Spring naar inhoud

- - - - -

Niet tevreden van bora bora krabpaal

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#1 Geplaatst 18 november 2009 - 11:15

Ik had de bora bora krabpaal besteld bij zooplus omdat er nu nog eens 20% afging...

Zo gezegd, zo gedaan
de krabpaal is er en heb hem gisteren in elkaar gezet :louche:

om te beginnen was er een gat verkeerd geboord... waardoor het huis van de bora bora niet tegoei bevestigd kon worden, ik heb een nieuw gat geboord..

toen begon ik met de rest op te bouwen en zette het bovenste stuk erop...

Mickey en Dottie begonnen er op te spelen... zakt het huisje een stuk naar beneden :catcurs :catscratchhead

nu had ik gevoeld en merkte dus dat het maar van een dun soort hout is..
heb maar gevraagd aan mijn broer of hij het niet kon versterken..

Ik ben dus niet super tevreden over de bora bora
in principe zou ik de paal terug willen opsturen of een nieuw huis willen
maar dan heb ik zoiets van ach ja.. zooplus kan er wellicht ook niet aan doen en misschien krijg ik gewoon opnieuw hetzelfde probleem..

heeft iemand hier nog problemen met gehad? dan bedoel ik in het algemeen..
krabpaal die scheef gaat hangen, stukken die doorzakken, gaten die verkeerd geboord zijn?

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 18 november 2009 - 11:19

Dergelijke problemen heb ik nog niet voorgehad. Wel heb ik met vorige exemplaren (samengeperst hout met pluchen bekleding) altijd voorgehad dat de pluchen bekleding er al snel vanaf kwam. Daarom dat ik ineens voor een bananaleaf ben gegaan: een stevige krabpaal met ruime ligplaatsen (moet ook wel met die reuzekatten van ons ;) ). We hebben nu ook wel opnieuw een pluchen krabpaal staan die we op een kattenshow hadden gewonnen, en hoewel ik verwacht had dat die binnen de kortste keren uit mekaar zou liggen, is dat wonder boven wonder niet het geval. Maar vraag me niet welk model dat is of van welke winkel die komt, want we hebben die zonder verpakking op de show meegekregen. :roll:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 18 november 2009 - 13:02

Ik heb ook 2 krabpalen besteld bij zooplus.
Nu stond er op mijn bon 2 dozen te leveren, er is maar 1 doos aangekomen.
De krabpaal Zaragoza is erbij, normaal gezien moest er nog filters en watten voor het aquarium bijzitten (zo staat het op de bon) maar die zitten er niet bij. Ik hoop dat die in de 2de doos zullen zitten. Ik moet wel zeggen dat mijn doos beschadigd was.
Toch wel gek dat die 2 krabpalen niet samen geleverd worden??? :o
Via de bevestigingsmail die je ontvangen hebt om te melden dat je pakken zijn verzonden staan beneden links om aan te geven of je pakket in goede of slechte staat is aan gekomen.
Ik ga hem ineen zetten en laat je weten of alles in elkaar past.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 18 november 2009 - 13:05

catherine zei:

Ik heb ook 2 krabpalen besteld bij zooplus.
Nu stond er op mijn bon 2 dozen te leveren, er is maar 1 doos aangekomen.
De krabpaal Zaragoza is erbij, normaal gezien moest er nog filters en watten voor het aquarium bijzitten (zo staat het op de bon) maar die zitten er niet bij. Ik hoop dat die in de 2de doos zullen zitten. Ik moet wel zeggen dat mijn doos beschadigd was.
Toch wel gek dat die 2 krabpalen niet samen geleverd worden??? :o
Via de bevestigingsmail die je ontvangen hebt om te melden dat je pakken zijn verzonden staan beneden links om aan te geven of je pakket in goede of slechte staat is aan gekomen.
Ik ga hem ineen zetten en laat je weten of alles in elkaar past.

Bij mij is er ook eens een bestelling die in twee dozen zat, afzonderlijk toegekomen. Dat heeft normaal gezien niets met Zooplus te maken, maar wel met de pakjesmaatschappij. Althans bij mij was dat zo: het verdeelcenter van dat bedrijf had "per ongeluk" niet heel mijn bestelling met dezelfde koerier meegegeven. :roll:
Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#5 Geplaatst 18 november 2009 - 18:11

ooh ik heb die bora bora hier en ik ben er heel content van en de katten ook
niks gemerkt van dun hout

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 18 november 2009 - 18:40

Ik heb gisteren mijn bestelling van Zooplus gekregen, alles in orde. Behalve dat er één artikel ontbreekt en dat was zo een laserlichtje... Dus dat ging zeker nog in de doos :) heb al gemaild om te vragen waar het blijft? :o

