Spring naar inhoud

- - - - -

eten pikken...

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 12 november 2009 - 18:22

Hallo,

Wat is het gekste eten dat je kat ooit van tafel of aanrecht heeft gepikt ?

Bas : broccoli
Tuur * : niks ! Enkel z'n eigen eten...
Lieske : kroupouk

:gek:

En bij jullie ? :)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 12 november 2009 - 18:33

Wannes een hele kip :LOL:

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 12 november 2009 - 18:35

Amelie zei:

Wannes een hele kip :LOL:

Neeeee ! :o haha !!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 12 november 2009 - 18:35

Bébé die pikt altijd sla. :s
Lily die probeert altijd chips te pakken uit de kommekes van de kinderen of het nu zout of pickels of een andere smaak is het maakt haar niet uit. :)
Voor de rest pikken ze geen andere rare voedingsmiddelen.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#5 Geplaatst 12 november 2009 - 18:46

Dit is lang geleden hoor, ik had champignons gebakken en je weet hoeveel er overschiet van zo'n bakje, nu, bij mij schoot er nog minder over want één van mijn katten had zo ongeveer 2/3 uit mijn pan gepikt.
En nog veel langer geleden moesten wij ook vers vlees koken voor onze katten en heeft er eentje een ganse lever uit de pot met (gelukkig nog niet kokend) water gevist.
Dan hadden we nog Linus, die met zalm van een koude schotel van de buren is gaan lopen, buren hadden een feestje en schotel stond in kamer apart, maar ze konden daar mee lachen want hun eigen kater kon de koelkast open doen.
En mijn arme Dennis zaliger had een stofwisselingsziekte, zodat hij geen voeding opnam uit zijn eten, die had dus altijd honger en is ook eens thuisgekomen met een halve kip van andere buren (geen levende)

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#6 Geplaatst 12 november 2009 - 19:40

Lola eet echt alles en pikt dus ook alles. Als ik iets op het aanrecht laat staan is het weg.
Zo was ze vandaag aan de haal met een halve boterham met kruidenkaas :trance: . ik weet niet wat ik eraan moet doen helaas.... alles direct opruimen natuurlijk maar ja dat lukt hier niet altijd...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 12 november 2009 - 19:48

Simba heeft eens een korst van een boterham gestolen, maar verder niemand, ik ben tot hiertoe altijd al sneller geweest :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#8 Geplaatst 12 november 2009 - 22:14

ik dacht dat ik hier al geantwoord had daarstraks :o
precies niet...

enfin:

Mickey die komt al op je schoot springen als je nog maar een koekje vasthebt..
ook als ik aant eten ben (doe dat soms bij de tv) dan springt hij op mijn schoot en durft pikken waar ik bijzit :louche:

Dottie zal niet vlug wat pikken, alleen durft ze een koekje pikken uit het potje van het buurjongentje als die hier is, meestal ben ik er vlug genoeg bij om het af te nemen alvorens het op is :)

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#9 Geplaatst 12 november 2009 - 22:32

o ja, mijn ex had eens rosbief gekocht, had er wat van gegeten en was toen in de zetel gaan zitten met een koptelefoon op............. :x

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 12 november 2009 - 22:35

Fairy zei:

o ja, mijn ex had eens rosbief gekocht, had er wat van gegeten en was toen in de zetel gaan zitten met een koptelefoon op............. :x

:lachen: :lachen:

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 13 november 2009 - 11:15

Hier is er weinig interesse voor 'menseneten', behalve.................
Vers geraspte wortelen: tot zijn snorharen oranje worden!
en noten: zowel om mee te spelen als om op te eten. Ook het restje musli onder in mijn ontbijtkom is niet veilig. :o Dat moet ik meteen afwassen of er verdwijnt een grijs kopje in.
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#12 Geplaatst 13 november 2009 - 12:07

Ons Zulma is ook niet geïnteresseerd in ons eten... Oh pardon, wat zeg ik! Gisteren nog: mijn schoonouders kwamen op bezoek en ik had vanalles op tafel gezet. O.a. ook ansjovisjes: ja, opeens stak daar een hongerige (???) poezenkopje boven de salontafel uit :oops:

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#13 Geplaatst 13 november 2009 - 12:44

Bram heeft eens het bovenste laagje van het openstaande botervlootje afgelikt...
Was wel een grappig zicht eigenlijk: de boter had allemaal ieniemienie kleine deukjes van zijn ruwe tong. :LOL:

Dan heeft hij het als kitten ook nog eens gepresteerd om aan een schaaltje kaas te ruiken waar een lepel mosterd bij op lag. Aan zijn neus hing een hele toef, en toen hij die aflikte... Nou, de lol was er af! Die arme stumper had het schuim op zijn mondje staan. Heb ik maar snel geprobeerd zijn mondje wat af te spoelen! :o

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#14 Geplaatst 13 november 2009 - 12:57

de (ondertussen overleden) kater van een vriendin van mij, kreeg de ovendeur open en is dus met de kip van de dag daarvoor gaan lopen; Feest!!

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 13 november 2009 - 13:21

Sla, pasta (gekookt of ongekookt, het doet er voor hen niet toe), brood, brocoli...
Kortom: de mijne zouden het allemaal opeten als ik hen niet in het oog houd. :catcurs
Geplaatste afbeelding