Spring naar inhoud

- - - - -

Pffff Vlinder hevig geschrokken!!

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Roos* en Minousch
Roos* en Minousch
  • 4 katten

#1 Geplaatst 15 november 2009 - 17:04

Dit had ik nog nooit gezien van haar..
Mijn ouders waren er vorige week bij mij, geen enkel probleem, maar toen vandaag mijn schoonzus en mijn nichtjes al giechelend binnenkwamen wist ze zich geen raad..
En het laminaat hielp ook niet echt om weg te komen, ze sprong echt overal op om maar weg te komen, ze was zo vreselijk geschrokken, zielig gewoon.
Ze is op een gegeven moment op de kast achter de boeken hekropen, om er vervolgens niet meer vandaan te komen. Dit gedrag ken ik dus absoluut niet van haar, en de vorige keer dat ze geweest waren was er geen vuiltje aan de lucht.
Ze moet gewoon geschrokken zijn dat het ineens heel erg druk was of zo.
Uiteindelijk ontdooide ze wel een beetje naar mijn ene nichtje, maar het jongste nichtje vond ze doodeng.
Toen ze wegwaren nog geen 1 minuut later kwam ze tevoorschijn alof er niets gebeurt was.
het was dus een erg leuk bezoekje...niet dus, en dan zitten Chico en Lisa te kijken zo van wat is hier aan de hand, zo relaxed waren zij.
Maar ja ze komen ook niet supervaak langs, maar dan nog zou ze dit gedrag niet moeten vertonen. maar ja hopen dat het een incident was. en ben blij dat ze weer normaal is nu.

Groetjes van Linda, Lisa, Chico, Vlinder en Kira
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 15 november 2009 - 17:14

Ocharme

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 16 november 2009 - 13:42

Het zal inderdaad wat te druk geweest zijn voor haar, ik denk dat Vlinder een gevoelig poesje is. Wij hebben er ook zo eentje, die begint al te spinnen in haar mandjes (om zichzelf gerust te stellen) als er nog maar luidkeels kinderen over straat lopen spelen.
Ze is ook nergens te bespeuren als mijn vriend zijn zussen op bezoek komen omdat die altijd zo druk zijn. Het is inderdaad erg zielig :(

Bewerkt door Spanishke, 16 november 2009 - 13:45.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 16 november 2009 - 13:44

Er zijn nu eenmaal katten die daar niet mee omkunnen... Vooral als ze anders niet aan die drukte gewend zijn.
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 16 november 2009 - 13:44

Ja, sommige katjes zijn gevoeliger dan andere.
Het zal inderdaad wat te druk en te luid geweest zijn voor haar en dan nog eens van mensen dat ze niet goed kent... :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#6 Geplaatst 16 november 2009 - 13:49

Ocharme Vlindertje! Hopelijk was het maar eenmalig he... Ff te druk voor haar...
Ik zat hier gisteren met het omgekeerde probleem... Mijn vriend zijn broer en schoonzus en twee kindjes waren op bezoek. Mijn schoonzus legt de kleinste even in de zetel te slapen (nog geen jaar is ze) dus voor de zekerheid zet ik ons Zulma'ke maar ff in de veranda/kattenkamer, ik dacht nog: daar is het rustiger, zal zij leuker vinden. Ja, vergeet het maar: madame wou er per sé bij zijn en maar krabben aan dat luikske, ocharme, dat was ook wel zielig :oops: Maar ik heb het daarna dubbel en dik goedgemaakt hoor ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 16 november 2009 - 20:07

Sommige katten houden nu eenmaal niet van veel drukte. Je kan vlinder mss beter apart zetten als je veel bezoek hebt dan hoeft ze die stress zo niet te ondergaan.

Roos* en Minousch
Roos* en Minousch
  • 4 katten

#8 Geplaatst 16 november 2009 - 20:28

Ze heeft ze al een paar keer ontmoet, maar toen was ze nog veel jonger, en toen ging het prima.
Met vreemde mensen heeft ze geen problemen, vorige week zijn Knuffelkater, en Erica en Dorien op bezoek geweest, en ze was juist heerlijk sociaal, en absoluut niet bang.
Ik ga nu na haar sterrelisatie mijn nichtjes even kapen, en dan gaan we gewoon rustig binnen komen, schoenen uit, en dan zien we wel hoe of wat.
mijn oudste nichtje is bijna 8, en mijn jongste 5.5 jaar oud, met de oudste had ze later al wat minder problemen, maar de jongste loopt er graag achteraan, en dat krijgt ze maar niet afgeleerd, ze doet dat ook met een eigen kitten, die krijgt geen meter rust van haar.

Inmiddels is ze gelukkig helemaal de oude.
Groetjes van Linda, Lisa, Chico, Vlinder en Kira
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 17 november 2009 - 13:43

Hier houden ze ook niet zo van drukte, en ja, kindjes kunnen nogal luidruchtig zijn hé. Ik vind dat toch anders dan volwassenen die op bezoek zijn hoor, het is gewoon anders druk. Hier is dan ook geen poes te bespeuren.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#10 Geplaatst 19 november 2009 - 21:17

Hier ook geen fans van drukte..als het te druk wordt, gaan ze naar boven...