Spring naar inhoud

- - - - -

rijexamen donderdag!

• Log in om te reageren
70 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#46 Geplaatst 19 november 2009 - 18:28

o s**t, dat is pech hebben.
Ai ai ai, maar ja het kan gebeuren.
Volgende keer beter, maar zonde van de centen, maar niet wakker van liggen, er zijn erger dingen

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#47 Geplaatst 19 november 2009 - 18:30

Ai :onzeker:
Nuja in Geel is het gewoon R-O-T om te rijden
been there, done that...

en van die witte lijn, dat is gewoon buizen om te buizen... :louche:

want zo van die dingen leer je noch op de rijschool noch in een boek

volgende keer beter ;)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#48 Geplaatst 19 november 2009 - 18:31

pah, ik ben ook altijd gebuisd door dat soort dingen... :evil:

Geplaatste afbeelding

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#49 Geplaatst 19 november 2009 - 19:35

't is ook nooit goe bij die mannen eh. En idd Geel om 4u...hoe kan je dan snel rijden :s Ik heb ook mijn examen in Geel gedaan (al wel paar jaar geleden), en de eerste keer reed ik te vlot... en de 2de keer te traag... ja, wat willen ze dan????
en na de 2de keer zei mijn begeleider, wel volgende keer ben je erdoor, want nu heb je de 2 grootste idioten als examinator gehad... :evil:
maar ik was er idd wel door de 3de keer, en in mijn ogen heb ik toen zelfs de grootste fout aller tijden gemaakt (moeten stoppen midden op een overweg omdat de voorganger niet doorreed, en niet meer achteruit kunnen)

in alle geval niet te veel mee inzitten, veel succes voor volgende keer en dan zal het je wel lukken!

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#50 Geplaatst 19 november 2009 - 19:36

Saskia zei:

Ai :onzeker:
Nuja in Geel is het gewoon R-O-T om te rijden
been there, done that...

en van die witte lijn, dat is gewoon buizen om te buizen... :louche:

want zo van die dingen leer je noch op de rijschool noch in een boek

volgende keer beter ;)

inderdaad! stoeme :censored: examinator...
volgende maand opnieuw, en opnieuw en opnieuw, al moet ik verdorie 10 keer gaan! :wall: en dan nog te bedenken dat ik eigenlijk helemaal niet slecht rij hoor...stomme kinders, en ouders: als ge ze ni bij u kunt houden overweeg dan AUB een tuigje ofzo...
Als ik ni op mijn rem was gaan staan was da kindje plat geweest... :gek:

Bewerkt door Dier, 19 november 2009 - 19:38.

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#51 Geplaatst 19 november 2009 - 20:04

Oh, wat jammer..ze kunnen soms nogal onredelijk zijn hé. Veel succes volgende keer!

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#52 Geplaatst 19 november 2009 - 20:24

Oooh spijtig, je hebt ook wel pech gehad. Te traag rijden is een veel gebruikt excuus om nog wat mensen te kunnen buizen heb ik de indruk.
Mijn broer is zeven (7!) keer moeten teruggaan, altijd te traag, een keer te "roekeloos" :s . Hij heeft wel wat motorische problemen. Maar die 7 keer was echt profiteren.

En dan die kleine op de weg... echt pech. Ik had dat eens toen ik ging oefenen, een kindje dat zo overliep, ik lette gelukkig wel op omdat ik het kindje al aan de kant van de weg had zien staan, maar heb toch serieus moeten remmen.

Volgende keer beter!

Ik heb zo trouwens eens een kindje met een tuigje gezien, was wel schattig :LOL: . Was een rugzakje in de vorm van een aapje en de staart was dan de lijn.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 19 november 2009 - 20:26

ik heb mijn rijexamen 26 jaar geleden gedaan en kreeg toen ook al zo'n opmerking (straat met overal voorrang van rechts waar ik bijna altijd stopte, juf, je moet niet overdrijven)
Na drie keer was ik dan toch geslaagd,
pure geldklopperij!!!!!
Volgende keer beter dier

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#54 Geplaatst 19 november 2009 - 22:22

Wat rot :(

Volgende keer lukt 't wel! *zet de duimen nu al aan't werk*

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#55 Geplaatst 19 november 2009 - 22:24

Volgende keer beter! Mijn theorie was ik er van 1e keer door zonder te leren en praktijk was ik 2 keer gebuisd, ook voor domme fouten. 2e keer omdat ik mijn ambriage te veel gebruikte :o
Ga het over een half jaar nog eens proberen, moet dan wel theorie ook terug opnieuw doen maarja..

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#56 Geplaatst 19 november 2009 - 22:43

Ow dat is niet leuk, ik zal duimen voor jouw :duim: :duim: :duim:

Mooncats
Mooncats
  • 1.262 berichten
  • 13 katten

#57 Geplaatst 20 november 2009 - 08:21

Ik ben ook twee keer moeten gaan voor mijn praktijk examen. De eerste keer was ik gebuisd omdat ik te traag reed en omdat ik voetgangers overgelaten had, terwijl het eigenlijk rood was voor hen. Maarja wat moet je dan doen, die mensen omver rijden terwijl ze overlopen!? Gelukkig was ik er de tweede keer wel door :)

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#58 Geplaatst 20 november 2009 - 09:47

dat is idd echt stom. je bent hebt geremd voor die kleine, de mensen veilig gepasseerd en geen tegenliggers gehinderd.... waar zit hier die grote fout? :catnoknow

tja, diegene die van de eerste keer slagen zijn een zeldzaam ras. enfin, als vrouw moet je hier al je troeven in het spel gooien: vriendelijk lachen, leuk (=kort) rokje,....

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#59 Geplaatst 20 november 2009 - 09:50

Dat is inderdaad echt buizen om te buizen, mij hebben ze de eerte keer laten zakken op mijn remtechniek.. hoe dom is dat?

Als ik rem, schakel ik persant terug.. neeee je moet eeeerst remmen en dan terugschakelen..
Dusja ik was gebuisd...

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#60 Geplaatst 20 november 2009 - 09:52

Amai zeg, jullie hadden precies strenge examinators.
Ik was er van den eerste keer door met 2 opmerkingen.
Mijn rij-instructeur heeft wel heel de weg bijna zitten praten met haar (examinator was een vrouw)