Spring naar inhoud

- - - - -

zooplus en leveren

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 12 november 2009 - 19:32

Ik heb maandag een mail gekregen dat de bestelling is verzonden.
En vandaag (wel in de late namiddag) is het toegekomen op men leveringsadres.

Ik denk wel dat je dan morgen zeker je bestelling zal ontvangen.
Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 13 november 2009 - 10:20

Froetske zei:

Ik heb maandag een mail gekregen dat de bestelling is verzonden.
En vandaag (wel in de late namiddag) is het toegekomen op men leveringsadres.

Ik denk wel dat je dan morgen zeker je bestelling zal ontvangen.

Dit stelt mij wel een beetje gerust haha :d dat ze ook in de late namiddag kunnen leveren.. ik hoop zo hard dat alles vandaag nog toekomst!!! want morgen zou ik Anaïs gaan halen, maar als ik alle spulletjes niet heb... dan zal dat nog niet gaan he! :( :s

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 13 november 2009 - 16:56

Bij mij was het ook erg laat op de dag aangekomen. ik dacht al dat het niet meer zou komen.
werkt die tracker nummer nu ook nog niet? Ik heb wel gemerkt dat ze die nummer al doorsturen nog voor hun pakje bij de schipping is geregistreerd en dan krijg je idd een bericht dat het nummer niet bestaat. de volgende dag lukt dat wel.

intu
intu
  • 432 berichten
  • 6 katten

#19 Geplaatst 13 november 2009 - 23:41

Het is eindelijk aangekomen en zoals bij velen in de late namiddag.
Had bijna alle hoop al opgegeven om het nog voor t weekend te hebben.

De trackingnr werkt nog maar van gisteren en toen was t gesorteerd, hebben ze volgens eigen gegevens 3 dagen voor nodig gehad. :s

Iedereen blij nu hier hoewel de verpakking leuker was in het begin volgens de poezels. ;)

Guest_Ingrid_*
Guest_Ingrid_*

#20 Geplaatst 14 november 2009 - 00:05

DenizMehtap zei:

'K heb net een krabpaal besteld en via iDEAL (online betaling via je eigen bank) betaald.
Wat ik vreemd vind is dat je met een vooruitbetaling nog eens 2% korting krijgt op je totaalbedrag, maar met een betaling via iDEAL, wat toch ook een vooruitbetaling is, niet.. :gek:
Vooruitbetaling per overschrijving kost hen niks, als je met VISA of IDEAL betaalt moeten zij een deel kosten laten vallen (meestal 2%), vandaar...Daarom ook dat restaurants en winkels je liever cash of per bancontact zien betalen, anders verliezen ze centjes....

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 14 november 2009 - 00:15

Ik niks gekregen :(

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 14 november 2009 - 13:51

Frances zei:

Ik niks gekregen :(

Oei, dan zal het voor maandag zijn. Kan je nu Anaïs niet gaan halen ? Is er geen andere tijdelijke oplossing om de spulletjes die je bestelde te vervangen. Zo'n kleintje heeft in het begin echt niet veel nodig hoor. Een kommetje met water, eten. Een kattenbak kan je eventueel even vervangen door een doos met zand... Mijn mama had ook niets in huis toen ze een poesje vond onderweg, en heeft het tijdelijk zo opgelost tot ik ter hulp kwam.

Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 14 november 2009 - 23:58

PeggyJ zei:

Oei, dan zal het voor maandag zijn. Kan je nu Anaïs niet gaan halen ? Is er geen andere tijdelijke oplossing om de spulletjes die je bestelde te vervangen. Zo'n kleintje heeft in het begin echt niet veel nodig hoor. Een kommetje met water, eten. Een kattenbak kan je eventueel even vervangen door een doos met zand... Mijn mama had ook niets in huis toen ze een poesje vond onderweg, en heeft het tijdelijk zo opgelost tot ik ter hulp kwam.

Heb een kattenbak nog gaan kopen, ik dacht er sowieso twee te zetten dus dat was nu nog ni zo erg :) maar ze is hier dus! keeiii schattig, echt ongelofelijk! maar wel veel lef hoor: van de zetel op de tafel enz amai :d springen kan ze goed :d nu slaapt ze tussen de benen van Steven haha :d :d :thumb: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 15 november 2009 - 02:24

:dancer: :dancer: :dancer:

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 15 november 2009 - 10:03

Frances zei:

Heb een kattenbak nog gaan kopen, ik dacht er sowieso twee te zetten dus dat was nu nog ni zo erg :) maar ze is hier dus! keeiii schattig, echt ongelofelijk! maar wel veel lef hoor: van de zetel op de tafel enz amai :d springen kan ze goed :d nu slaapt ze tussen de benen van Steven haha :d :d :thumb: :loveshower: :loveshower: :loveshower:

:d oh super :jump: :jump: :jump:

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 15 november 2009 - 10:37

:dance: :dance: :dance: , oh fijn dat je ze toch gaan halen bent :dans: :dans: :dans:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 16 november 2009 - 09:44

Ja dat is inderdaad super! Maar nu beweert GLS dat het adres waardat geleverd moet worden dat dat niet bestaat (ik heb het nog eens nagekeken, het adres is juist!) :s :o pfff, bestellen bij zooplus??? ik weet niet of ik dat nog ga doen, spijtig, want ze hebben wel leuke dingen tegen een goede prijs!!! :(

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 16 november 2009 - 12:13

Raar :-k :-k , ze vinden zelfs onze straat, en geloof me na de naamsverandering van onze straat is dat niet evident. Heb je hen gebeld ? Misschien dat je het kan uitleggen hoe ze moeten rijden ?
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 16 november 2009 - 13:38

Dus, ik heb gebeld naar GLS en ze gaan een routebeschrijving meegeven met de chauffeur morgen... :s (Hebben die dan geen GPS?) Maar oké, op hoop van zegen dat ons Anaïs morgen op haar krabpaal kan zitten :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 16 november 2009 - 15:23

Als ze hier leveren, hangt er ook altijd een routebeschrijving op de doos, die ze afgeprint hebben, dus misschien hebben ze inderdaad geen GPS. Zou toch een goede investering zijn voor een transport bedrijf lijkt mij.
:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim: , ik duim dat je de paal morgen in elkaar kan zetten samen met Anaïs
Geplaatste afbeelding