Spring naar inhoud

- - - - -

Account weg

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#1 Geplaatst 12 november 2009 - 18:50

Wegens omstandigheden tussen mij en mijne vriend zal het dus niet meer mogelijk zijn foto's te posten van Trixx en Falcon. Aangezien ik hen zo goed als nooit meer ga kunnen zien. Zeer pijnlijk om drie mannen in één keer los te moeten laten maar zo is het leven nu eenmaal, zeker...

Dus ik kan evengoed mijn account opzeggen omdat het toch geen bijdrage meer kan/zal leveren... Want het is best belachelijk op een kattenforum te zitten wanneer je geen katjes (meer) hebt... Het zal ook nog enkele jaren duren eer ik een nieuw en eigen katje zal kunnen aanschaffen... Jammer maar zo is het nu eenmaal hé :(

x Groeten x

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#2 Geplaatst 12 november 2009 - 18:54

ocharme ..... kvind het erg dat je jou poezels niet meer mag zien
en je acount wegdoen , waarom je kan toch nog babbelen over dingen , al weet ik zeker wat je bedoelt toen clyde was gestorven wou ik ook weg omdat ik me hier niet thuis voelde maar je bent en blijft zeker :hi:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 12 november 2009 - 18:54

:hug:
Je mag hier gerust wat blijven hangen hoor. Al snap ik ook als dat te pijnlijk is, omdat je je katjes bijna niet meer zal zien...

Sterkte!

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 12 november 2009 - 18:56

ik kan me best voorstellen dat je je beestjes heel hard gaat missen. ik wil je langs deze weg heel veel sterkte toewensen en veel succes. maar het is natuurlijk geen verplichting om het forum te verlaten omdat je je kleintjes hebt moeten achterlaten hé. mss kan je toch nog wel positieve energie eruit halen door op ks te blijven natuurlijk ;)
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#5 Geplaatst 12 november 2009 - 18:56

clyde zei:

ocharme ..... kvind het erg dat je jou poezels niet meer mag zien
en je acount wegdoen , waarom je kan toch nog babbelen over dingen , al weet ik zeker wat je bedoelt toen clyde was gestorven wou ik ook weg omdat ik me hier niet thuis voelde maar je bent en blijft zeker :hi:

Het is nu gewoon zo raar. Ik ben in één dag gewoon alles kwijt wat belangrijk was voor mij. Ik weet gewoon ergens niet wat ik hier nog kan doen, kijken naar die andere lieve poesjes terwijl ik zelf geen knuffeldiertje meer heb... hard... :( Ik voel me gewoon ineens niet meer op mijn plaats nu :( Dusja :(

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#6 Geplaatst 12 november 2009 - 18:57

He meisje, ik kan niet volgen, heb blijkbaar wat gemist, maar blijf toch even hangen, we kunnen je wellicht nog steunen dan.

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 12 november 2009 - 18:58

Marii. zei:

Het is nu gewoon zo raar. Ik ben in één dag gewoon alles kwijt wat belangrijk was voor mij. Ik weet gewoon ergens niet wat ik hier nog kan doen, kijken naar die andere lieve poesjes terwijl ik zelf geen knuffeldiertje meer heb... hard... :( Ik voel me gewoon ineens niet meer op mijn plaats nu :( Dusja :(

geef het gewoon effe tijd om je gevoelens te ordenen, je hoeft vandaag dat nog niet te beslissen, wacht effe af hoe het aanvoelt binnen een tijd en mss kan je dan beter een beslissing nemen

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 12 november 2009 - 19:05

Veel moed ,
maar je hoeft hier zeker niet weg hoor!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 12 november 2009 - 19:06

Goh meiske toch, wat een ellende! En je was nog wel zo gelukkig en zo trots op je schatjes.
Het leven is soms een harde leerschool, ik kan het weten maar uiteindelijk komt alles weer op z'n pootjes terecht.
Ik snap wel dat je nu door een hel gaat maar het zal ooit wel eens opklaren voor je, geloof me.
Héél veel sterkte en tja....waarom zou je eigenlijk niet meer hier komen?
Houd je taai zenne! :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#10 Geplaatst 12 november 2009 - 19:08

kiki zei:

Goh meiske toch, wat een ellende! En je was nog wel zo gelukkig en zo trots op je schatjes.
Het leven is soms een harde leerschool, ik kan het weten maar uiteindelijk komt alles weer op z'n pootjes terecht.
Ik snap wel dat je nu door een hel gaat maar het zal ooit wel eens opklaren voor je, geloof me.
Héél veel sterkte en tja....waarom zou je eigenlijk niet meer hier komen?
Houd je taai zenne! :hug: :hug:

Gewoon, wat kan ik hier nog doen? :( Al de poezentopics vallen zo goed als weg voor mij :(
Het doet ook zo'n pijn, ik wil ook foto's van mijn baby'tjes posten... :cry:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 12 november 2009 - 19:11

PB voor jou! :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#12 Geplaatst 12 november 2009 - 19:17

hé kop op
misschien delete je je account en heb je er later spijt van
ik zou het gewoon houden, je kan natuurlijk als je er beter bij voelt eventjes minder aanwezig zijn.

vind het rot voor je dat je in 1 dag je poezels hebt moeten opgeven..
even een vraagje: had je vriend de poezels gekocht? of gezamenlijk?

veel sterkte in ieder geval :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 12 november 2009 - 19:20

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Marii._*
Guest_Marii._*

#14 Geplaatst 12 november 2009 - 19:30

Saskia zei:

hé kop op
misschien delete je je account en heb je er later spijt van
ik zou het gewoon houden, je kan natuurlijk als je er beter bij voelt eventjes minder aanwezig zijn.

vind het rot voor je dat je in 1 dag je poezels hebt moeten opgeven..
even een vraagje: had je vriend de poezels gekocht? of gezamenlijk?

veel sterkte in ieder geval :hug:

Ik overhaalde mijn vriend om de poesjes in huis te nemen en ik heb ze ook allebei uitgekozen maar ze woonden wel bij hem (omdat ik nog naar school ga woon ik nog thuis) dus is het evident dat ze bij hem blijven. Toch is het enorm pijnlijk, alles kwijt in ene keer. Ze waren mijn schatjes, ze waren alles voor mij en nu ben ik ze kwijt.

maarja

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#15 Geplaatst 12 november 2009 - 19:33

Heel erg veel sterkte meid.
Kunnen de poesjes niet mee naar je ouders??
Het lijkt me gewoon zooooo moeilijk voor je.