Spring naar inhoud

- - - - -

Katten aids besmet moeten dood volgens Stad Gent

• Log in om te reageren
92 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 21 november 2009 - 20:43

Dier zei:

...komt dan van iemand die me niet aan bachbloesems wilde helpen omdat ik mori teruggeplaatst heb ipv hem (naar mijn mening) nodeloos te drogeren... :trance: practice what you preach zou ik zo zeggen..

ik heb niet altijd gelijk neen, heb ik nooit beweerd en ik zal de eerste zijn om mijn ongelijk toe te geven als dat zo is, maar als het op bepaalde situaties aankomt waar ik letterlijk zicht op heb en een ander niet vind ik het onterecht dat ik veroordeeld word. (raad vragen is en blijft vrijblijvend)

Dier, ik vind dat je nu eerlijk gezegd op de man/vrouw speelt en volledig :off: bezig bent. Deze topic gaat over de aidsproblematiek en niet over Mori/Kira.
Als je problemen hebt met iemand, praat het dan persoonlijk uit maar gooi het hier niet op KS.  Ik vind dit heel erg laag van jou.

Ik zal hier afsluiten met je eigen woorden:
practice what you preach zou ik zo zeggen..
:
Dat komt ervan als iedereen altijd maar staat te wijzen als je je gedacht hier neergooit.. ieder heeft recht op zijn mening maar dat begrijpen sommigen hier niet goed precies...

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#32 Geplaatst 21 november 2009 - 20:50

Rinoa242 zei:

Jij kan de toon waarop iemand iets zou zeggen horen via een geschreven woord? Chapeau :-/*

Dier zei:

Eindelijk nog iemand die mijn mening deelt en een beetje objectiever is...Ik dacht al dat ik de enigste was die af en toe nadacht hier :o

Ik teken NIET tegen Gent, naar mijn mening hebben die bijvoorbeeld wél al enorm veel bereikt.
Ik stamp hier wellicht weer tegen de emo schenen van de gemiddelde KS-poster, maar boehoe.
Aids is besmettelijk, dodelijk en ik vind niet dat je een kat kan vergelijken met de mens. Er zijn trouwens genoeg Aids-patiënten onder de mensen die zelfmoord plegen, en mensen hebben een keuze tussen (on)veilige gemeenschap. Een dier volgt zijn instinct, period, en kan je nooit controleren.
Dat je je eigen besmette kat in leven houdt kan ik inkomen, en ik vind buddycat best wel een mooi initiatief, maar op dit moment (zal het maar weer aanduiden waar de nuance steekt anders begint iedereen weer te zeuren) is er een OVERaanbod aan zwervers waardoor ik het in leven houden van zieke katten aderlating vind. (er worden nog dagelijks gezonde dieren van het leven beroofd dus...aderlating)

voila, spuit jullie gal maar over mij, ik ben er klaar voor!

Mijn ergernis gaat naar deze uitspraken, dit heeft absoluut niets te maken met je mening zeggen. De Gemiddelde KS-poster, dat gaat over vele mensen, wat hebben die mensen hier mee te maken???
Jij de enige die hier soms nadacht?? Dit is GROF om te zeggen Astrid. Sorry dat ik zo rechtuit ben, maar je ziet het blijkbaar niet.
Als je Boehoe zegt dat je tegen mensen hun schenen gaat stampen, dan zegt dat veel over jou.

En dat is wat ik bedoel met de toon waarop mensen iets zeggen Rinoa.
Ik weet dat jullie bevriend zijn en dat mensen voor hun vrienden moeten opkomen, alle respect voor. Maar ik zou niet voor vrieden opkomen die zo tekeer gaan op een forum. Echt niet.
Deze reactie van Dier is erover.

En de discussie over Mori hadden we gesloten Dier. Je wist welke bach bloemen Kira konden helpen en daarmee heb ik genoeg gedaan.

Guest_Ingrid_*
Guest_Ingrid_*

#33 Geplaatst 21 november 2009 - 21:02

Getekend

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#34 Geplaatst 21 november 2009 - 21:03

Ellenita zei:

kan het beleefder man toch
en daarbij bachbloemen is niet drogeren is volledig natuurlijk!
Verder zwijg ik!

