Spring naar inhoud

- - - - -

Kerstcadeau

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 13 november 2009 - 16:59

Ik vind de feestdagen wel een leuke periode maar 1 ding is elk jaar weer enorm moeilijk: welke cadeautjes kopen voor ouders, broers/zussen, partner,...?
Ik weet heel goed welke cadeautjes ik graag zou krijgen :) maar dan vraag ik me af of anderen daar even blij mee zijn.
Zo heb je van die Bongobons die erg populair zijn (ik heb er ook al cadeau gedaan en gekregen) maar eigenlijk vind ik dat zo onpersoonlijk, net zoals boeken- of CD-bonnen. Dat zijn op zich wel leuke cadeau's maar het lijkt dan of je een soort 'gemakkelijkheidscadeau' geeft.
Ik zoek dus tips voor leuke, persoonlijke cadeau's :help: Wat hebben jullie al ooit cadeau gedaan en zelf gekregen?

Bewerkt door Fieke, 13 november 2009 - 16:59.

Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 13 november 2009 - 17:09

tja, daar sukkel ik ook mee. Normaal gezien hou ik mijn oren goed open tijdens het jaar en weet ik wel iets, maar dit jaar.... :catnoknow

Vaak zijn de geweldige kados ook niet echt goed voor de portefuile. zo hebben we mijn schoonbroer voor zijn verjaardag een dagje op circuit rijden met van die dure sportwagens kado gedaan met de hele familie. Soms leggen we samen met meerdere voor een mooi kado.  

Soms geef ik geld omdat wat ze eigenlijk willen te duur is, maar dan pak ik het meestal zo in dat ze weten waar het voor dient.

Die bongo bonnen zijn toch niet zo onpersoonlijk vind ik omdat je er zo'n grote varieteit in hebt: chocolade proeven, eten, logeren, dansles,.... Ik heb mijn man zo een wijnproefdag kado gedaan.

tja, op dit moment heb ik toch al 3 kerstkadootjes gevonden... voor mijn 3 poezen :LOL:

Guest_zoemzoem_*
Guest_zoemzoem_*

#3 Geplaatst 13 november 2009 - 17:18

Ik durf er nog niet aan denken!!!!Maar eigenlijk zou ik dat beter wel doen, want anders wordt dat weer stressen op het laatste moment!! :d

Die Bongo's vind ik ook wel erg leuk! Heb er vorig jaar eentje gegeven aan de meter en peter van Ruby en ze vonden het super!!Is misschien inderdaad een beetje onpersoonlijk, maar ik vind toch dat je iemand een plezier mee kunt doen. En je kunt ze beetje aanpassen van persoon tot persoon ,dus valt het nog mee hoor!

En inderdaad Wea!!De beestjes zijn eigenlijk het makkelijkste!! :d

Bewerkt door zoemzoem, 13 november 2009 - 17:18.