Spring naar inhoud

- - - - -

Open brief van Zulma aan mede KS-poezels

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1 Geplaatst 17 november 2009 - 12:18

Beste medepoezels,

Ik vraag mij eerlijk gezegd af waar dat naartoe gaat met die blikopeners van tegenwoordig! Nu hebben die mij al vanalles gelapt he, maar dit slaat toch werkelijk alles!
Komt mijn vrouwelijk personeel zaterdag al lachend en kirrend thuis met een doos in haar handen. Ze was nog niet tegoei binnen en ze begon die dus al direct uit te pakken en wat erin zat, stak ze in mekaar en plofte ze zomaar zonder pardon voor mijn neus... Euhm, excuseer ik was dus wel net aan slapen he!!! :o
Ja, jullie zullen je afvragen, wat zat er nu in die doos? Wel het is moeilijk te omschrijven: een soort baan met een balletje in... en weet je wat? Dat balletje is dus onmogelijk uit die baan te krijgen he! Horendol word ik ervan... Ik probeer dus al dagen dat balletje eruit te krijgen en het lukt me niet!!! Frustrerend! :catcurs
En mijn personeel? Helpen???... Nee, hoor, die staan mooi aan de kant toe te kijken en te lachen, hahahaha... Grmbl!
Nu ja, ik vroeg mij af of jullie personeel jullie soms ook zo een dingen lappen? :catscratchhead

Pootje,

Zulma

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 17 november 2009 - 12:35

Beste Zulma,

Als ik mij niet vergis bent u die zwart-witte poezel van Lizke, het personeelslid dat vaak op de chat zit? Ik merk regelmatig op dat mijn blikopener met u praat.
Nuja, dat gezegd zijnde..... Hier hebben ze ook al wel eens geprobeerd om mij zoiets te lappen. Toen we nog klein en naief waren, kregen mijn broer en ik ook wel eens een rond voorwerp met een balletje erin. En ik maar moeite doen en dat balletje draaide maar en ik kreeg het er niet uit... Gelukkig hebben mijn broer en ik onze krachten kunnen bundelen om het ellendige pestvoorwerp te breken: met z'n twee zijn we er, na vele uurtjes alleen te zijn terwijl die pestkoppen op het werk waren, zogezegd 'om brokjes voor ons te kopen', in geslaagd het kwaadaardige voorwerp te openen en het balletje eruit te krijgen, muhahahaha. Misschien moet u ook eens wat zeuren voor een partner in crime?

Indien u nog vragen heeft, aarzel niet mij te contacteren.

Lily
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 17 november 2009 - 12:38

:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 17 november 2009 - 12:50

Beste Zulma,

Wij zijn de 4 poezels van Joloka en wij willen hier ook wel eens onze mening zeggen. Joloka heeft dat dus ook voor ons gekocht en tussen ons gezegd en gezwegen, plagen we Joloka daarmee. Wij kijken er dus niet naar als Joloka in de buurt is, maar zodra ze weg is, spelen we er wel mee. Maar het is natuurlijk veel leuker als je daar met verschillende poezels kan mee spelen. Dan kan je het balletje van de ene kant naar de andere kant laten rollen. Joloka wil het al lang eens aan de kant leggen (want ze denkt dat als we het even niet zien we er daarna wel terug mee zullen spelen) maar zodra ze het even aan de kant legt om het uit mekaar te halen, kijken we elkaar aan en bundelen we onze krachten: we springen er dan op en spelen ermee alsof ons leven ervan afhangt. Zodra Joloka het weer op de grond legt, kijken we er dan zogezegd niet meer naar om :engel: . En wat gebeurt er dan: dan ligt dat ding op de grond en moeten die blikopeners opletten dat ze er hun benen niet over breken.
Wat we je dus kunnen aanraden is: hou je blikopener voor de gek en kijk er zo weinig mogelijk naar om. En doe extra zielig omdat je altijd alleen moet spelen. Misschien lukt het jou dan ook om er nog een extra vriendje bij te krijgen?
Heel veel lieve groeten van Gabriël, Zita, Finn en Flanelleke. :hug:

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#5 Geplaatst 17 november 2009 - 13:19

Allerliefste Zulma,

Mijn personeel praat veel te veel met dat van u. Maar uw personeel was verwittigd hoor! Hier hebben wij ook zo'n onding gekregen. Bij het zien van dat ding zag ik onmiddellijk dat het niet gaat om die bal eruit te krijgen. Mijn dames heb ik daarover ook ingelicht, doe AUB geen moeite! Maar Mirl dat eigenwijs juffertje wil natuurlijk niet luisteren en zo soms gaat ze er voor zitten en slaat eens tegen dat domme balletje. Personeel blij omdat zij ermee speelt en Mirl blij omdat ze aandacht krijgt. Alles voor aandacht die dames hier, maar dat wist je al hé.

Hier staat dat onding dus te staan, nog eventjes en ze geeft het aan de arme poezeltjes zonder moeder. Wacht maar, ik ken mijn personeel :x

Een tip, speel alleen als er geen personeel in de buurt is. Als zij dan eindelijk thuis komen, ga je in een andere kamer liggen om verder te rusten. Hun eigen schuld, ons zo lang alleen laten en met onnozel "speelgoed" afkomen. Jaja, geef mij maar een muis met huid en haar!

