Spring naar inhoud

- - - - -

Humo, een plat blad

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#1 Geplaatst 16 november 2009 - 20:38

Pfff, ik erger me dood.
Vroeger was Humo vooral om de goede tv programma's en o ja, het was geen slecht blad, er stonden rake dingen in.
Later vond ik dat er veel sensatie in stond.
Tegenwoordig is het al bloot wat de klok slaat.
Ging net kijken op de online versie om te zien hoe laat een programma begint en word geconfronteerd met een blote Marie Vinck (zedig bedekt O:) wel) Maar dan ga je beetje surfen en komt er meer bloot, meer naakt, meer bloot, waar ligt de grens???
De commentaren van de weledele lezers zijn ook plat.
Pfff, laag gevallen!!

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#2 Geplaatst 16 november 2009 - 21:03

Niet van al bloot wat de klok slaat, ze draaien ook mee met de wind en hebben om de vijf voet een andere mening. Bah!

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#3 Geplaatst 16 november 2009 - 22:31

Heb dat blad deze week voor het eerst in mijn leven gekocht voor de dvd die er bij zat.
Boekje hebben we zelfs niet gelezen :LOL:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#4 Geplaatst 17 november 2009 - 06:49

Bij mijn ouders ligt dat altijd. Heb geen probleem met de mentaliteit van Humo. Maar dat is iedereen zijn keuze. Waarom denk je dat de rekken in de krantenwinkel zo vol liggen met verschillende boekjes. Voor iedereen iets. Mijn zul je niet in een flair ofzo zien lezen, helemaal niet mijn ding.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 17 november 2009 - 06:55

Hier komt de Humo ook wekelijks binnen maar dan voor onze jeugd. En dan wordt er wel eens gediscussieerd over de artikels. Flair, Dag Allemaal en Story wordt op het toilet gelezen (als dat hier eens binnenkomt via via) :p .

Geplaatste afbeelding

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#6 Geplaatst 17 november 2009 - 07:00

Ik lees graag de Humo en mijn dochter ook de artikels die er instaan zijn best ok storry en dag allemaal zijn roddelbladen in mijn ogen .

en ja de winkels liggen vol met boekjes voor ieder zijn smaak dus ;)

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#7 Geplaatst 17 november 2009 - 09:00

Ik heb de Humo een tijdje gekocht voor de Geronimo Stilton boeken, vorige week heb ik hem gekocht voor de DVD die erbij zat. Vroeger (als ik nog jong en mooi was :x ) kocht ik hem ook en vond hem toen beter. Ja tijden veranderen hé.

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#8 Geplaatst 17 november 2009 - 09:00

Lies zei:

Bij mijn ouders ligt dat altijd. Heb geen probleem met de mentaliteit van Humo. Maar dat is iedereen zijn keuze. Waarom denk je dat de rekken in de krantenwinkel zo vol liggen met verschillende boekjes. Voor iedereen iets. Mijn zul je niet in een flair ofzo zien lezen, helemaal niet mijn ding.
haha ik ben een flairfan :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 17 november 2009 - 09:01

Ik lees helemaal geen boekjes, dus stoor me er ook niet aan. :)
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#10 Geplaatst 17 november 2009 - 09:12

Ik heb de boekjes ook afgezworen... Pft, ja, als ik bij mijn schoonouders kom, durf ik nog wel eens een dag allemaal op het toilet te lezen, maar voor de rest... Vroeger kocht ik elke week de flair (toen ik nog jong en mooi was, lol :x ) maar ik vind er ook niet meer zo veel aan! Ik word gewoon oud denk ik, hahahaha :goofy:

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 17 november 2009 - 09:21

Hier komt de Humo binnen via wederhelft, ik blader er wel eens door maar ik lees de laatste tijd de Libelle (voor de recepten) en Elle (voor de kleding, eigenlijk is dat gewoon een superdikke reclamefolder) maar Shiva heeft het niet echt begrepen op Humo. Blijkbaar moet die inkt nogal sterk ruiken want zijn neusje gaat dan verschrikkelijk heen en weer. Hij verscheurt de Humo net alsof het zijn grootste vijand is, niet gewoon een hoekje afscheuren maar volledige pagina's uitscheuren en in reepjes bijten :o
De Libelle laat hij met rust, daar slaapt hij zelfs op.
Nu weer on-topic: als student vond ik Humo niet slecht maar ik vind dat ze de laatste tijd nogal op de kar van de sensatie springen (het zal moeten verkopen zeker...)
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 17 november 2009 - 10:40

Hier worden ook geen boekjes gekocht, enkel het TV-blad voor de programmatie op TV.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 17 november 2009 - 10:43

PeggyJ zei:

Hier worden ook geen boekjes gekocht, enkel het TV-blad voor de programmatie op TV.

Dat kijk ik via internet na als we eens een avondje tv gaan kijken, maar wij kijken niet zoveel tv eigenlijk. :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#14 Geplaatst 17 november 2009 - 18:24

Pinkbubblegum zei:

haha ik ben een flairfan :)

Hahah, 'k heb daar dus ingestaan, afgelopen zomer :mrgreen:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 17 november 2009 - 18:30

Ik ben wel Humo-fan. De rest hier ook. Hij ligt hier elke week trouw in de bus :) . Nu stonden er vroeger wel meer interessante artikels in precies...

Verder lezen we niet echt vaste tijdschriften. Ons mama koopt wel eens een libelle... Flair was ik al na een paar keer beu... Dag allemaal en Story staat voor mij niks in... Soms krijgen we die via mijn tante maar ik ben altijd gefrustreerd als ik daar door gebladerd heb omdat er niks interessant in stond voor mij... :ha .