Spring naar inhoud

- - - - -

De brand (foto's)

• Log in om te reageren
47 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#31 Geplaatst 16 november 2009 - 08:59

Wat een nachtmerrie. Goed dat het allemaal in orde komt en iedereen ongedeerd is.

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#32 Geplaatst 16 november 2009 - 09:09

Wat verschrikkelijk die foto's, gelukkig dat jullie en de poezen ongedeerd zijn gebleven.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#33 Geplaatst 16 november 2009 - 09:27

Ik krijg gewoon koude rillingen bij het zien van deze foto's... Vreselijk gewoon.
Ik heb pyrofobie door enkele dingen die ik vroeger meemaakte, maar dit is gewoon een ware nachtmerrie.
Wens jullie veel sterkte en goede moed toe! Gelukkig dat Melvin en Sillas helemaal ok zijn!
Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Bewerkt door jannanas, 16 november 2009 - 09:27.

Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#34 Geplaatst 16 november 2009 - 10:01

Gewoon verschrikkelijk :( , gelukkig dat iedereen ongedeerd is gebleven!
Veel sterkte gewenst en een dikke knuffel. :hug:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#35 Geplaatst 16 november 2009 - 11:36

amai wat een nachtmerrie :(
Gelukkig is iedereen ongedeerd !!
Heel veel sterkte :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 16 november 2009 - 12:04

zoemzoem zei:

Het is één van de grootste nachtmerrie's uit mijn leven,er is maar 1 ding erger en das familie verliezen zoals mijn vader. Ik voel me nog steeds schuldig omdat we die avond net weg waren. Maar aan de andere kant, waren we thuis geweest, dan waren we er zelf mischien ook neit meer want het was heel laat op de avond en dan hadden we misschien al in bed gelegen.

Heb trouwens net je topic over die dag gevonden

Oei, je papa verliezen in de brand is inderdaad nog 1000 x erger. Je mag jezelf echt niets verwijten (ook al is dat niet makkelijk). Ik heb ook geluk gehad dat er rookdetectors hingen, want anders zou ik ook niet wakker gekomen zijn vrees ik.
Geplaatste afbeelding

Guest_zoemzoem_*
Guest_zoemzoem_*

#37 Geplaatst 16 november 2009 - 13:38

Mieke zei:

Oei, je papa verliezen in de brand is inderdaad nog 1000 x erger. Je mag jezelf echt niets verwijten (ook al is dat niet makkelijk). Ik heb ook geluk gehad dat er rookdetectors hingen, want anders zou ik ook niet wakker gekomen zijn vrees ik.

Heb me misschien verkeerd uitgedrukt,  ik ben mijn vader niet kwijt in de brand hoor. Ik maakte gewoon de vergelijking, dat ik het erger vond mijn vader te verliezen dan de brand. Het ergste van de brand was het verlies van mijn dieren, maar ik bedoelde dat het erger was toen ik mijn vader verloren was. Mijn vader is gestorven toen ik 12 was.Beetje verkeerd uitgerdukt , sorry! ;)

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 16 november 2009 - 13:41

zoemzoem zei:

Heb me misschien verkeerd uitgedrukt, ik ben mijn vader niet kwijt in de brand hoor. Ik maakte gewoon de vergelijking, dat ik het erger vond mijn vader te verliezen dan de brand. Het ergste van de brand was het verlies van mijn dieren, maar ik bedoelde dat het erger was toen ik mijn vader verloren was. Mijn vader is gestorven toen ik 12 was.Beetje verkeerd uitgerdukt , sorry! ;)

Ow ok, dan had ik het inderdaad verkeerd begrepen.
Toch is het hierdoor niet minder erg voor jou :) ...
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 16 november 2009 - 13:47

Verschrikkelijk gewoonweg, gelukkig is het enkel materiële schade
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 16 november 2009 - 14:00

Heel veel sterkte...

Wat een verschrikking!

Geplaatste afbeelding

Guest_Ingrid_*
Guest_Ingrid_*

#41 Geplaatst 16 november 2009 - 14:19

jeetje.....gelukkig dat jullie allemaal OK zijn! :hug:
Ik ben niet bang voor brand, maar hou er wel steeds rekening mee: wil liever niet hoger dan eerste verdiep wonen, transportbakken staan steeds binnen handbereik. Zo kunnen we, indien er iets is, eerst en vooral onze poezels in veiligheid brengen..het materiële maal ik eigenlijk niet echt om, dat is vervangbaar.

Guest_patsy_*
Guest_patsy_*

#42 Geplaatst 16 november 2009 - 14:41

amaai dat ziet er erg uit. dat moet angstig geweest zijn!! heb niet van in het begin gevolgd maar wat is er dan precies gebeurd? jullie hebben toch een goede beschermengel niemand van jullie is gewond geraakt amaai!!!

veel sterkte patsy

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 16 november 2009 - 15:12

Foto's zien er inderdaad akelig uit. Gelukkig is iedereen ongedeerd gebleven want zag er toch een serieuze brand uit. Ik hoop dat ik er altijd van gespaard zal blijven, :rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#44 Geplaatst 16 november 2009 - 17:00

Wat verschrikkelijk om dit te moeten mee maken !! :onzeker:

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#45 Geplaatst 16 november 2009 - 17:05

Vreselijk moet dat geweest zijn.Gelukkig is iedereen er ongedeerd uitgekomen. Wij hebben een huis met heel veel hout in verwerkt.Ik ben zo bang dat als er ooit iets gebeurd dat dit een enferno wordt. Daarom vind ik het persoonlijk een gerustellende gedachte dat ik de katten s'nachts weet te vinden in geval van nood. Helaas ga ik ze nooit alle 11 in een draagmand krijgen op tijd dus ik zet gewoon de deuren open dat ze tenminste weg kunnen.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/