Spring naar inhoud

- - - - -

Account weg

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 12 november 2009 - 19:42

He' meid dat komt hard aan zo ineens alles opgeven en je zal je schatjes erg missen ,maaar daarom hoef je hier toch niet weg.Ik begrijp natuurlijkwel dat het nu heel moeilijk is ,om mee te praten over poezels.
Bij deze wil ik dan veel moed en sterkte wensen en een dikke knuffel :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#17 Geplaatst 12 november 2009 - 19:48

Even terzijde: Je account wissen kan je zelf niet; en wij doen dit ook niet. Beste wat je dan kan doen is aanduiden in je profiel dat je van niemand PM's wil ontvangen en geen nieuwsbrieven of herinneringen wil ontvangen. Dan krijg je nooit meer iets van deze site in je mailbox. Uiteraard kan je na verloop van tijd altijd terugkomen.

Ik hoop echter dat je toch beslist om te blijven, zou spijtig zijn anders. Je hoeft geen katten te hebben om hier te mogen meebabbelen, al begrijp ik wel dat je het daar nu wat moeilijk mee hebt.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#18 Geplaatst 12 november 2009 - 19:48

Meisje toch... Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#19 Geplaatst 12 november 2009 - 19:49

Ik hoop dat het toch nog goedkomt, veel sterkte intussen :(

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 12 november 2009 - 20:01

Maar meisje toch!! Wat een ellende allemaal... Kan me voorstellen dat je het serieus moeilijk hebt momenteel. Maar net daarom zou ook ik je toch willen vragen om te blijven. We zijn er hier allemaal voor jou hoor!!! :hug: :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#21 Geplaatst 12 november 2009 - 20:03

Is een zware klap die je te verwerken krijgt,en het heeft nu eenmaal tijd nodig om dit alles te boven te komen.
Wens je veel sterkte in deze moeilijke periode.
Ikzelf heb op het ogenblik ook geen poezen meer,en vind het persoonlijk niet belachelijk hoor om hier op het forum te blijven,ongetwijfelt zullen er nog veel meer mensen zijn hier die het er mee eens zijn.Begrijp wel heel goed dat het op dit ogenblijk pijnlijk kan zijn voor jou om hier aanwezig te zijn.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#22 Geplaatst 12 november 2009 - 20:35

:hug: :hug: :hug: Mag je geen poesje bij jouw thuis nemen?

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#23 Geplaatst 12 november 2009 - 21:15

Maar meid toch, het moet verschrikkelijk zijn maar kop op en hier blijf je welkom hoor! Veel sterkte! :hug: :hug:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#24 Geplaatst 12 november 2009 - 22:28

veel sterkte, je bent nog steeds meer dan welkom hoor, ook om je hart te luchten! :hug:

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#25 Geplaatst 12 november 2009 - 22:34

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#26 Geplaatst 12 november 2009 - 22:42

Ach meid toch, dat is echt superspijtig... de klap moet ongelooflijk hard voor je zijn! Je was ook zo fier op je poezenkinderen en je verhalen waren zo leuk. Hopelijk zal hij er even goed voor zorgen als jij! En natuurlijk ben je hier nog meer dan welkom, al snap ik dat het niet makkelijk moet zijn... :(

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 12 november 2009 - 23:33

Och meidje toch, wat moet jij je vreselijk voelen, ik hoop toch dat als je het allemaal een beetje verwerkt hebt, en dat heeft natuurlijk tijd nodig, dat je hier weer terugkomt, heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 13 november 2009 - 11:34

:hug: :hug: :hug:

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 13 november 2009 - 15:00

met de venten niks dan last, weerom bewezen!
Daarom dat ik van mijn leven NOOIT ga inwonen bij ne vent, echt van zijn leven niet, want tijdens een scheiding ofzo nemen ze je alles af wat je lief is!

Ik zou in jouw geval toch ook proberen om de poezels thuis te krijgen, mss eens goed met je ouders praten, uitleggen dat je echt niet ALLES kwijt wil geraken?

:hug: :hug: :hug: :geluk:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#30 Geplaatst 13 november 2009 - 15:07

Hier kom ik OOIT nog eens op terug bij je :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Dier zei:

Daarom dat ik van mijn leven NOOIT ga inwonen bij ne vent, echt van zijn leven niet, :hug: :hug: :hug: :geluk:

Geplaatste afbeelding