Spring naar inhoud

- - - - -

Verzendkosten bestellingen

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#1 Geplaatst 14 november 2009 - 08:42

Ik spreek nu niet over Zooplus, want heb al gehoord dat je geen verzendkosten moet betalen bij grotere bestellingen en zou daar eventueel idd in het groot kopen.
Maar zijn er mensen die wel eens dingen bestellen bij andere internetwinkels (vooral in Nederland) en hoe liggen de verzendkosten?
Ik had een bestelling gedaan bij de Konijnenwinkel omdat ik speciale flessen wil die ze bijna nergens verkopen, had dan nog wat dingetjes erbij gedaan, kwam op een totaal van 27€, maar nu kreeg ik een mail en de verzendkosten zijn 7€, dus dat is een vierde van de bestelling.
Is dat nu niet erg veel?? Ik ga toch nog eens denken voor ik die betaling overmaak hoor.

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#2 Geplaatst 14 november 2009 - 10:00

Neen dat is zo wat de prijs. De verzendkosten zijn soms vrij hoog waardoor het niet meer zo interessant is om dan iets te bestellen in het buitenland.

Vaak hebben ze leuke spullen die wij hier nergens kunnen kopen en ze zijn dan nog eens stukken goedkoper maar de verzendkosten doen ons de das om.

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#3 Geplaatst 14 november 2009 - 13:03

klopt, verzendkosten zijn dikwijls aan de hoge kant. 7 euro is zeker niet te veel als het om pakketpost gaat. Maar dikwijls is het vanaf x euro gratis verzending, misschien moet je daar eens naar informeren?
Maar die hoge verzending betaal je even goed in Belgie hoor, dikwijls zelfs nog meer!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 14 november 2009 - 13:10

Inderdaad, 7 euro valt eigenlijk nog goed mee.
Ik heb een bestelling gevonden van 30 dollar waar je 32 dollar verzendkosten voor mag bijbetalen.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 14 november 2009 - 13:29

Ik wil 12 glazen stolpjes uit een Nederlandse winkel en die kosten 1 euro het stuk en de verzending is 27 euro.... Je moet weten of je het dat waard vind. Ik denk dan dan kosten die stolpjes met 3 euro het stuk, dat zou ik ook betalen als ik ze voor die prijs zie staan. Maar neen, het is dus een normale prijs. Verzenden naar het buitenland is heel duur. Zo heb ik vorige week 25 euro verzendkosten betaald om een leren tas en 2 truitjes naar Duitsland te versturen...
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 14 november 2009 - 13:35

Ik vind in sommige webshops de verzendkosten ook een beetje overdreven. Je moet inderdaad kijken of het produkt dat je wil dit wel waard is
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag