Spring naar inhoud

- - - - -

kerstkadootjes voor de poezels

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 13 november 2009 - 17:49

Voor mijn schatjes ligt er elk jaar ook iets onder de kerstboom en terwijl ik voor mijn familie in het haar zit wat te kopen, zijn er de kadootjes voor mijn poezels al gekocht. ze krijgen elk een leuk speelgoedpopje en daarnaast heb ik ook nog een dog tornado in plastic besteld.

dat is zo'n ding waar ze met hun pootje de schijven moeten doen draaien voor iets lekkers.

hebben jullie je kerstkadootjes voor de poezen al klaar?

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 13 november 2009 - 17:51

Kitty Brain trainer 2-1 ligt al klaar en ik denk dat er nog een radiatorhangmatje gaat bij komen. En nog een zakje gedroogde sardientjes, want daar is Shiva gek op!
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 13 november 2009 - 17:55

bij mij is de hele nieuwe woonst een kerstcadeau voor de katten op zich :LOL: :LOL: :LOL:
Alles is er afgestemd op de beestjes, dus ik zet mezelf hier serieus mee opzij!
Bovendien krijgen ze 3 ruimtes om buiten te kunnen met 3 nieuwe palen, dus dat is een cadeau voor kerst, nieuwjaar, pasen en hun verjaardagen denk ik :lachen:
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 13 november 2009 - 17:57

Ik heb deze week 2 krabpalen besteld bij zooplus dus dit zal hun sinterklaas en kerst geschenk samen zijn.
Waarschijnlijk krijgen ze dan nog een geschenkje onder de boom in de vorm van snoepjes of zo. :)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 13 november 2009 - 17:59

Nee ik heb geen kadootjes onder de boom liggen voor mij dieren..
Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 13 november 2009 - 18:19

Vorig jaar kregen ze van de Sint hun grote krabpaal. En bij kerstmis eigenlijk niks van ons meer. Wel een babbelbal van mijn tante, die nog steeds geliefd is door Jaro.
Geen idee of ik ze nog iets ga kopen voor onder de kerstboom, ik heb er wel zin in. Misschien een cat-it play circuit... of een activity fun board... maar dan weet ik weer niet of ze ermee zullen spelen.
Een pakje catnip misschien, daar zijn ze altijd blij mee :d .

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#7 Geplaatst 14 november 2009 - 18:05

Ik heb voor hun 4 edjes besteld om aan de muur te hangen, waar ze dan kunnen gaan opliggen

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_1183.JPG

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 14 november 2009 - 18:15

Wat een verwende poezels allemaal zeg!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 14 november 2009 - 18:22

Hier zal er waarschijnlijk ook wel iets onder de boom liggen voor de poezels en honden hoor. Aangezien we voor ons zelf geen kadootjes kopen, wat is nu een kerstboom zonder pakjes onder O:)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 14 november 2009 - 18:48

Tja, ons eigen kerstcadeautje is nog een poezeltje erbij, en daar horen ook nieuwe spulletjes bij voor de katjes natuurlijk. Dus er zal wel iets nieuws inzitten voor onze viervoetertjes met de feesten. :)

Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#11 Geplaatst 14 november 2009 - 19:12

ik had ook al kadootjes gekocht voor onder de boom maar ja we konnen er niet aan weerstaan om het hem nu al tegeven dus zijn we nu verplicht nieuwe kadookes tekopen ;) ;) ;) :loveshower: :loveshower: :loveshower: :lachen: :lachen: :lachen:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#12 Geplaatst 14 november 2009 - 19:32

Phoebe heeft net een nieuwe krabpaal gekregen dus dat is haar sinterklaas en kerstcadeau :)

Guest_piper en veuve_*
Guest_piper en veuve_*

#13 Geplaatst 16 november 2009 - 02:43

bij ons is de kerstboom zelf hunne cadeau ( 't is te zeggen : dat denken ze toch ) :lachen:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#14 Geplaatst 16 november 2009 - 06:12

Bij ons krijgen ze deze krabpaal voor hun kerst, natuurlijk gaan we niet tot dan kunnen wachten om dat ding in elkaar te steken :LOL:

Bijgevoegde thumbnails

• 44071.jpg

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#15 Geplaatst 16 november 2009 - 08:00

Hmmm... snoepjes zullen er sowieso voor haar onderliggen en dan gaat ze wrsch ook nog een Pipolino krijgen of een activity fun board en aan de Kitty Brain Train had ik ook al gedacht :) Verwend, hoezo verwend? O:)