rijexamen donderdag!
#62 Geplaatst 20 november 2009 - 10:04
www.sienjamosas.tk
#64 Geplaatst 20 november 2009 - 11:12

mijn fout was dat ik te weinig rekening hield met de voetgangers... tja, als die man niet aan de kant wil gaan op een baan waar een doorlopende lijn staat... wat moet ik dan doen?
Als ik alleen was geweest was ik wellicht gestopt zodat die mensen mijn auto konden passeren, maar ze was nu al aan het zagen dat ik te voorzichtig was...
mijn draaien in de straat ook (manoeuvre): fietsers langs beide kanten, dus ik wachtte tot die fietsers weg waren (zou niet de eerste keer zijn dat een fietser achter een auto rijdt tijdens het keren!) en dus ging ik te traag naar haar zin!

#66 Geplaatst 20 november 2009 - 14:29

We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat

#67 Geplaatst 20 november 2009 - 15:53
tiny zei:
Na drie keer was ik dan toch geslaagd,
pure geldklopperij!!!!!
Volgende keer beter dier
Dat moesten wij net doen, want anders was het niet goed...

Echt geldklopperij ja, dat vind ik ook.
#68 Geplaatst 20 november 2009 - 15:56
#69 Geplaatst 20 november 2009 - 15:58
M&M zei:
Ik was er van den eerste keer door met 2 opmerkingen.
Mijn rij-instructeur heeft wel heel de weg bijna zitten praten met haar (examinator was een vrouw)
De tweede keer bij mij was ook zo gezellig

Ik had ook 2 opmerkingen dacht ik, eentje over iets te snel rijden in een zone 30.
Op het examen was er ook iemand die aan een kruispunt snel wilde afslaan, voor ik rechtdoor zou rijden, maar ik liet die man natuurlijk niet door, ik had voorrang. Bijna botsing (ik lette wel op hoor)... maar ik had gelijk en de examinator zei meteen "juffrouw, dat was uw fout niet". (lief hè) en ik "Ik weet het."

Ondanks dat was ik er toch door.
De eerste keer bij de manoeuvers stond ik bij het parkeren te ver van de boord en ik had een zeer slechtgezinde examinator. De tweede keer was het niet veel beter, mijn parkeerkunsten, maar toen had ik die vriendelijke examinator.
#71 Geplaatst 20 november 2009 - 22:30

Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief