Spring naar inhoud

- - - - -

"Mensen"voeding

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 18 november 2009 - 22:33

Atilla is een zoetebek als je een stukje cake of een vanille wafel eet staat hij opde eerste rij om een stukje te proeven :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 18 november 2009 - 22:59

katten tegenwoordig zijn zo bedorven aan die speciale voedingen dat die beesten nie veel kunnen hebben.... maar in mijn kindertijd werden de poezen gevoed met menseneten.. al wat overschoot werd buiten op een bordje gelegd.. of dat nu kip was of hesp of een koteletbeen... dat maakte niet veel uit... het werd gretig gegeten..ook melk werd er gezet.

Keisha eet soms wel een hapje mee aan tafel als hij niet te laat komt... een brokje of 5 en die is weer weg.... onze indy is verlekkerd op prepare ed... ook komt ze naast jou zitten als je eet dan wil ze wel meerdere hapjes...

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 18 november 2009 - 23:22

Dat was bij mij vroeger ook dat de katten vanalles kregen en dan waren er nog geen brokjes en alle andere voeding en aten ze wat ze kregen.toen ik nog een kind was
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 18 november 2009 - 23:28

Hier hebben ze graag kaas, vlees, en alles wat goed ruikt (alles wat wij eten, maar ik ben heel voorzichtig in wat ik ze geef). Noortje wil graag bier drinken (maarten laat haar soms het laatste druppeltje uit zijn flesje oplikken, kan dat kwaad?) maar ze wil niets weten van sterke drank. Laatst had ik grand marnier en ze kneep haar oogjes toe, zo sterk rook dat voor haar (is ook wel 40% alcohol, ik zou haar dat nooit geven maar ze snuffelde eraan) Ginger is verzot op brood, en dat is niet zo best ivm de koolhydraten. Het gaat wel eens mis, hij knaagt zich door plastic zakken heen als ie moet. Zo is er nog wel eens een wit bolletje met kaas verdwenen in zijn buik. Mooi dat ie die dag geen brokjes meer kreeg he!

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 18 november 2009 - 23:30.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 18 november 2009 - 23:37

Minoes eet niet zo veel ,allen haar eigen brokjes en vlees ,en sheela eet echt alles ,kaas worst brood spruitjes pas gepikt van mij bord ,aardappels pffff..
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#21 Geplaatst 19 november 2009 - 11:45

Alle charcuterie
Alle kaas
Fetish voor boter
Witte chocolade
Baileys
Druiven
Eender welk sausje dat ergens bij zit

Ik kan er bijna mee op de homeshopping: "nu exlucisief all-in-one knuffel en stofzuiger!" :ha

Maar Zwartje zijn favoriet?
Pizza...

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 19 november 2009 - 12:10

Vosse zei:

Maar Zwartje zijn favoriet?
Pizza...

Geweldig! :ha :ha
Alle soorten pizza? Of heeft hij daar ook een voorkeur in?
Geplaatste afbeelding

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 19 november 2009 - 22:24

Vosse zei:

Alle charcuterie

:o wasda?

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#24 Geplaatst 20 november 2009 - 07:59

Ginger-en-Noortje zei:

:o wasda?

Zie hier heb je het weer! Het alombekende taalprobleem :ha

Charcuterie = beleg voor op de boterham ;)

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 21 november 2009 - 00:54

noppes eet niet veel dingen naat haar voer, behalve als het op mijn bord ligt. Kip is bijvoorbeeld iet dat ze wel eet als ik het eet maar niet als ik dat speciaal voor haar maak en in haar bakje doe. Vis eet ze echt niet behalve tonijn uit blik maar dat krijgt ze zeer zelden want dat heb ik nooit in huis.
Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 21 november 2009 - 01:05

Het kitten bij Simon zijn moeder eet paprikachips, daar is ze verzot op. Ik zou dat nooit aan mijn kat durven geven :o

Hier eten ze graag tonijn, ontvette beenham, krab uit een blik (als ik verse krabsla maak), Fearke heeft een mini beetje mosseltjes gekregen bij mijn ouders, .. Verder moeten we opletten voor sterk geurende dranken op tafel, zoals wijn, likeur, ...  en als er nog wat brood op tafel staat of iets met melk, gaan ze gegarandeerd likkebaarden, maar ze blijven meestal braaf zitten. Als we er bij zitten toch :louche:

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: