Spring naar inhoud

- - - - -

Design spullen voor katten

• Log in om te reageren
67 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#16 Geplaatst 12 februari 2009 - 09:23

*loopt nu naar de krantenwinkel om een lotto biljet te kopen. En zal zeker de krasloten niet vergeten*

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 12 februari 2009 - 09:59

Die krabpaal tegen de deur is wel leuk

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 12 februari 2009 - 10:49

Ines zei:

Die krabpaal tegen de deur is wel leuk

Vond ik ook en ik het met vol enthousiasme aan mijn vriend laten zien... Maar hij vond het maar niets :cry: .

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#19 Geplaatst 12 februari 2009 - 10:53

Leuk, misschien een ideetje om zelf te maken. :goofy: Ik zou het dan wel niet direct aan een deur hangen, die poezels moeten afzien als die deur een paar keer open en dicht gaat. Of als er een partner met ruzie vertrekt, vlam de deur dicht, ai ai de beestjes. :LOL:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 12 februari 2009 - 15:21

Ik zou het tegen de deur hangen die naar boven gaat, dus hij moet een andere deur nemen tijdens de ruzie :LOL: . Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat dat nog nooit gebeurd is! Wel ruzie he :x , maar nog nooit vertrokken met slaande deuren...

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#21 Geplaatst 12 februari 2009 - 15:26

We hebben maar twee binnendeuren beneden :LOL: eentje voor de badkamer en eentje voor naar de hal te gaan. Maar zoiets aan de muur moet ook wel super zijn.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#22 Geplaatst 12 februari 2009 - 18:03

pfuh, hier zou't moeilijk kiezen worden...

wij hebben, even tellen he.... goh... 16 deuren thuis 8)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#23 Geplaatst 12 februari 2009 - 18:36

Er staan een paar toffe dingen tussen!

Geplaatste afbeelding

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#24 Geplaatst 12 februari 2009 - 20:55

Zo speciale dingen gebruiken ze bijna niet. zeep is perfect gelukkig met een kartonnen doos op een stapel oud papier :)
Maar ze heeft wel zo'n kussen in de vorm van een muis, een overdekt mandje in de vorm van een roze garnaal (zie fotoalbum) en een fleece dekentje met koevlekken ( oja ook een hele hoekzetel en de verwarming in de keuken)

ik vond die kattenbak wel tof, heb zo een gevonden in de vorm van een valse plant, en die pot, als je die omdraaide, was hol, dat was dan de kattenbak, vind nu niet direct een foto...

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#25 Geplaatst 13 februari 2009 - 07:47

mooie dingen , maar kzou het ni wille betale :d

janallem2
janallem2
  • 4.985 berichten
  • 6 katten

#26 Geplaatst 14 februari 2009 - 15:00

mooi dingen
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 17 april 2009 - 10:21

Las dit deze morgen, vond het nogal grappig en inderdaad wat verregaand! Alhoewel ik moet toegeven dat mijn poezels ook elk hun schapevelletje hebben en hun veranda :goofy:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Poezen zijn kieskeurige dieren, iedereen die thuis een kat heeft rondlopen kan dit beamen. Hebt u net een mooie krabpaal voor ze gekocht dan vinden ze wel een stoel die interessanter lijkt om hun nagels aan te scherpen. Toch doen kattenliefhebbers alles voor hun favoriete huisdier. Amerikaans designer Leo Kempf ging hier wel zeer ver in en gaf zijn kat een eigen designvilla.

Het huisje is opgebouwd uit witgeschilderd hout met vooraan een kartonnen terras waar de kat zich kan op uitleven. De verstopte ingang houdt ongewilde bezoekers buiten. Via deze ingang komt het katje op een helling die hem/haar leidt naar de kamer op de eerste verdieping. Het tapijt van schapenvel en de schilderwerkjes aan de muur geven deze 'woonkamer' een gezellige toets. Om het schoonmaken wat makkelijker te laten verlopen, is het dak afneembaar en ook het plexiglas kan worden vervangen.

Deze kattenvilla is misschien de oplossing om af te raken van die pluchen kattenmandjes in uw interieur. De villa is helaas niet te koop maar dat hoeft handige baasjes niet tegen te houden zelf een kattenhuis ontwerpen

Geplaatste afbeelding

Guest_catwoman27_*
Guest_catwoman27_*

#28 Geplaatst 17 april 2009 - 10:25

Dat valt toch nog mee. zo'n villa vind ik dat niet hoor :p

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#29 Geplaatst 17 april 2009 - 10:25

haha cool :p

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 17 april 2009 - 10:27

Leuk idee! Denk dat de katten dat wel zouden zien zitten. :)
Geplaatste afbeelding