Spring naar inhoud

- - - - -

Ik val in herhaling...

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1 Geplaatst 13 november 2009 - 12:12

... want hier ben ik weer eens met wat gezaag over mijn schoonmoeder. Die waren gisteren dus thuis op bezoek (was nog maar drie maanden geleden ofzo) en ze vroeg of ons Zulma nu altijd nog niet alleen buiten ging :louche: (ze WILT het niet snappen denk ik, dat dat niet de bedoeling is...) Nu ja, ons Zulleke haar nieuwe bezigheid is om achter bewegende schaduwen te jagen (vooral als de kaarsjes branden, zoals gisteren het geval was, vindt ze dit leuk) en we waren daar zo een beetje mee aan het lachen en mijn vriend zegt zo, al lachend: "ja, tegenwoordig heeft onze kat een probleem met schaduwen..." en wat zegt mijn schoonmoeder daarop... Juist ja:
"Ja, wat wil je, dat beest wordt zot omdat die niet buiten kan he..." :o
-diepe diepe diepe zucht-

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 13 november 2009 - 12:16

Ja ik ken ook nog mensen die het niet willen snappen dat je een kat binnen kan houden... Mijn grootouders bv, elke keer als ik ze zie dan beginnen ze: "en ocharm die kat, moet die op dat appartement heel de dag binnen zitten, kan dat beestje nog niet eens naar buiten" etc etc etc...

zoals je zegt

- diepe diepe diepe zucht -  

Ik denk het beste gewoon ja knikken... dat doe ik toch, laat ze maar zeggen... (maar af en toe wel eens een steek geven he ;) hehe zo ben ik nu éénmaal... :twisted: )

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 13 november 2009 - 12:23

Mijn schoonmoeder vroeg me woensdag ook waar de katten buiten slapen :trance: . Ik heb gezegd dat ze allemaal binnen slapen en dat enkel Gabriël buiten mag overdag. Je moest haar zien kijken. Maar ja, die denkt toch al dat ik gek ben met 4 katten. Alhoewel ze wel moest toegeven dat je niet eens merkt dat er 4 in huis lopen. Het is mijn huis, het zijn mijn katten en zij moet zich daar niet mee moeien :x

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 13 november 2009 - 13:24

Pff echt erg zeg,mij mama zegt telkens ,ik ben blij dat je ze binnen houd :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 13 november 2009 - 13:33

Gelukkig is er hier niemand die zich daarmee bemoeit. Mar ik kan me wel inbeelden dat het vervelend is als je het bij elk bezoekje moet horen O:) . Best negeren zo'n uitspraken denk ik.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 13 november 2009 - 13:43

Het enige wat je kan doen is het negeren en er je vooral niet druk over maken, iedereen moet toch zelf beslissen of hij zijn kat buiten of binnen laat.
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 13 november 2009 - 13:44

Gewoon negeren - al wordt je dat soms waarschijnlijk wel erg moeilijk gemaakt...

Bewerkt door Karolientje, 13 november 2009 - 13:47.
Reden van bewerken: taalfoutje

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#8 Geplaatst 13 november 2009 - 13:45

Karolientje zei:

Gewoon negeren - al wordt je dat soms waarschijnlijk wel erg moeilijk gemaakt...

't Is dat... Weet je, dat ze één keer hun mening zeggen, twee keer... Maar na de honderdste keer/opmerking heb ik het echt wel gehad hoor!!! :evil:

Bewerkt door lizke, 13 november 2009 - 13:59.
Reden van bewerken: hier ook taalfoutje uitgehaald. :) en nog één :-)

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#9 Geplaatst 13 november 2009 - 13:57

Grrr ik zou daar ook ambetant van worden! Ge moet gewoon zeggen dat je een platte kat niet zo gezellig knuffelen vind!

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#10 Geplaatst 13 november 2009 - 14:00

oeps, wat had ik gedaan: heb er nog eentje uitgehaald :oops:

Reden: hier ook taalfoutje uitgehaald. :)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#11 Geplaatst 13 november 2009 - 14:01

sneeuwwitje zei:

Grrr ik zou daar ook ambetant van worden! Ge moet gewoon zeggen dat je een platte kat niet zo gezellig knuffelen vind!

Awel ja, zoiets zou ik echt eens moeten zeggen in 't vervolg... Alhoewel, denk niet dat dat veel gaat uithalen :s