Spring naar inhoud

- - - - -

Bonkers

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 12 november 2009 - 21:16

mensen met lastige kinderen in de supermarkt
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 12 november 2009 - 23:49

Mensen die altijd alles beter weten (denken ze).
Mensen die midden in de supermarkt staan te kletsen, en jij kunt er niet langs.
TV reclame, zit je lekker een film te kijken, en ja hoor reclame, en dat in een film van anderhaf uur wel een keer of vijf.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Duvessa_*
Guest_Duvessa_*

#18 Geplaatst 13 november 2009 - 16:24

Mensen die niet de maximum snelheid rijden op de baan, als het niet te druk is. Dan rijden ze er 50 ipv van 70 ofzo :louche:  En dan kijken ze :o als ik hun voorbij ga

Mensen die jouw verhaal altijd moeten kunnen overtroeven. Want zij hebben het grootser/fijner/erger/... gehad.

Mensen die de kopere muntjes uithalen om te betalen ad kassa op het spitsuur :louche:

Zullen er nog wel verschillende zijn hoor :LOL:

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 13 november 2009 - 17:02

Mensen die je niet respecteren, die denken dat je dommer, onwetender of minder bent dan zij.

wat me op het werk de muren doet oplopen is het aangeleerde managementzinnetje: 'I hear what you're saying but...' en dat ze eigenlijk toch niet luisteren naar wat je gezegd hebt en dat ze pas wel luisteren als iemand met 'director' in zijn titel hetzelfde zegt.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 13 november 2009 - 19:42

Duvessa zei:

Mensen die niet de maximum snelheid rijden op de baan, als het niet te druk is. Dan rijden ze er 50 ipv van 70 ofzo :louche:  En dan kijken ze :o als ik hun voorbij ga

Oooh ja inderdaad!!!! :evil: :evil: Zo lastig... of als je dan eens 90 mag rijden (hier zijn soms zo nog wel eens banen..) dan rijden ze er maar 70!! :s

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#21 Geplaatst 13 november 2009 - 20:00

Wanneer de pot de ketel de verwijt, daar krijg ik het o.a. van...
Van mensen waarvan ik denk dat ze door de week tijd genoeg hebben om te winkelen en er toch in slagen om dat te doen wanneer de werkende mens het ook moet doen...
Moeders (meestal, maar kunnen ook vaders zijn) die over niks, maar dan ook niks anders kunnen praten dan hun kinderen...

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#22 Geplaatst 13 november 2009 - 20:03

Waar ik de stuipen van krijg...

Mannen die denken dat vrouwen alleen maar gemaakt zijn om de was en de plas te doen en verder niet kunnen nadenken...

Mensen die, als je ergens in een rij staat aan te schuiven, constant in je rug zitten te porren met hun ellebogen, een sjakosh, een winkelkar, een buggy...

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 13 november 2009 - 20:16

Pinkbubblegum zei:

mensen waarbij pinken een optie is....

inderdaad!! zeker op een rond punt! sta je daar een half uur aan te schuiven om dan tot de conclusie te komen dat iedereen afdraait en jij daar een half uur voor niks staat!!

Of zo van die debielen die niet kunnen wachten en rechts inhalen op de autostrade! (ik rij nog maar 2 maand, maar bijgod das verschieten!)

of suïcidale fietsers! Als er haaientanden op het fietspad staan dan moeten zij stoppen, niet ik!

of reclame op tv, of op de radio. Of als ze er (zoals oa bij mnm) op het nog-niet-einde van een nummer tussendoor beginnen lullen over godweetwat

of, of, ... ik ben precies nogal onverdraagzaam hé :oops:

Bewerkt door Dier, 13 november 2009 - 20:16.