Spring naar inhoud

- - - - -

met m,n twee vriendjes naar buiten

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 14 november 2009 - 18:39

normaal ga ik altyd eerst ff fietsen en dan uit de vervoermand maar nu met donker met ze naar buiten ,1 voor 1 uiteraard anders ist helaas niet vertrouwd .gewoon hier bij me aan de voorkant van waar ik woon ,o wat vonden ze het spannend en ik ook .moest eerst ff een min of drie hartlopen met ze op de arm en daarna hun terug laten lopen ,ze vonden het erg leuk maar bij beiden na een min of twintig werden ze scherp in de gaten gehouden door alle loslopende katen uit de buurd ,dus gauw weer naar binnen ze enorm overdreven geprijst en stukje kaas gegeven  als beloning.ben blij dat ik het gedaan heb ze zijn weer helamaal dol had het idee dat ze ff wat spanning konden gebruiken .vind het steeds vaker jammer dat ik op een flat woon en hier zo enorm veel loslopende katten zijn die absoluut niet zijn ingeent en veel vechten .ken een vrouwtje hier en die heeft er al wel een stuk of 12 ook jongen erbij weer en ken haar ze doet er niks mee niet naar een dierenarts  enz enz maar had vanavond geluk ze hebben ff lekker overal kunnen snuffelen carlos had de rugsluiting op z,n buik na wat gekrap en angst op laatst (vanwege die katten en auto,s maar ze zijn nu allebei heel erg vrolijk en door het dolle heen juist omdat ze een adrealine kick hebben door het ff naar buiten gaan .)ik denk dat ik het vaker ga doen als het donker is en laat ,dan ist wat rustiger buiten en strAKS met het mooiere weer heel vroeg een wekker zet dat de douw nog op het gras ligt dan is het ook lekker rustig buiten .groetjes allemaal en een fijn weekend

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 14 november 2009 - 18:43

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 14 november 2009 - 18:46

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

tineke
tineke
  • 242 berichten

#4 Geplaatst 14 november 2009 - 18:58

PeggyJ zei:

ze zijn erg bang buiten maar het mooie eraan lokt harder zeg maar heerlijk om te zien is beter toch dan nooit naar buiten al ist onder toezicht?

tineke
tineke
  • 242 berichten

#5 Geplaatst 14 november 2009 - 19:02

Amelie zei:

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
ze vinden het doodeng zijn bijna 4 maand (doe het in elk geval elk weekend was het niet eens van plan maar ze zijn nu heerlijk aant slapen ik vind ze mega realxt nu )is voor een huiskat toch ff een fijne break,ken ook katten die nooit de buitenlucht kunnen opsnuiven ga zowiezo elke dag zolang hun willen ff op m,n balkon met ze soms is dat na 5 min al niet leuk meer voor ze maar zit ook wel met jas aan soms een half uur buiten

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 14 november 2009 - 19:12