden moest ik zoiets zien.  Hij heeft een serieuze fout gemaakt en beseft dat.  Maar hij gaat verder met zichzelf, verder met de kat en wil hier iets voor doen.  

Maar ik ga er van uit dat als hij voelt dat hij die agressie blijft hebben, z'n kat weg doet en deze een stressloze en fijnere omgeving bezorgt.
Uiteindelijk willen we toch de kat helpen ?  Vervloeken en schelden zal deze niet helpen en z'n baasje ook niet.
Hopelijk krijg ik jullie niet allemaal op mijn dak nu, maar zo denk ik er over... (anderen houden tenslotte hun mening ook niet voor zich heb ik gemerkt) :oops:

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#52 Geplaatst 12 november 2009 - 23:24

Ik heb het hier doorgelezen ... man, man wat is dat hier allemaal??
Eigenlijk was het niet mijn bedoeling om hier te reageren maar ik kan me echt niet langer inhouden ...
Als het een 'grap' is, kan ik er niet om lachen!! Dan is het aandacht zoeken en dan wordt dit topic misschien beter gesloten?? Je zoekt aandacht en het enige wat we doen is je aandacht geven!
Als het geen 'grap' is, kan ik er ook niet om lachen!! En dan heb ik ook maar 1 raad; zoek profesionele hulp!! Je ben hier niet op de juiste plaats om je hart te luchten en je gaat je zeker niet beter voelen door dat hier allemaal te lezen! Dan kan het topic misschien ook beter gesloten worden??
Veel sterkte! En hopelijk vind je snel gepaste hulp zodat je aan je problemen kan werken!!!

Bewerkt door beetle, 12 november 2009 - 23:26.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#53 Geplaatst 12 november 2009 - 23:31

Geloven jullie dit zelf nog, niemand gaat hier komen vertellen na 4 berichtjes dat hij naar de psychiater gaat. Zo'n privé dingen vertel je niet en zeker al niet na 4 korte berichtjes. Bla bla van dat hij naast de mand gaat slapen, god weet heeft die mr zelf geen kat.
Dit is gewoon een aandachtstrekker iemand die wil zien hoe iedereen hier uit zijn krammen gaat schieten.
Als ik jullie was zou ik op dit topic geen woorden meer vuil aan maken want hij verdient het niet. :evil:

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 12 november 2009 - 23:31

beetle zei:

Ik heb het hier doorgelezen ... man, man wat is dat hier allemaal??
Eigenlijk was het niet mijn bedoeling om hier te reageren maar ik kan me echt niet langer inhouden ...
Als het een 'grap' is, kan ik er niet om lachen!! Dan is het aandacht zoeken en dan wordt dit topic misschien beter gesloten?? Je zoekt aandacht en het enige wat we doen is je aandacht geven!
Als het geen 'grap' is, kan ik er ook niet om lachen!! En dan heb ik ook maar 1 raad; zoek profesionele hulp!! Je ben hier niet op de juiste plaats om je hart te luchten en je gaat je zeker niet beter voelen door dat hier allemaal te lezen! Dan kan het topic misschien ook beter gesloten worden??
Veel sterkte! En hopelijk vind je snel gepaste hulp zodat je aan je problemen kan werken!!!

ik sluit me hier bij aan. vind beter een psychologisch forum of zo.

Geplaatste afbeelding

Guest_turbojeng_*
Guest_turbojeng_*

#55 Geplaatst 12 november 2009 - 23:44

He ik vind dat jullie wel hard zijn hoor. Het is vreselijk wat hij gedaan heeft en er is geen excuus voor, maar dat beseft hij tenminste en daarom vind ik dat hij toch een kans moet krijgen hier...

ergens hebt ge gelijk en zouden we hem nog een kans moeten geven
maar dan wel tegen iemand die zich kan verdedigen zoals bv kimbo slice (let vooral op het verhaal van de leeuw(toch ook een katachtige he))

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#56 Geplaatst 12 november 2009 - 23:57

Nagel op de kop: een robbertje vechten/slaan met iemand die zich kan verdedigen.
Maar die die het liefste uithalen naar zwakkeren kruipen in een hoekske als er een sterkere opdaagt, lafbekken.
Geplaatste afbeelding

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#57 Geplaatst 13 november 2009 - 00:04

Als je het psychologisch benaderd...je bent ziek. Het uiten van de agressie naar het dier, is maar een begin maar heeft een diepere wortel waarvan de oorzaak onderzocht moet worden.Mensen worden ziek, of zijn ziek en erven dingen/karaktertrekken vanuit hun genen/opvoeding.Bij jou denk ik het laatste, en deze mensen veranderen nooit volledig.Maargoed, om nu niet met de vinger te wijzen,behandeling is geen aanrader maar een must. Er is geen enkel aspect dat kan goedpraten of minimaliseren wat je gedaan hebt.Slaan is nooit goed, en al zeker niet meermaals met de vuist op een kat? Dat is bewust, en is nog zieker dan uw kat eenmalig een mep met vlakke hand geven,wat ook al enorm erg en onjuist is.Spreek met een psychiater over alles...over uw angsten,pijnen,verleden,heden,huiselijke problemen,enz... Tracht aan jezelf te werken! En geef al uw katten een nieuwe thuis,dit is geen situatie om een dier te houden. Wees even slim,en besef dat de kat zeker niet gelukkig is, en bezorg haar wat ze verdient.

