Spring naar inhoud

- - - - -

Dierenbeul gooit hond van brug

• Log in om te reageren
48 reacties op dit onderwerp
wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#31 Geplaatst 20 november 2009 - 18:39

trouwens, was ik er geweest, ik denk echt wel dat mijn stoppen waren doorgeslagen.... die kerel hadden ze ook naar het ziekenhuis kunnen voeren. :knuppel: :knuppel:

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 20 november 2009 - 20:00

Ik had echt niet moeten kijken....ik zit gewoon te huilen nu wat vreselijk zielig, hoe kan iemand zoiets doen, ongelovelijk!!!!   :evil:
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 20 november 2009 - 20:09

Ik kijk niet kan daar niet tegen :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#34 Geplaatst 20 november 2009 - 22:37

Ik heb het gelezen in de krant, was zo al erg genoeg. In wat voor wereld leven wij vraag ik me soms af dat mensen zo harteloos kunnen zijn tegenover dieren.
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 20 november 2009 - 22:39

Ja ik had het gisteren ook gezien. Vreselijk he, hoe zij daar staan te lachen en je die hond hoort janken van de pijn. Had toch een aantal breuken, gelukkig zal ie er wel bovenop komen. Maar met wat een gemak doet ie dat he ? "HUP naar beneden"... Daar moet je goed ZIEK in je hoofd voor zijn. Arm beest! Dat beseft toch niet wat ie fout heeft gedaan?

Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 22 november 2009 - 23:06

En t wordt nog erger want helaas is t hondje toch nog overleden. De doktoren dachten dat t goed zou gaan maar er was van binnen toch teveel kapot... :(

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#37 Geplaatst 22 november 2009 - 23:22

het is misschien beter zo voor dat beestje... wie weet wat trauma's het voor de rest van zen leven zou hebben gehad, want een goede behandeling voor hij van die brug werd gesmeten zal er ook niet geweest zijn...
maar het is toch heel spijtig! :(

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 23 november 2009 - 00:57

Vreselijk, ik heb er nachtmerries van gehad...het arme beestje!!
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#39 Geplaatst 23 november 2009 - 02:08

lizke zei:

Ik las daarstraks dat ze hem hebben opgepakt en dat zelfs PETA zich er mee moeide!! Het hondje leeft nog en gaat naar alle waarschijnlijkheid overleven (wel wat breuken en interne bloedingen) - een voorbijganger had hem gevonden en naar de dierenarts gebracht. De debiel die dit deed zei dat hij de eigenaar van het hondje al meer dan genoeg had gewaarschuwd het dier bij te houden, want het viel de kippen van zijn moeder lastig :trance: :trance: :censored: :censored: :evil: :evil: :r :r

Ah het was de hond van een ander? Moest iemand dat mijn 1 van mijn dieren doen dan sta ik echt niet in voor de gevolgen voor die persoon :trance:

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#40 Geplaatst 23 november 2009 - 09:31

MissKitty zei:

Ah het was de hond van een ander? Moest iemand dat mijn 1 van mijn dieren doen dan sta ik echt niet in voor de gevolgen voor die persoon :trance:

Ja idd... las ook net dat het hondje uiteindelijk toch overleden is... vind het zo erg... :cry:

HLN Bizar - Hondje dat van brug werd gegooid toch overleden (103256 8)

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#41 Geplaatst 23 november 2009 - 09:37

de dader zou nu 1 jaar gevangenisstraf riskeren... 1 jaar... die *** komt er weer veeel te goed vanaf :r :r :r ik hoop dat al die kwade mensen het zich nog herinneren als hij vrijkomt en dat hij er dan niet zo goed vanafkomt! en moest het mijn hond zij, dan zou hij er zeker ni goe vanafkomen, dan zou em goe weten wat het is om zo van een brug te vallen :censored: :censored: :r :r

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 23 november 2009 - 10:58

Dat ze hem maar levenslang opsluiten, het is tenslotte een moord !
Geplaatste afbeelding

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#43 Geplaatst 23 november 2009 - 12:21

Pffff ik wou dat ik niet had gezien :cry:
Dat hondje nog horen huilen, verschrikkelijk........... :(

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#44 Geplaatst 23 november 2009 - 12:54

Oh nee is het hondje toch dood? Pfff wat een beul!!!! :censored: :censored:

Guest_catwoman27_*
Guest_catwoman27_*

#45 Geplaatst 23 november 2009 - 14:29

:( :catcurs :r :gek: :knuppel: :censored: Wat vreselijk!!!! Ocharme dat beestje!!! Ze moesten die pipo ook van een brug smijten en hem dan heeeeeeeeeeeeeeel lang laten kreperen!! En laat de mensen er maar op los! niet beschermen die kl**tzak!!! en die kerels die het filmden zijn trouwens even erg!! Hoe is het toch mogelijk!!! Wedden dat dat krapuul na 2 maanden al weer vrij rondloopt!