Spring naar inhoud

- - - - -

Design spullen voor katten

• Log in om te reageren
67 reacties op dit onderwerp
mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 24 april 2009 - 14:27

feroesti zei:

Ik heb het niet zo voor design, vind het killig en koud. Geef mij maar fluffie krabpalen en knuffelige mandjes. Deze vind ik net iets knapper.

Geplaatste afbeelding

met zo'n dingen aan mijn muur denk ik niet dat mijn behangpapier lang zou overleven :catscratchhead

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 24 april 2009 - 14:48

mobius zei:

met zo'n dingen aan mijn muur denk ik niet dat mijn behangpapier lang zou overleven :catscratchhead

:ha :ha
Hier ook niet :)

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#48 Geplaatst 24 april 2009 - 22:55

Bibie zei:

Dit vind ik ook wel heel mooi, vooral die dat rechts aan de muur hangt.

Dat vind je hier

Geplaatste afbeelding

Inderdaad, die rechtse. Knap!

jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#49 Geplaatst 27 april 2009 - 01:02

Leuke ideetjes op die website!
Nu Karl nog overtuigen... Het was al een heel gedoe om die plafondhoge krabpaal in orde te krijgen, die hebben we moeten verankeren in de muur.
Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#50 Geplaatst 27 april 2009 - 20:04

Goh..knap zeg! Als hiet meer richting afwerkingsfase gaat dus schilderen etc dan wil mijn vriend ook zo'n dingen voor de poezels doen...dus zal sebiet eens beetje rondneuzen.. :LOL:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#51 Geplaatst 28 april 2009 - 11:04

En deze :

Bijgevoegde thumbnails

• ref77_11.jpg

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#52 Geplaatst 28 april 2009 - 11:19

waarom een tweede huis voor de katten als ze dit huis + inwoners al compleet bezitten en overheersen? :p

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 28 april 2009 - 11:43

heel mooi allemaal !!
Geplaatste afbeelding

Guest_doefikastor_*
Guest_doefikastor_*

#54 Geplaatst 21 december 2009 - 18:53

De modkat is ook de moeite ( en de kattenbakkorrels zouden in de bak blijven)Geplaatste afbeelding
Jammer genoeg enkel te verkrijgen via de webshop van de Amerikaanse fabrikant (verzendkosten,douanekosten en btw).
In de EU is er slechts een winkel die hem heeft (in Zweden). Kan natuurlijk nog veranderen aangezien het een vrij recent product is.Geplaatste afbeelding

Bewerkt door doefikastor, 21 december 2009 - 21:08.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#55 Geplaatst 21 december 2009 - 18:56

woh, das precies een wasmachine, betwijfel of ze daar met plezier in gaan, maar het zou wel handig zijn.

Guest_doefikastor_*
Guest_doefikastor_*

#56 Geplaatst 21 december 2009 - 19:06

meer van die gave producten, inclusief DoItYourselve artikelen vind je op moderncat :: cat products, cat toys, cat furniture, and more…all with modern style|Archive|DIY Projects
Ik ben zelf momenteel bezig met de ombouw van een mooi ogende maar goedkope kast om een kattenbak in te verstoppen zodat onze baby er niet in kan graaien en er geen kattengrit meer naar buiten kan komen.
Volgens de meeste gebruikers van de modkat zijn hun katten er niet vies van, maar als je zoveel geld overhebt voor een kattenbak geef je natuurlijk niet grag toe dat ie niet aanslaat bij de katten

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#57 Geplaatst 30 december 2009 - 21:30

doefikastor zei:

meer van die gave producten, inclusief DoItYourselve artikelen vind je op moderncat :: cat products, cat toys, cat furniture, and more…all with modern style|Archive|DIY Projects
Ik ben zelf momenteel bezig met de ombouw van een mooi ogende maar goedkope kast om een kattenbak in te verstoppen zodat onze baby er niet in kan graaien en er geen kattengrit meer naar buiten kan komen.
Volgens de meeste gebruikers van de modkat zijn hun katten er niet vies van, maar als je zoveel geld overhebt voor een kattenbak geef je natuurlijk niet grag toe dat ie niet aanslaat bij de katten

bedankt voor de link, ziet er tof uit :goofy:

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 31 december 2009 - 04:35

Online Pet Supplies, Pet Products, and Dog Beds Available at PETCO.com Niet zo design maar nog wel leuke dingetjes en betaalbaar(der) :d

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#59 Geplaatst 31 december 2009 - 09:22

ik kan het linkje niet openen...

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#60 Geplaatst 31 december 2009 - 15:40

Veel van die dingen zijn veel te duur voor wat ze zijn. Het enige waar je voor betaalt is omdat het design is. Zo kan je die kattenbak ook vervangen door veel andere dingen. Er bestaan toch bakken genoeg die vanboven open zijn?
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be