Ehm, tegen mij zeiden ze ook iets in de aard van:'get over it', doe 't zelfde? :d

*

Guest_Ingrid_*
Guest_Ingrid_*

#35 Geplaatst 21 november 2009 - 21:04

Mieke zei:

Alé, dat zullen we dan ook maar zeggen over de mensen die met aids besmet zijn hé. Opgeruimd staat netjes :evil:

Getekend!

Exact wat ik in mijn boodschap heb gezet toen ik tekende..djeezes wat een mentaliteit...moest de "mens" wat minder overal zich mooeien waar hij geen zaken heeft, zoals de natuur, dan zou het er mss wat beter uitzien voor de toekomst

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#36 Geplaatst 21 november 2009 - 21:06

Lies zei:

Mijn ergernis gaat naar deze uitspraken, dit heeft absoluut niets te maken met je mening zeggen. De Gemiddelde KS-poster, dat gaat over vele mensen, wat hebben die mensen hier mee te maken???
Jij de enige die hier soms nadacht?? Dit is GROF om te zeggen Astrid. Sorry dat ik zo rechtuit ben, maar je ziet het blijkbaar niet.
Als je Boehoe zegt dat je tegen mensen hun schenen gaat stampen, dan zegt dat veel over jou.

Ik weet dat jullie bevriend zijn en dat mensen voor hun vrienden moeten opkomen, alle respect voor. Maar ik zou niet voor vrieden opkomen die zo tekeer gaan op een forum. Echt niet.

En de discussie over Mori hadden we gesloten Dier. Je wist welke bach bloemen Kira konden helpen en daarmee heb ik genoeg gedaan.

Iedereen si zo makkelijk op z'n teentje getrapt. iedereen neemt alles lekker persoonlijk. Goed bezig* :bleh:

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#37 Geplaatst 21 november 2009 - 21:08

Ingrid zei:

Exact wat ik in mijn boodschap heb gezet toen ik tekende..djeezes wat een mentaliteit...moest de "mens" wat minder overal zich mooeien waar hij geen zaken heeft, zoals de natuur, dan zou het er mss wat beter uitzien voor de toekomst

Een kat spreidt die AIDS onbewust verder en verder en verder, een mens zou dan z'n vestand gebruiken en voorzorgsmaatregelen treffen.*
Welke kat is er zo intelligent?*

Dier
Dier
  • 797 berichten
  • 1 katten

#38 Geplaatst 21 november 2009 - 21:10

Lies zei:

yep, het kan zeker beleefder, ik heb voordien steeds beleefd mijn mening gegeven maar ik ben al vaak genoeg afgekraakt omdat mijn mening strookt met die van velen hier.

@ joloka: de kans tot uitpraten heb ik niet gekregen want..

@ lies: jij hebt die discussie afgesloten (het ging toen om clomicalm, dat anti-depressivium, de bachbloemen waren voor kira) door gewoon (zonder de situatie gezien te hebben) een oordeel te vellen over mij én de situatie zonder professioneel te blijven (gezien ik ook hulp zocht voor kira en haar probleem los stond van mori), en DAT is waar ik nu tegen protesteer.
Dat het niet fair is dit op een forum te gooien: correct, ben ik mee akkoord. Maar hier gebeuren wel meer zaken die niet fair zijn (ik refereer inderdaad naar oa het catshelter topic waarbij gezegd werd dat zo'n dingen niet gepost mochten worden TEVENS door jou lies, en ik heb een hekel aan hypocriet gedoe)

dit gezegd zijnde: in dit topic weten jullie wat mijn mening is dus stop ik ermee.

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#39 Geplaatst 21 november 2009 - 21:12

pas op, seffes komt er een slotje op* :p

Guest_Ingrid_*
Guest_Ingrid_*

#40 Geplaatst 21 november 2009 - 21:13

Rinoa242 zei:

Een kat spreidt die AIDS onbewust verder en verder en verder, een mens zou dan z'n vestand gebruiken en voorzorgsmaatregelen treffen.*

Denk je dat nu echt? Zal even met jou in "het" milieu gaan rondhuppelen dan, waar het welig "tiert" van HIV-besmetten maar waar het woord "condoom" of "veilig vrijen" taboe is. Als ze maar van hun kwakkie (bij mannen dan) of hun "goesting" afraken. Als de hormonen spelen dan zitten de hersencellen meestal in de broekzak hoor...
EN dan nog maar te zwijgen van zij die het bewust "zonder" doen :x Welkom in de wereld van de "volwassen" hotties!
En dit was, mijn excuses, OFF topic maar kon het even niet laten ...

