Spring naar inhoud

- - - - -

zooplus en leveren

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#31 Geplaatst 19 november 2009 - 12:28

Verleden donderdag betaalt en mijn 1ste krabpaal is gisteren (18/11) aangekomen en de 2de krabpaal vandaag (19/11)
Spijtig zijn mijn filterwatten voor het aquarium uit de doos verdwenen, dus heb gemaild.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 19 november 2009 - 12:29

Hier ook vandaag alles geleverd, vorige week vrijdag betaald :dance: :dance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#33 Geplaatst 19 november 2009 - 12:51

Wij hebben vorige week donderdag 12/11 besteld en betaald met vooruitbetaling. Ik hoop dat alles vandaag of ten laatste morgen aankomt.. Tnt levert, hadden misschien beter GLS geopteerd? Wat is het verschil eigenlijk?? Ik heb gezien op de site van TNT dat als je niet thuis bent, ze nog 2 keer de volgende dagen proberen en dat anders alles retour gaat. Is dit bij GLS ook zo? Ideaal zou zijn als je niet thuis bent dat ze het naar het dichtsbijzijnde postkantoor brengen aangezien we allebei fulltime werken..

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#34 Geplaatst 19 november 2009 - 12:55

Ik had naar Zooplus een mailtje gestuurd ivm mijn bestelling.
Ik had als levering ook TNT gekozen, en vermits zij enkel tijdens de kantooruren leveren, en ik tijdens die uren altijd werk, zat ik met een probleem.

Ik vroeg hen of ze niet op een bepaald uur konden leveren, maar dat ging niet.
Ze meldden me toen dat TNT, als je niet thuis bent, het pak afzet bij de buren, of, als die niet thuis zijn, bij het dichtsbijzijnde postkantoor.

Nu vond ik dat ook maar niks hoor. Dat van dat postkantoor wel, maar ik ken mijn buren niet. Voor evenveel geld beweren ze dat ze niks gehad hebben, toch?

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#35 Geplaatst 19 november 2009 - 17:44

Allez deel 1 is net aangekomen. 2 onderleggers, houten brug voor de degoes en de eerste helft van de krabpaal. Ben een beetje teleurgesteld want een halve krabpaal kan je niet in elkaar steken eh.. Nog geduld hebben en hopen maar dat de andere helft morgen komt.. :(

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#36 Geplaatst 19 november 2009 - 19:37

ik kan er niet aan doen maar ik vind persoonlijk dat zooplus toch van zijn pluimen aan het verliezen is hoor. ik kreeg vandaag mijn bestelling toe en er zat en bestelbon is van een vrouw uit nederland :trance: :trance: , gelukkig wel met mijn bestelde produkten.
verleden keer kreeg ik mijn bestelling zelfs dubbel!!!
ik begrijp soms niet dat ze daar zelf nog aan uit geraken
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#37 Geplaatst 19 november 2009 - 19:57

Bij ons zit er zelfs geen bestelbon bij, ik heb ook niets moeten aftekenen voor ontvangst. Voor hetzelfde geld had iemand van de buren (die ik niet ken) het aangenomen en hadden we het nooit gezien. Ik hoop echt dat de andere helft van het pakket morgen aankomt, moeten er morgen een hele dag speciaal voor thuis blijven terwijl we uitzonderlijk eens allebei vrij hebben :(

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#38 Geplaatst 19 november 2009 - 20:16

Als je TNT laat leveren dan brengt de postbode dat hier, en ik vond dat het net iets langer deed. Gls brengt zelf. Mijn beide dozen waren wel beschadigd en de aquarium sponsjes verdwenen. Onderaan je mail van zooplus staan er speciaal linken om door te geven in welke staat de bestelling is toegekomen.