Bewerkt door Serenity, 13 november 2009 - 00:06.

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#58 Geplaatst 13 november 2009 - 00:29

Marjananas zei:

Ik begrijp wat je hier mee bedoelt.  Ik keur AB-SO-LUUT niet goed wat hij gedaan heeft en zoals ik voordien al vermeld heb, ik zou me niet kunnen inhouden moest ik zoiets zien.  Hij heeft een serieuze fout gemaakt en beseft dat.  Maar hij gaat verder met zichzelf, verder met de kat en wil hier iets voor doen.  

Maar ik ga er van uit dat als hij voelt dat hij die agressie blijft hebben, z'n kat weg doet en deze een stressloze en fijnere omgeving bezorgt.
Uiteindelijk willen we toch de kat helpen ?  Vervloeken en schelden zal deze niet helpen en z'n baasje ook niet.
Hopelijk krijg ik jullie niet allemaal op mijn dak nu, maar zo denk ik er over... (anderen houden tenslotte hun mening ook niet voor zich heb ik gemerkt) :oops:

Ik ben het hier wel mee eens. Met Aldhissla ook.

En verder:
Ofwel is het een grap (ik hoop het eigenlijk...), en dan moeten we ons er niet zo over opwinden. Dat is precies de bedoeling dan.
Ofwel is dit een vreselijke situatie, voor de kat, maar ook een beetje voor de mens(en). Ik hou van dieren en keur dierenmishandeling uiteraard ook niet goed. En ook ik zou niet te houden zijn als ik zoiets zag gebeuren, wees daar maar zeker van. Maar deze man beseft dat hij iets heel verkeerd gedaan heeft en zit duidelijk erg in de put hierover. Ik denk dat het niet de bedoeling is om hem nog dieper in de put te duwen? Al eens gedacht aan de gevolgen daarvan?
Dit is misschien zijn manier om te proberen een eind te maken aan de agressie. Soms weten mensen niet waar om hulp te zoeken. Aangezien het om een kat ging kwam hij hier terecht.
Ik hou niet alleen van dieren, maar ook van mensen. Er zijn mensen zonder geweten die hun dier mishandelen en zich daar niet eens vragen bij stellen, maar we moeten niet iedereen over dezelfde kam scheren. Deze man vraagt tenminste nog om hulp uit het besef dat dit niet kan.

Midnight, ik hoop toch dat je er eens over denkt om de katjes een nieuwe thuis te bezorgen, waar je weet dat ze goed verzorgd worden. Zo kan je eerst leren je woede te beheersen, voor je misschien weer huisdieren zou nemen. Op dit moment lijk je mij psychisch niet in staat om voor dieren te zorgen.
Je mag ook niet het gevoel krijgen dat die ene kat je afwijst, zo werkt het niet bij dieren. Sommige dieren zijn nu eenmaal angstig door bijvoorbeeld vroegere gebeurtenissen. En soms kan je dat er nooit meer uitkrijgen. Je kan proberen, maar soms lukt dat gewoon niet.
Ik hoop dat je je lesje nu geleerd hebt en dat dit nooit meer gebeurt.
Wat had je dan tegen de dierenarts gezegd over wat er gebeurd was? De waarheid? En wat zegt je vriendin/huisgenoot van dit alles?

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#59 Geplaatst 13 november 2009 - 06:15

[quote name='twinsisterjoyce'][quote name='kiki']

nee JIJ bent in elk geval niet gek. :evil: [/quote]

nee gek ben je helemaal niet hoor, ik deel dezelfde mening!!!! ik begrijp met de beste wil van de wereld helemaal niet waarom diene vent zijn verhaal komt doen op een kattenforum?????????? een plaats waar iedereen zijn poezels op handen draagt!!!!!!!!!  wat denkt hij hiermee te bereiken???????? je weet al op voorhand wat de reacties gaan zijn dan, of niet????? wat kunnen de mensen van ks dan als meerwaarde bieden????

beste man, geef je kat aan iemand die wat stabieler is en zijn vuisten of handen weet thuis te houden!!!!!!! ik kan geen empathie opbrengen voor mensen zoals jij en zeker geen excuses hierover aanvaarden!!!! Dat beestje is jou niet waard!!!!! en of je nu hulp zoekt of niet, mij zal het een grote zorg wezen hoor!! een therapie hiervoor duurt jaren, is met vallen en opstaan en al die jaren ga jij niet 1 keer een terugval hebben en je vuisten niet terug gebuiken??????????? MAAK DAT IEMAND ANDERS WIJS HOOR!
Als je dan toch zo met je beestje inzit, geef het een gouden mandje, ver weg van mensen zoals jij!

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#60 Geplaatst 13 november 2009 - 07:52

Dames, die gast zit zich wellicht kapot te lachen om al deze reacties.
Neem aan van een wijze oude forumster dat dit een ziekelijke grap is. Sommige mensen hebben nu eenmaal tijd op overschot.