Spring naar inhoud

- - - - -

eten pikken...

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#16 Geplaatst 13 november 2009 - 22:29

Kortweg: ALLES :bleh:

het gekste was toch wel appel en wortel. :)

Guest_moontje_*
Guest_moontje_*

#17 Geplaatst 14 november 2009 - 01:00

Hier zijn het de druiven die worden gejat. Niet dat ze die eten maar die rollen zo leuk :roll:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#18 Geplaatst 14 november 2009 - 08:51

Chips appeltaart en onlangs was hij de tomatensoep aan het oplikken dochter was minder blij mijn balletjes mama die heeft hij ook op :o nu moet ik niet meer 2x zeggen de soep staat klaar de dochter is er nu eerst :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 14 november 2009 - 13:23

Van de aanrecht niet want ze mogen niet in de keuken ,maar je wil niet weten wat sheela van mij bord af pikt gewoon weg echt alles,patat ,brood ,vlees ,groente gewoon echt alles..
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#20 Geplaatst 17 november 2009 - 11:48

Ik had overlaatst een stukje chips laten vallen, madame was rap om daar heen te spurten en het op te eten hoor... maarja, wat wil je? Het arme beestje krijgt dan ook geen eten... :lachen:

Guest_Liekemieke18_*
Guest_Liekemieke18_*

#21 Geplaatst 19 november 2009 - 11:32

Mijn poes pikt de laatste tijd de hondenbrokken van mijn hond... Ze zijn echter te groot en te hard om op te eten dus ze steelt ze en laat ze dan gewoon ergens liggen.
T'is wel een grappig zicht om te zien want de hond laat het gewoon toe. Nochtans mag geen enkele andere hond aan haar eten komen en de kat toch wel... (???)

Is naturlijk minder grappig als je dan overal hondenbrokken terug vindt...

Van het aanrecht pikt ze niets, daar mag ze ook niet op (wat haar echter niet altijd tegen houdt).

Bewerkt door Liekemieke18, 19 november 2009 - 11:34.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 26 november 2009 - 18:15

Kijk,dit topic was beter nooit geopend !!!
Ik geloof dat mijn Yumi dit hier stiekem komen lezen is en ideetjes opgedaan heeft !!!
Lagen gisteren de boterhammekes van mijn ventje te ontdooien,
vond ons Yumi het nodig alle bokes te gaan voorproeven

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 26 november 2009 - 18:24

:lachen: :lachen: :lachen:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 26 november 2009 - 21:41

tiny zei:

Kijk,dit topic was beter nooit geopend !!!
Ik geloof dat mijn Yumi dit hier stiekem komen lezen is en ideetjes opgedaan heeft !!!
Lagen gisteren de boterhammekes van mijn ventje te ontdooien,
vond ons Yumi het nodig alle bokes te gaan voorproeven

:LOL: :LOL: :LOL:

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 27 november 2009 - 17:55

hhii :x

Obi denkt soms dat plastic verpakkingen eetbaar zijn (we hebben al eens een plasticje uit zijn bekje moeten halen, was hij nog boos ook :o ) dus daar letten we wel mee op.

Jonesi(nog steeds vermist) had enorm veel aantrek tot bokes met choco!
James eet letterlijk alles, die is laatst gaan lopen met een stuk zalm en een stuk lam (waar de vloer mee gedweild wordt alvorens het opgefret wordt... die vloer geeft dat wellicht een speciaal smaakje zeker? :trance: )
Mijn kleine prutskes hier hebben iets met de sla-met-coctailsaus die uit mijn smoske kip hawai valt (pixie deed dat ook, die sla is écht lekker denk ik..)
Haja en prince koekjes zijn hier ook niet veilig, en ice tea green glazen ook niet :trance:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 27 november 2009 - 18:10

Jaro hier, die eet graag speculoospasta. Laat de pot niet onbewaakt open op tafel staan, want dan is hij aan het likken. Soms krijgt hij een heel klein likje als ik een boterham met speculoospasta eet.
Gisteren had ik een red bull van de aldi in een glas gegoten. Toen ik even later terug in de keuken kwam betrapte ik Jaro op het vangen van de bubbeltjes. Zijn hele pootje was nat en dus ging hij dat met veel smaak oplikken :gek: .

Zoete dingen zoals wafel zijn ook heel lekker. Gelukkig bedelt hij niet echt. En als hij dan eens een kruimel krijgt, eet hij die op en gaat tevreden weer weg.

Sammie, die wil alles eten wat met kaas, melk en vlees te maken heeft. Maar hij krijgt nooit iets, door zijn voedselallergie.

Snoet moet niks hebben van menseneten. Na haar zwerversbestaan wil die alleen nog maar kattenbrokjes. Ze heeft genoeg etensrestjes moeten eten.

Het grappigst vond ik nog toen onze Scissors* er plots, als een roofdier, met mijn trosje druiven vandoor ging. Ik kon het nog net uit zijn pootjes trekken voor hij begon te eten.

Guest_Saskia_00_*
Guest_Saskia_00_*

#27 Geplaatst 28 november 2009 - 17:05

Vroeger gingen ze hooguit van de melk of deeg gaan likken... Jo had toen ze klein was de gewoonte om in mijn moeders nek te springen en zo proberen om mee te eten. Maar daar was ze mee gestopt toen ze te groot werd. Sinds Simba hier is... Sinds hij een worst van de tafel diefde (terwijl mijn ma een stukje aan de hondjes aan het geven was en waarop de honden zaten te kijken van "Hé, hij heeft een groter stuk") komt meneer iedere keer wanneer we eten aan het maken (of aan het opeten) langs met groot lawaai alsof hij anders zou verhongeren. En sindsdien springt Jo in iedereens nek om mee te eten, en tegenwoordig komt Garfield en Isabel ook al langs... Het is eerst allemaal katten en honden uit de keuken halen voor we het eten op tafel zetten, Nuja, dat helpt voor 5 minuten, maar dan springen ze wel niet meer op tafel en zitten ze met 5 (Jo in iemands nek) op een rij te wachten op een restje :) Infeite een foto waard...

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 29 november 2009 - 02:53

Saskia_00 zei:

Nuja, dat helpt voor 5 minuten, maar dan springen ze wel niet meer op tafel en zitten ze met 5 (Jo in iemands nek) op een rij te wachten op een restje :) Infeite een foto waard...

Inderdaad ! Naar dat fotootje ben ik al nieuwsgierig...   :LOL: