Spring naar inhoud

- - - - -

rijexamen donderdag!

• Log in om te reageren
70 reacties op dit onderwerp
Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#16 Geplaatst 16 november 2009 - 20:08

veel succes donderdag

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 16 november 2009 - 21:06

:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#18 Geplaatst 16 november 2009 - 22:26

Dier zei:

Dus nu ben ik AL 22, en het wordt niet gemakkelijker naarmate je ouder wordt heb ik de indruk... :o

Shhht... zeg zoiets niet... Ik ben al 24 en heb mijn eerste rijles pas 7 december. Tegen dat ik eindelijk examen kan gaan doen ben ik al bijna 25.

Veel succes :thumb:

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 17 november 2009 - 09:46

Veel succes :geluk:
Probeer rustig te blijven. Ik weet, dat is makkelijk gezegd... Ik reed niet graag met de auto als L-chauffeur, maar nu rij ik heel graag met de wagen, zelfs in Brussel of Antwerpen centrum.
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#20 Geplaatst 17 november 2009 - 09:50

Veel succes :geluk:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#21 Geplaatst 17 november 2009 - 09:53

:geluk: :geluk: :geluk: maar kan je eens vertellen waar je ergen gaat rond rijden zodat ik ver uit die buurt blijf :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 17 november 2009 - 10:42

Heel veel succes :geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 17 november 2009 - 12:43

heel veel succes!!!! uiteindelijk valt dat allemaal wel mee hoor. ben je niet geslaagd, dan kan je het gewoon overdoen. ik slaagde de eerste keer dat de rij instructeur niet moest op de rem gaan staan tijdens het examen (dat was dus het 3de examen :oops: )

ik zag er in het begin ook enorm tegen op om met de auto te rijden, maar nu tuf ik overal rond. alleen in brussel heb ik het soms moeilijk want dat is gewoon een chaos. En antwerpen is niet heel veel beter.

onnodig om te vertellen dat ik soms al op de tramsporen ben gesukkeld en me afvroeg wat die rare verkeerslichten betekenden :LOL:

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 17 november 2009 - 13:36

Veel succes met je examen!

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 17 november 2009 - 19:26

Dier zei:

AHA!

hmja, ik heb EINDELIJK tijd gevonden om voor mijn rijbewijs te gaan (met school bleef ik dat maar uitstellen, eindwerk etc)
Dus nu ben ik AL 22, en het wordt niet gemakkelijker naarmate je ouder wordt heb ik de indruk... :o

Je moet nu wel minder manoeuvers doen, dat is gemakkelijk naar het schijnt. Ik had dat nog op zo'n apart terrein en was de eerste keer gebuisd daarop. De volgende keer was de dag voordat het zou veranderen. Was gelukkig geslaagd toen, en de weg zelf ging eigenlijk heel goed. Ik ben ook 22, ben blij dat ik er al een tijdje vanaf ben :) .

Pas op aan het kruispunt bij het examencentrum, zeker als je terugkomt. Daar is zo een punt in het midden, maar dat zie je bijna niet (als je dat niet weet gewoon helemaal niet). Daar moet je dus rondrijden. Ik hoop dat je weet wat ik bedoel.

Succes!!

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#26 Geplaatst 17 november 2009 - 19:39

Ik ben 24 en mijn voorlopig rijbewijs is enkele maanden geleden verlopen, kan dus volledig opnieuw beginnen. Hoe dom is da :LOL:

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 18 november 2009 - 21:22

Amelie zei:

Ik ben 24 en mijn voorlopig rijbewijs is enkele maanden geleden verlopen, kan dus volledig opnieuw beginnen. Hoe dom is da :LOL:

zwaar klote! :x (kost namelijk wel wat, dat van mij was ook niet zo lang meer geldig, ik heb blijkbaar minder moeite met theorie dan met praktijk...)

Heb daarnet mijn eerste accident gehad zowaar! in mijn laatste oefenles, hoe dom is DA?! :o
bij het parkeren stond er blijkbaar nog een auto achter ons ook (hoewel ik dat dus NOOIT moet doen tussen 2 auto's parkeren...)
en de instructrice had het ook niet gezien, dus patat, in achteruit met de trekhaak tegen diene auto... voor de instructrice het eerste ongeval in 30 jaar dat ze lesgeeft, en NATUURLIJK weeral met mij.

Ik leg me erbij neer en lach ermee: ik ben geboren voor het ongeluk! :thumb:

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#28 Geplaatst 19 november 2009 - 00:45

*Omg ocharme :(

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#29 Geplaatst 19 november 2009 - 06:14

Veel succes vandaag :geluk: :geluk: :geluk:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#30 Geplaatst 19 november 2009 - 08:42