Poot uw grootste schat
Bix

Mooncats
Mooncats
  • 1.262 berichten
  • 13 katten

#6 Geplaatst 17 november 2009 - 13:23

Beste Zulma,

Bij ons kwam ons baasje ook met zo'n ding op de proppen. Eerst was het eentje in hout. Phantom, de kittens en ik (dusty) bundelden samen onze krachten om de balletjes eruit te krijgen. Helaas lukte dit niet. Tot ik op een dag zag dat er op het einde van die lange sliert plastieken plaatjes zaten. Heel slim nam ik het plaatje vast met mijn mond en duwde het er verder uit met mijn pootje. :x En ja hoor de balletjes kwamen eruit :)

Niet veel later kregen we zo eentje in plastiek. Lap daar zaten geen plaatjes bij. :evil: Na enkele weken proberen om het ding te vernielen, zijn wij nu ook overgegaan tot de negeerfase. Wie weet geeft ons baasje het wel aan iemand mee ...

Heel veel lieve pootjes van de Mooncats britjes

Bewerkt door Mooncats, 17 november 2009 - 14:47.

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#7 Geplaatst 17 november 2009 - 14:31

He hallo Zulma!
Hier Mickey... ons baasje hé :louche: die zet van die mooie borden op tafels/kasten waar lekkers heeft ingezeten en wij mogen er niet eens van eten..
als ze ons er aan ziet eten zegt ze 'nee' en klapt ze hard in haar handen zodat wij verschieten....

Ohja, over dat rotding met dat balletje, wij hebben het hier ook
héél frustrerend dat we het er niet uitkrijgen (ook al werken mijn zus en ik dan samen) misschien moet ons personeel ook maar eens voor een tijdje weggaan, dan lukt het ons vast en zeker wel om het balletje eruit te krijgen..

:paw : Mickey

en natuurlijk Dottie

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 17 november 2009 - 15:21

He Zulma,wij kennen dat ding nog niet ,maar ik hoop dan maar niet dat het dat gene is waar ik mij baasje heeft over horen praten dat ze dat wil gaan kopen.

Sheela en Minoes Mara en Romeo :cattailwag :cattailwag :cattailwag :cattailwag
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 17 november 2009 - 18:46

Hey Zulma,
wij snappen dat niet goed,
wij willen zo een ding en dat komt hier maar niet,
een tip hoe we er toch aangeraken (of zou de kerstman het brengen)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#10 Geplaatst 17 november 2009 - 19:42

:ha

Guest_beetle_*
Guest_beetle_*

#11 Geplaatst 17 november 2009 - 19:51

Hey Zulma,

Ook wij kennen dat ding waar je't over hebt (nog) niet.  
We hebben hier wel iets anders wat me enerveert! Wij kregen een balletje en daar rammelt iets in.  Als Boef ermee speelt komen daar meestal 'snoepjes' uit maar ik ... ik mag hem in alle mogelijke richtingen laten rollen, ik krijg niks :( .
Misschien is het omdat ik ondeugend ben?  Ik wacht namelijk niet tot ze 't mij geven! Nee, nee, ik spring op de kast en ga dat balletje halen wanneer IK daar zin in heb!
Boef wacht mooi zijn tijd af ... dus misschien dat hij daarom beloond wordt?
Volgens mij ligt dat gewoon gesloten op de kast??
Dat moet ik eens bestuderen ... Hoe krijg ik dat open??

dikke knuffel,
Polis (en ook van Boef)

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 17 november 2009 - 21:51

Hey Zulma,

Straf he: ze hebben ons toch weer goed liggen gehad he.  Ik heb dat hier  ook gekregen vorige week ergens.
En ja ik heb dat balletje er ook al proberen uit te halen ... het lukt me ook niet zenne.
Allee cadeautje zeggen ze dan :p
Als ge het er toch ooit zou uitkrijgen, laat het me dan weten.
Alvast nen dikke knuffel,

Froets :hug

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#13 Geplaatst 17 november 2009 - 21:57

Beste poezies!!!

Jawel, het is mij gelukt! Zonet, heb ik dat ding dat op die baan stond, los gekregen... Mwoehahahaha... Het lachen verging mijn personeel onmiddellijk... Ik daarentegen, ik kraaide victorie :x :x :x

Dus als jullie graag hebben dat ik mijn tips & tricks met jullie deel, kunnen jullie me steeds pm sturen: zulma@catmail.com (ja, ik ga dat hier niet openbaar op het forum smijten he, de blikopeners lezen ook mee :louche: )

In ieder geval bedankt voor jullie reacties vrienden en vriendinnen!

En onthoud: samen staan we sterk!!! ;)

Fluffy pootje, Zulma

P.S.: en nu ga ik slapen, want ik word echt moe van al dat gespeel... pffff...

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 17 november 2009 - 22:03

Hallo Zulma

Ik ken dat ding waar jij het over hebt niet maar het lijktm me wel geweldig leuk! Dan kan je dus de bal van de ene naar de andere kant slaan en dan verdwijnt ie nooit onder een kast? Prachtig lijkt mij. Mijn baasje heeft wel ander speelgoed gekocht waar ik me aan frustreer. Dat is een mooi roze pluizeding aan een hengel. En dan niet een gewone hengel, nee deze zit vast bovenaan de kastdeur! Dus dan kan ik springen dat ik een ons weeg want al krijg ik dat lekkere pluisje (ik verdenk het vrouwtje ervan dat ze er catnip op doet) het schiet altijd weer weg. En dan denk je zeker; als je vrouwtje werkt dan sloop je die er toch af? Nou nee want mijn vrouwtje knoopt dat pluisje zo hoog als ze weg gaat dat ik er nooit bij kan! Ze zegt dat ze anders bang is dat ik verstrikt raak. ja alsof ik zo dom zou zijn zeg!
Dan moet ik als ze thuis komt nog wel onder dat ding gaan zitten en net zo lang zeuren tot ze het omlaag hangt. Dat personeel van ons dat moet je echt opvoeden he!
Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 18 november 2009 - 23:01

:ha :ha :ha
Geplaatste afbeelding