Spring naar inhoud

- - - - -

rijexamen donderdag!

• Log in om te reageren
70 reacties op dit onderwerp
Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#61 Geplaatst 20 november 2009 - 09:55

Dat is heel spijtig
volgende keer beter
veel succes

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#62 Geplaatst 20 november 2009 - 10:04

Wat spijtig, volgende keer beter he.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#63 Geplaatst 20 november 2009 - 11:06

Oooo dat is jammer zeg volgende maal beter :geluk: :geluk: :geluk: :geluk:

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#64 Geplaatst 20 november 2009 - 11:12

ja awel, mijn instructrice van de rijschool vond dat ik er wel klaar voor was, ma die examinatrice (ook een vrouw) wilde niet babbelen! dus heel de weg onaangename stilte en ik was al zo gespannen :o

mijn fout was dat ik te weinig rekening hield met de voetgangers... tja, als die man niet aan de kant wil gaan op een baan waar een doorlopende lijn staat... wat moet ik dan doen?
Als ik alleen was geweest was ik wellicht gestopt zodat die mensen mijn auto konden passeren, maar ze was nu al aan het zagen dat ik te voorzichtig was...

mijn draaien in de straat ook (manoeuvre): fietsers langs beide kanten, dus ik wachtte tot die fietsers weg waren (zou niet de eerste keer zijn dat een fietser achter een auto rijdt tijdens het keren!) en dus ging ik te traag naar haar zin! :louche:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 20 november 2009 - 12:12

Volgende keer lukt het wel hoor !
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 20 november 2009 - 14:29

volgende keer meer geluk :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#67 Geplaatst 20 november 2009 - 15:53

tiny zei:

ik heb mijn rijexamen 26 jaar geleden gedaan en kreeg toen ook al zo'n opmerking (straat met overal voorrang van rechts waar ik bijna altijd stopte, juf, je moet niet overdrijven)
Na drie keer was ik dan toch geslaagd,
pure geldklopperij!!!!!
Volgende keer beter dier

Dat moesten wij net doen, want anders was het niet goed... :s
Echt geldklopperij ja, dat vind ik ook.

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#68 Geplaatst 20 november 2009 - 15:56

Wat jammer, volgende keer zal het zeker lukken.  Dan weet je al waar je voor staat (ongeveer toch he!)

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#69 Geplaatst 20 november 2009 - 15:58

M&M zei:

Amai zeg, jullie hadden precies strenge examinators.
Ik was er van den eerste keer door met 2 opmerkingen.
Mijn rij-instructeur heeft wel heel de weg bijna zitten praten met haar (examinator was een vrouw)

De tweede keer bij mij was ook zo gezellig :LOL: . De examinator kende mijn rij-instructrice en het was ook nog eens zijn laatste dag. Dus die hebben heel de weg gezellig gebabbeld.
Ik had ook 2 opmerkingen dacht ik, eentje over iets te snel rijden in een zone 30.

Op het examen was er ook iemand die aan een kruispunt snel wilde afslaan, voor ik rechtdoor zou rijden, maar ik liet die man natuurlijk niet door, ik had voorrang. Bijna botsing (ik lette wel op hoor)... maar ik had gelijk en de examinator zei meteen "juffrouw, dat was uw fout niet". (lief hè) en ik "Ik weet het." :ha
Ondanks dat was ik er toch door.

De eerste keer bij de manoeuvers stond ik bij het parkeren te ver van de boord en ik had een zeer slechtgezinde examinator. De tweede keer was het niet veel beter, mijn parkeerkunsten, maar toen had ik die vriendelijke examinator.

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#70 Geplaatst 20 november 2009 - 18:38

Volgende keer beter :)

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#71 Geplaatst 20 november 2009 - 22:30

Wat jammer volgende keer meer succes :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag