Spring naar inhoud

- - - - -

telefoonnummer zooplus??

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#1 Geplaatst 13 november 2009 - 21:40

Kan iemand mij zeggen wat het telefoonnummer van zooplus(.nl) is of waar dit ergens op hun site staat?

Of kijk ik er over of staat het er niet op?

:hoi:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#2 Geplaatst 13 november 2009 - 21:53

Ik zie het ook nergens, zelfs op het faktuur geen telefoonnummer te vinden!
Een mailtje is waarschijnlijk het enige wat je dan doen!

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 13 november 2009 - 22:03

Als je naar de homepagina gaat, helemaal onderaan de pagina, staat onder "Service"  "contact".  Als je daarop klinkt dan kan je blijkbaar vragen stellen.  

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#4 Geplaatst 13 november 2009 - 22:06

als je heeeeeeel lang zoekt kun je het telefoonnummer in duitsland vinden. Maar omdat ik niet met duitsland wilde bellen toen heb ik dat verder genegeerd. En ik weet niet meer waar of hoe ik dat gevonden had.
Nederland, Belgie, Engeland..... nergens een telefoonnummer te vinden. Al het contact gaat via de mail. Heel vervelend! Vooral omdat ze (in mijn ervaring dan) steeds 2 a 3 dagen nodig hebben voor een antwoord. En dan hebben ze vaak ook de vraag nog niet eens goed begrepen, of niet goed gelezen, of beide niet.

Alleen toen ik uiteindelijk een dikke klacht stuurde kreeg ik binnen een dag bericht terug, met excuses en een oplossing......

Met andere woorden, succes! ;)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#5 Geplaatst 13 november 2009 - 22:13

okidoki, maar ik vrees dat tegen dan de korting op de krabpalen gaat weg zijn, tegen dat ik antwoord krijg.

alle beetjes helpen hee :oops: ;)

we zullen zien :)

Kan je reactie krijgen tijdens het weekend? of zou het pas maandag tenvroegste zijn?

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#6 Geplaatst 14 november 2009 - 08:58

Ik weet het niet zeker meer, volgens mij hebben wij nog geen antwoord gekregen tijdens het weekend. Maar als ik het 100% zeker wil weten dan zal ik de mails er bij moeten halen......
Reken er maar niet op. Mocht het dan wel gebeuren dan is dat een meevaller ;)

Je kunt je bestelling trouwens wel gewoon doen en pas een betaling doen nadat je antwoord hebt gekregen. Je hebt daar 7 dagen voor. Betaal je niet, dan wordt de bestelling geannuleerd.
Heel makkelijk! (soms niet, bijvoorbeeld als je al betaald hebt en ze zijn je betaling kwijt :s maar meestal wel handig)

Marc heeft trouwens een telefoonnummer in Duitsland gevonden, als je wilt kun je daarheen bellen. Het is een ander nummer dan dat ik toen gevonden had..... maar toch.

0180-5110051

Het is een betaalnummer, het kost daar 14 cent per minuut. en het is een duits nummer dus je zult eerst nog Belgie uit en Duitsland in moeten, maar ik weet niet precies hoe dat werkt.

Het nummer staat op de website van zooplus duitsland, onder contact.

www.zooplus.de/kontakt

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 14 november 2009 - 09:01

Ik heb ook al gemerkt dat hoe bozer je bericht is, hoe vlugger ze antwoorden ;)

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#8 Geplaatst 14 november 2009 - 09:06

Ja, dat klopt echt! Meestal duurde het minimaal twee dagen voor ik antwoord had, maar die laatste mail, toen kon het opeens wel snel! Ik had binnen een dag antwoord.
In tweevoud nog wel! (1 keer van uk en 1 keer van nl hihi)

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#9 Geplaatst 14 november 2009 - 09:42

Elfonia zei:

okidoki, maar ik vrees dat tegen dan de korting op de krabpalen gaat weg zijn, tegen dat ik antwoord krijg.

Ik dacht dat de korting tot de 16e was, dus dat is maandag al. Ik vrees dat je tegen dan geen antwoord gaat hebben. Misschien inderdaad best de bestelling al plaatsen en met je betaling wachten tot je antwoord gekregen hebt.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 14 november 2009 - 13:42

Ik denk niet dat ze in het weekend antwoorden op mailtjes :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag