Spring naar inhoud


- - - - -

Klagen over personeel


  • Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten
OFFLINE

#16 Geplaatst 13 november 2009 - 11:08

Fairy zei:

En we zwijgen dan over het personeel bij Mediamarkt, die weten zelfs niks!

Dààr kunnen wij ook van meespreken!! We gingen er vorige week uitleg vragen over een flatscreen tv, en een homecinema systeem van Bose;
Amaai, die mesijes konden alleen maar aframmelen wat we zelf al konden lezen op stand zelf. Maar bij het minste éxtra vraagje wist ze niks meer te zeggen, en bij aandringen liep ze naar het hoofd van de verkoop (omdat die de énige was die méér wist)..........
Voor zulke zaken ben je dus nog steeds het best bij een gespecialiseerde winkel!!

Bewerkt door Lut, 13 november 2009 - 11:08.
Reden van bewerken: spelfout


Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*
OFFLINE

#17 Geplaatst 15 november 2009 - 19:10

Fairy zei:

Denken jullie dat dit kan en of het iets uithaalt?? Bij de Blokker hier bij ons zijn ze beslist totaal onvriendelijk. Er werken twee vaste dames die ik zo een sjot onder hun gat zou geven.
Ik heb dit eens tussen neus en lippen vermeld in de Blokker in Lommel (omdat ze daar stukken vriendelijker zijn) en die zegden dat ze dat al meer gehoord hadden.
Nu stond ik vandaag aan de kassa bij onze Blokker en er kwam een jonge vent met een pas gekochte MP3 speler (maandag of dinsdag en gisteren waren de winkels dicht) waarvan de oortjes kapot waren. Hij werd afgeblaft dat er geen garantie was op de oortjes en dat hij kon kiezen, goedkope oortjes kopen of dure. Ik had echt medelijden met die gast, hij was Indisch of zo en sprak niet echt veel Nederlands. Aangezien ik als vrijwilliger Nederlandse taallessen begeleid, had ik zin die verkoopster van achter haar kassa te sleuren. Maar of je nu blank bent, zwart of geel, ze blijven onvriendelijk, onlangs wou ik een friteuse kopen, maar had me vergist in de reklame dus kocht die niet, nu, wat een dramatische blikken die verkoopster mij toesmeet.....



Ik heb in de Blokker gewerkt en wij namen de HELE Mp3 speler terug en gaven de klant een andere...Om die een paar dagen opnieuw met kapotte oortelefoontjes te mogen verwelkomen. Sindsien waarschuuwden we de klanten, dat die dingen dus snel kapot gaan en dat ze daar dus mochten voor terugkomen, maar dat het een straatje was zonder einde. Mensen zijn dan al geneigd van te zeggen:'oh, oké'
Ik neem zoieso altijd andere oortjes/loptelefoon dan degenen die bij het aangekochte product zitten, dan heb je garantie op die oortjes zelf ;)
*

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
    • Locatie: Antwerpen
  • 2 katten
OFFLINE

#18 Geplaatst 15 november 2009 - 20:20

Ik neem zelf ook altijd actie wanneer ik onvriendelijk behandeld word.  Ofwel zoek ik de verantwoordelijke, maar meestal stuur ik een mail naar het hoofdkantoor.  Weet je waar ze NOOIT onvriendelijk zijn.... bij COLRUYT.  Ik denk dat ze die mensen daarop trainen en selecteren.  Ik heb al meermaals voorgehad dat ik op zoek naar iets ben en dat men me niet alleen verwijst naar de juiste gang maar zelfs meeloopt om het aan te wijzen.  Heel fijn en daarom koop ik bijna nergens anders nog iets.  In de Aldi van Ekeren zijn ze ook zo onvriendelijk en als je dan in Kapellen bent, daar zijn ze dan weer heel vriendelijk.  Ik denk dat het vaak ook aan de verantwoordelijke ligt, maar daar wil ik geen last van hebben als klant.

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*
OFFLINE

#19 Geplaatst 15 november 2009 - 20:24

Toch maar eens naar de Colruyt in Zele gaan, daar heb je echt een héél zure vent aan de kassa(al heb ik 'm al even niet meer gezien, misschien ontslagen?).
Echt kortaf, ALTIJD. Jongens, wat een zure peer is/was me dat!

Maar ja, wie weet hoe dat komt, he, wie weet gaat het niet zo lekker op weet jij veel welk gebied en is die daarom zo.

Mailen naar hoofdkantoor haalt niet veel uit. Zeker niet bij Hans Anders(waar een van de personeels leden me bedreigd had met de dood O_o ); die lachtten dat zelfs weg.