Spring naar inhoud

- - - - -

Dierenbeul gooit hond van brug

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 18 november 2009 - 13:03

:censored: :censored: :censored: :censored:

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#17 Geplaatst 18 november 2009 - 13:04

Het filmpje was gisterenavond geblokkeerd. Ik ging er toch niet naar kijken de foto zij al genoeg. Hopelijk smijten ze hem ook van een brug en eentje die niet hoog genoeg is om dood te vallen maar om wel veel pijn te hebben. :evil:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 18 november 2009 - 13:17

Spanishke zei:

De tranen springen spontaan in je ogen, niet te doen gewoon. Zo harteloos en nog met volle trots, spijtig dat de politie heeft ingegrepen toen hij ernstig bedreigd werd. Ze hadden hem beter eerst halfdood moeten laten kloppen door de kwade inwoners. :censored: :censored: :r :r :r

Zeer zeker ! En dat het hondje nog leeft, daar ben ik nog niet zeker van, zoals het daar op de foto ligt ziet het er veel te goed uit om een schedelbreuk en een hoop botbreuken te hebben !  Volgens mij is dat gezegd om de mensen te sussen.
Geplaatste afbeelding

Guest_Poezenwinkel_*
Guest_Poezenwinkel_*

#19 Geplaatst 18 november 2009 - 14:37

Mijn hart bleef een paar tellen stil staan toen ik dit filmpje zag, dit is gewoon vreselijk en erg zielig dat mensen er zich dan nog mee gaan bezig houden dit te filmen ipv het te stoppen. Walgelijk

Bewerkt door Poezenwinkel, 18 november 2009 - 14:37.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#20 Geplaatst 18 november 2009 - 15:30

Ik wil er zelfs niet naar kijken :censored: :censored: :censored: :censored:

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 18 november 2009 - 15:33

Zo'n mensen zouden ze op net dezelfde manier moeten behandelen.  Dan leren ze het misschien af! :cry:

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#22 Geplaatst 18 november 2009 - 15:39

De tranen springen spontaan in mijn ogen van het zien van dat filmpje :( .
Daar zijn gewoon geen woorden voor :censored: Ze mogen van mijn part diene gast ne keer van die brug smijten !!!!
:r :r :r :r Ben der echt niet goed van. en dat die anderen hem dan nog staan te filmen :r :r :r

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 18 november 2009 - 15:49

Van mij mocht deze kerel gerust kennis maken met wraak, waar hij eens niet de sterkere is.Opsluiten die handel,levenslang.Zoiets is even ziek al een mens pijn doen...en blijkbaar was dit ook al gebeurd !
Geplaatste afbeelding

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 18 november 2009 - 17:04

ben kwaad op mijn eigen dat ik gekeken heb,
mijn maag draait ondersteboven,
ik hoop dat hij ook ooit van een brug gegooid wordt!!!!!!!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 19 november 2009 - 12:58

de titel zegt genoeg, ik ga dus niet naar het filmpje kijken :( :( :( :evil: . Begrijp ook niet dat je zoiets kan staan filmen :trance: :trance:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Libelle_*
Guest_Libelle_*

#26 Geplaatst 19 november 2009 - 13:00

Ik kan er echt niet bij dat er mensen zijn die zoiets kunnen doen. Dat gaat mijn verstand te boven. Je kan niet zo gek zijn op dieren, maar dan doe je ze zoiets toch nog niet aan he...

Geen greintje gevoel... Volgens mij mag die kerel toch wel eens aan therapie denken. Niet normaal...

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#27 Geplaatst 19 november 2009 - 13:14

ik heb ook tranen in mijn ogen van dit filmpje :cry:
en ik ben razend dat de politie hem zo beschermd... waarschijnlijk komt hij direct terug vrij en moet hij een miniboete ofzoiets betalen :(
schandalig!!!

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#28 Geplaatst 19 november 2009 - 13:29

Ik las daarstraks dat ze hem hebben opgepakt en dat zelfs PETA zich er mee moeide!! Het hondje leeft nog en gaat naar alle waarschijnlijkheid overleven (wel wat breuken en interne bloedingen) - een voorbijganger had hem gevonden en naar de dierenarts gebracht. De debiel die dit deed zei dat hij de eigenaar van het hondje al meer dan genoeg had gewaarschuwd het dier bij te houden, want het viel de kippen van zijn moeder lastig :trance: :trance: :censored: :censored: :evil: :evil: :r :r

Guest_Feniks_*
Guest_Feniks_*

#29 Geplaatst 19 november 2009 - 14:01

vreselijk hoe dat hondje zelfs nog kwispelde toen het beneden lag!

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#30 Geplaatst 20 november 2009 - 18:37

oh, ik kan dat echt niet bekijken want dan slaap ik weer een week niet