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#7 Geplaatst 18 november 2009 - 18:41

Oh, da's wel jammer zeg! Zo al meteen ineenzakken..da's toch echt wel niet de bedoeling!
Kan je eens geen mail sturen met uitleg wat je denkt dat er niet klopt? Bij Clyde was het geen dun hout dus misschien fabricagefout ofzo?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 18 november 2009 - 18:42

Ik kan me niet voorstellen dat er een krabpaal is die verkeerde gaten heeft?
Ik zou toch nog eens alles goed nakijken. :thumb:

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 18 november 2009 - 18:50

De krabpaal staat in mekaar alles was erbij en de gaten zaten op de juiste plaats, ik heb zelfs 3 ronddellen te veel.
Hij is intussen al helemaal goedgekeurd, ik zal morgen er een paar fotootjes van plaatsen.
Hopelijk komt de 2de paal morgen aan. :thumb:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#10 Geplaatst 18 november 2009 - 20:30

Wij hebben nog getwijfeld maar hebben voor de trixie allora gekozen, we hopen dat hij deze week nog aankomt. :)

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#11 Geplaatst 18 november 2009 - 20:37

Ik heb ook al eens een levering van zooplus die best in 1 doos kon in 2 dozen gekregen...snap dat niet zo goed want zo kost het hun toch meer maar allez zolang je alles krijgt is dat ok...hopelijk kan je nog wisselen? das wel het nadeel van een internet winkel dat je niet snel even kan langslopen om te ruilen...

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#12 Geplaatst 18 november 2009 - 22:32

Joloka zei:

Ik kan me niet voorstellen dat er een krabpaal is die verkeerde gaten heeft?
Ik zou toch nog eens alles goed nakijken. :thumb:

Awel en toch stond er een gat verkeerd :s
ik had eerst de palen gezet zoals ze moesten staan en toen ik dan het huisje zeg maar er wou opzetten (daar staan 3 gaten in, dus veronderstelde ik dat het op 3 plaatsen moest vastgemaakt worden) maar dat ging dus van geen kanten, na wat nadenken kwam ik dus tot de conclusie dat er een gat verkeerd stond :louche: vond het ook maar raar
heb dan een nieuw gat gemaakt en de paal gezet hoe hij moest staan volgens mij en ik vind het veel beter zo..

ivm het huis dat al ingezakt is, het is niet enorm ingezakt.. ze kunnen er nog altijd in spelen/slapen en op spelen/slapen
maar het gaat wel versteviging nodig hebben vooraleer ze er volledig doorzakken.. :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#13 Geplaatst 19 november 2009 - 12:31

2de krabpaal Cordoba van Trixie is vandaag ook toegekomen, spijtig genoeg zijn uit de eerste levering gisteren mijn filterwatten en koolstofsponsen voor het aquarium verdwenen. Er zat aan de onderkant een gat in de doos waar je gemakkelijk je vuist kon door steken. :evil: Dus mail gestuurt, ben benieuwd wat ze hier op gaan antwoorden. Straks de 2de paal inéénsteken en zien of alle gaatjes op de juiste plaats zitten. :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 19 november 2009 - 13:13

Mijn krabpaal is ook vandaag toegekomen van zooplus, hij zit echter nog in de verpakking, want heb nu nog geen tijd om hem in elkaar te steken.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Fieke
Fieke
  • 3.188 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 19 november 2009 - 14:37

Amelie zei:

Wij hebben nog getwijfeld maar hebben voor de trixie allora gekozen, we hopen dat hij deze week nog aankomt. :)

Heb je die bij Zooplus besteld? Ik heb de mijne al een kleine 3 maand maar ik heb hem gekocht bij Tom&Co. Ik heb Shiva mee naar de winkel genomen en gevraagd welke de meest geschikte krabpaal was voor hem. Ik ben er wel heel tevreden over. Shiva was meteen enthousiast, lag al in de mandjes toen ze nog in de doos lagen. Als je hulp nodig hebt om hem in elkaar te zetten, je weet me te vinden! Het vastzetten van het huisje is wel een beetje een geduldwerkje vooral met een overenthousiaste kater die wil komen 'helpen' :ha .

Ik heb ook nog even getwijfeld aan die Bora-bora maar de man van de dierenwinkel vond voor Shiva de Allora beter geschikt omdat die een verzwaard grondvlak heeft en blijkbaar heeft de Bora-bora dat niet (zo heb ik me laten vertellen/wijsmaken) en dat zou stabieler zijn voor Shiva (weliswaar een pluimgewichtje die met gemak tot op het bovenste mandje springt :o ).
Geplaatste afbeelding