Bewerkt door Ingrid, 21 november 2009 - 21:14.

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#41 Geplaatst 21 november 2009 - 21:18

Rinoa242 zei:

Jij kan de toon waarop iemand iets zou zeggen horen via een geschreven woord? Chapeau :-/*

jah dit vind ik nu ook wel wat cru gezegd hoor. Zij bedoelt gewoon dat je bepaalde manieren hebt om iets te zeggen of te TYPEN..  Daarvoor moet je haar toch niet aanvallen? Komaan hé... man man man toch.

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#42 Geplaatst 21 november 2009 - 21:21

Dat de mens zijn verstand zou moeten gebruiken is juist want er wordt verondersteld dat wij kunnen denken.
Nu zijn er bijna 35 miljoen aids besmette personen op de wereld, is de mens dan zo intelligent?
Verder vind ik dat jullie je mening nu wel duidelijk hebben gemaakt en genoeg leden hier tegen jullie op stang hebben gejaagd Rinoa en Dier.Dit alles onder het mom van "eigen mening mogen verkondigen" en "recht voor de raap".
Jullie zijn beide op z'n zachtst gezegd afschuwelijk onbeschoft en onbeschaafd en niemand heeft een boodschap aan jullie wansmakelijk gekakel en gejengel.
Ga eens ff onder een koude douche staan en bedenk dat jullie niet almachtig zijn.
Jouw wetenschappelijke kennis waar je zo graag mee schermt is geen vrijgeleide om mensen te kwetsen.
Volgens mij heb jij nog een hele hoop te leren.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#43 Geplaatst 21 november 2009 - 21:27

Dier zei:

@ joloka: de kans tot uitpraten heb ik niet gekregen want..
.

Terug :off: :off: :off:

yep, het kan zeker beleefder, ik heb voordien steeds beleefd mijn mening gegeven maar ik ben al vaak genoeg afgekraakt omdat mijn mening strookt met die van velen hier.
En wat beleefdheid betreft: als je denkt dat je door te roepen en door onbeleefd te worden we wel je mening gaan volgen? Je zegt zelf dat iedereen een eigen mening mag hebben, maar zoals ik het lees maak je alleen maar duidelijk dat jouw mening belangrijk is en de ander niet. Het is niet omdat een ander een eigen mening heeft, dat die jou afkraakt. Wordt eens volwassen en leer discussiëren en ook de mening van een ander te aanvaarden. En stop er aub mee met te veralgemenen: "mijn mening strookt met die van velen hier": kan best maar die kunnen dat ook zelf komen zeggen hoor. En je mag van mij het hoogste diploma hebben van heel KS maar respect moet je verdienen en zoals je nu bezig bent, .... (ja en nu word ik persoonlijk omdat ik het beu ben dat je deze discussie verziekt. Je mag van mij een andere mening hebben en die zal ik ook respecteren maar daarom moet je niet elke topic "vervuilen").

Bewerkt door Joloka, 21 november 2009 - 21:35.

Geplaatste afbeelding

Guest_Rinoa242_*
Guest_Rinoa242_*

#44 Geplaatst 21 november 2009 - 21:36

Hoeveel van de leden hier behandelen andere leden hier met enig respect? iedereen mekkert en zaagt.*

Hé, ingrid, 'k zeg toch 'zou zijn verstand'...? Wat indiceert dat ik dus ook wel weet hoe het 'in de kringen' er aan toe gaat. Trouwens, alsof het er buiten die kringen veilig aan toe gaat!

Roze kauwbare rubber: Waar va ik aan? Waar maak jij dat uit op?

Kiki: Voor mij persoonlijk: Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen, denk daar aan ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#45 Geplaatst 21 november 2009 - 21:39

A.u.b. :off:
Als jullie nu niet stoppen dan moet ik hier helaas een slotje op zetten!