Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn schatje is boos

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Guest_Miekske_*
Guest_Miekske_*

#1 Geplaatst 17 november 2009 - 08:09

Ik vind het altijd een beetje moeilijk kiezen wanneer iets bij gedrag moet en wanneer medisch :s maar denk wel dat dit hier hoort.

Na gehoord te hebben dat Iny leukemie heeft, maar ons lieve Wis gelukkig niet, kan ik nu toch al zeggen dat mijn Iny al 2 weken en 3 dagen geen "pijnaanvallen" heeft gehad. Deze week dus nog eens naar DA om hem te laten te checken en als alles er goed uitziet eventueel een tweede bloedtest te laten afnemen.

Ik hoop er wel niet echt meer op dat hij niet ziek is. Als ik in zijn ogen kijk zie ik dat er iets mis is, maar zolang hij geen pijn heeft, kan hij gelukkig nog een mooie tijd beleven!! Mijn schatje opgeven zal ik niet makkelijk doen :love3:

Enige waar ik nu een beetje mee zit, is dat zijn "slechte" karakter trekjes zo zwaar naar boven komen. Wanneer Wis voorbij loopt (evnetueel met een omweg) wordt hij nageblazen, als mensen die hij niet leuk vindt te dicht bij komen ook blazen en grollen. Soms krabt hij zelfs mensen na. Zelf heb ik het gevoel als ik hem bekijk en hij mij ook, dat er ergens iets is in zijn ogen ... Maar ik kan het niet echt plaatsen. Ik heb nu een beetje schrik dat er een dag komt dat ik mijn lieve Iny niet meer kan vertrouwen :(

Misschien houdt hij zich sterk en heeft hij toch pijn? Misschien heeft hij ongelooflijk veel stress ... Ik zou mijn lieve schat nog graag een mooie tijd geven, maar weet niet goed hoe. Ik kan door zijn ziekte niet boos op hem zijn doordat ie ziek is maar weet dat ik zijn gedrag ook zo niet mag laten om het niet uit de hand te laten lopen.

Hoop dat iemand mij een beetje raad kan geven.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 17 november 2009 - 13:40

Poezen laten inderdaad niet altijd zien dat ze toch pijn hebben, dus misschien heeft hij inderdaad pijn en wil hij niet dat iemand in zijn buurt komt. Misschien dat je DA wel een duidelijker antwoord kan geven of beter kan zien dat hij toch nog pijn heeft.
:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Garfield_*
Guest_Garfield_*

#3 Geplaatst 29 november 2009 - 20:47

Veel sterkte Iny

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 29 november 2009 - 20:50

:geluk: :geluk: :geluk:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#5 Geplaatst 29 november 2009 - 20:54

in de natuur zijn het de zwakste dat gepakt worden door andere roofdieren, dus instinctief zullen ze pijn zo veel mogelijk verbergen...
de arme schat :(

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 29 november 2009 - 20:58

Veel sterkte en een dikke knuffel voor Iny. :rub: :hug: